• Hi,

    Ik zit eigenlijk een beetje in dubio. Ik zou zelf erg graag "De meest onserieuze verkiezing van het jaar!" opnieuw willen starten dit jaar, en ditmaal hoopte ik dat ik echt hulp zou krijgen van iemand, aangezien ik vorig jaar zelf ook ineens veel dingen te doen had, en deze grappige wedstrijd echt weg moest drukken. :c Nu hoop ik gewoon dat iemand mij goed zou kunnen helpen. Gelijk is dit ook een vraag of hier weer animo naar is. Misschien dat ik zelfs wat ga frunniken met de categorieën, mochten mensen goede ideeën hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Of Persistent little booger?

    Het is hetzelfde als snot, maar klinkt nog net iets beter in mijn ogen. (:


    What would Emma do?

    Intens, ik ben voor. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Gebeurd dit vaak dan? Want dat lijkt me dus echt geniaal...


    Haha als je het lucht je hart erop na slaat wel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben voor!! :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind wel dat we de topic-spammer van het jaar er in moeten houden! ^^

    Trees schreef:
    Ik vind wel dat we de topic-spammer van het jaar er in moeten houden! ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben voor :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zet anders even in de beginpost wat de opties zijn en welke al definitief zijn, dan voorkomen we misverstanden en lang zoeken tussen de pagina's ^^

    Utahraptor schreef:
    Of Persistent little booger?

    Het is hetzelfde als snot, maar klinkt nog net iets beter in mijn ogen. (:


    Oh die is cute, dat is een goede. ;D

    Theroux schreef:
    (...)

    Haha als je het lucht je hart erop na slaat wel.


    Haha, jaa oké. Hmm... is wel een aparte inderdaad. ;D

    Trees schreef:
    Zet anders even in de beginpost wat de opties zijn en welke al definitief zijn, dan voorkomen we misverstanden en lang zoeken tussen de pagina's ^^


    Ik ga eerst even met RoyLockhart bespreken of het allemaal wel goed is zo voordat ik iets definitief maak. Sowieso mogen er altijd nieuwe ideeën geroepen worden, wie weet! En het is ook minder leuk als jullie echt al precies de opstelling weten, denk ik? x: Dan staat het straks toch veel leuker?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zit pas sinds begin 2015 op Q en heb het vorig jaar niet gevolgd, maar dit klinkt echt leuk ;)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Ik ga eerst even met RoyLockhart bespreken of het allemaal wel goed is zo voordat ik iets definitief maak. Sowieso mogen er altijd nieuwe ideeën geroepen worden, wie weet! En het is ook minder leuk als jullie echt al precies de opstelling weten, denk ik? x: Dan staat het straks toch veel leuker?


    Kun je dan voor nu de suggesties op een rijtje zetten? Ik heb namelijk nu al haast geen idee meer wat allemaal voor is gesteld haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Creep van het jaar

    diegene die met jeff the killer wilde trouwen ofzo


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Creep van het jaar

    diegene die met jeff the killer wilde trouwen ofzo


    Hmmm, dat is ook niet echt een aardige award om te geven to be honest... :3

    We hebben dit jaar dertig categorieën waarvoor je mensen op kunt geven! Oftewel: We zijn er al uit, en veel van jullie suggesties hebben het gered. c: Bedankt voor het meedenken, Q is weer lekker behulpzaam geweest. Allemaal een koekje voor jullie!


    I'm your little ray of pitch black.

    Whoo Jeez, 30 awards? Ik hoop dat we dan niet één of twee nominaties voor een award krijgen met zo veel opties ^^ Maar hé, klinkt wel interessant. Ik ben heel benieuwt!