• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wel, ik heb nu dan blijkbaar iedereen die belangrijk voor me was pijn gedaan en weg geduwd. Tijd om uit dit leven te stappen zou ik zeggen, want wat heb je er aan als niemand meer om je geeft? But no... I don't want to die, I just want the pain to stop. Tijd om als een Liekeburrito mezelf in een deken te rollen en te gaan janken en alles te vergeten voor een moment.

    Vallen doet meer zeer wanneer niemand je opvangt.


    she believed she could & so she did

    Trees schreef:
    Wel, ik heb nu dan blijkbaar iedereen die belangrijk voor me was pijn gedaan en weg geduwd. Tijd om uit dit leven te stappen zou ik zeggen, want wat heb je er aan als niemand meer om je geeft? But no... I don't want to die, I just want the pain to stop. Tijd om als een Liekeburrito mezelf in een deken te rollen en te gaan janken en alles te vergeten voor een moment.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Malyx schreef:
    If I will feel like this for the rest of my life, well then I hope I won't live a long live.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    (...)



    <3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 23:13 ]

    Ik denk dat ik mezelf officieel captain hugger mag gaan noemen ofzo, hehe. I don't mind, as long as it makes people smile c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malyx schreef:
    If I will feel like this for the rest of my life, well then I hope I won't live a long live.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, Fear of the Dark in the Top 2000. c':


    Caution first, always.

    Iedereen is zo cute vandaag frick


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toen kwam je er achter dat je neef een tijdje geleden in het ziekenhuis heeft gelegen, omdat hij zijn alvleesklier heeft verkloot door drinken, roken en drugs. Tja, eigen schuld zeggen we maar hé. Hij mag nooit meer roken, drugs en drinken.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 23:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Story of my life: je de hele dag moe voelen en vervolgens klaarwakker zijn als je in bed ligt. Altijd fijn dit.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I miss you so.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'll take it back. I don't feel appreciated. And you're making fun of me. You've changed, in a bad way.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Research doen voor mijn Harry Potter fanfic, er bestaat niets beters! Jk. Ik moet leren. Shitzooi. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil echt naar huis. Voel me zo vreselijk ellendig..