• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Pim krult helemaal op als een bolletje als hij op schoot gaat liggen en dan heeeeel hard spinnen. Oh ja. Laatst zaten we in de kamer en iedereen was wakker en we hoorden gesnurk. Ik dus naar de hond kijken, maar die was wakker, bleek het de kat te zijn. Mijn kat snurkt :'D


    Whahaah aawh, dat is wel echt schattig :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom stel je dingen voor die je niet gaat doen/wilt? Nu heb ik er voor niks ruzie om gemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And of course you Didn't tell me, as usual


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tussenstand na eerste dag van kerstviering in landelijk Duitsland: oom sliep grotendeels en zat aan andere kant van tafel maar kreeg het toch voor elkaar zijn vrouw duidelijk hoorbaar te dissen en te impliceren dat ik een ijshart heb, het meelwormburger verhaal is inmiddels een hilarisch anekdote om aan te tonen hoe edgy Nederlanders zijn, en ik weet vrij zeker dat er een rups in mijn salade zat maar ik heb het toch opgegeten omdat ik niet die bezorgde blik van mijn oma wilde. Aan de andere kant was er een eindeloze toevoer van koekjes, werd ik maar één keer gevraagd of ik mijn rijbewijs al heb, en schijn ik toch internet te hebben hier, zij het sporadisch. Al met al had het slechter gekund.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmmm ja, ik dacht serieus even dat je van me hield. Ik ben echt véél te naïef voor dit leven.

    Please talk to me.. Je moet echt kalmeren voordat er zometeen ruzie uit gaat breken en ik weet dat je naar bijna niemand anders luistert.. :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    Tussenstand na eerste dag van kerstviering in landelijk Duitsland: oom sliep grotendeels en zat aan andere kant van tafel maar kreeg het toch voor elkaar zijn vrouw duidelijk hoorbaar te dissen en te impliceren dat ik een ijshart heb, het meelwormburger verhaal is inmiddels een hilarisch anekdote om aan te tonen hoe edgy Nederlanders zijn, en ik weet vrij zeker dat er een rups in mijn salade zat maar ik heb het toch opgegeten omdat ik niet die bezorgde blik van mijn oma wilde. Aan de andere kant was er een eindeloze toevoer van koekjes, werd ik maar één keer gevraagd of ik mijn rijbewijs al heb, en schijn ik toch internet te hebben hier, zij het sporadisch. Al met al had het slechter gekund.

    IJshart? Excuse you, Inges oom, maar je hoeft echt maar een halfuurtje de eerste Harry Potter film op te zetten om te weten dat dat complete bullshit is. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jij schijnheilige ellebogenwerkster, het is wederom een kwestie van vriendjes-politiek.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wiarda schreef:
    (...)
    IJshart? Excuse you, Inges oom, maar je hoeft echt maar een halfuurtje de eerste Harry Potter film op te zetten om te weten dat dat complete bullshit is. :W


    Ja of een blik op deze site werpen. Niks dan nonsens.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geweldig spel dit (:
    Dit maakt me zo happy op het moment. Ik vergeet alles ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een sensatie weer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heel stiekem ben ik toch wel jaloers op mensen die met kerst gezellig cadeautjes uitpakken. Dat was bij ons altijd gewoon gezelligheid. Maar nu al drie jaar geen Sinterklaas en Kerst meer. Wel jammer. Ouders die film kijken en ik die achter de laptop zit en sprake van communicatie is er niet. Beetje jammer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If I will feel like this for the rest of my life, well then I hope I won't live a long live.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huilen bij Iron Maiden is niet zo erg, maar als het lied 18 minuten duurt, begint het wel awkward te worden.


    Caution first, always.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •