• Ik zit hier dus altijd al mee, en nu dus weer want ik heb net weer boek 3 uit.
    Maar het gaat om het stukje dat Harry en Hermelien terug gaan in de tijd om Sirius te redden.
    Maar in de eerste tijdlijn, waarin ze dus nog niet terug zijn gegaan in de tijd red Harry zichzelf al met de patronus.. MAAAAR
    dat kan natuurlijk helemaal niet, want het is nog niet gebeurd, want ze zijn nog bij het meer en nog niet terug in de tijd, maar toch is die patronus er al wel, maar tegelijkertijd wordt Sirius in die versie niet gered.

    Oke, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Hoezo is dei patronus er al wel maar de rest van de gebeurtenissen er niet in de eerste tijdlijn?
    Ik had ooit iets gelezen over Snape, maar weet niet meer zeker of hij er nu iets mee te maken had.

    Ik dacht dat alle andere gebeurtenissen ook gebeurden in de eerste tijdlijn, maar dat er toen vooral Harry's indrukken werden gegeven, zoals hij dacht dat Buckbeak stierf omdat hij de klap van de bijl hoorde, maar eigenlijk was Buckbeak toen al gered, en dat soort dingen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bobbi schreef:
    Ik dacht dat alle andere gebeurtenissen ook gebeurden in de eerste tijdlijn, maar dat er toen vooral Harry's indrukken werden gegeven, zoals hij dacht dat Buckbeak stierf omdat hij de klap van de bijl hoorde, maar eigenlijk was Buckbeak toen al gered, en dat soort dingen (:

    volgens mij is het ook dit ja. ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn