• Hoihoi!
    Binnenkort is mijn vriend jarig en ik moet nog een cadeautje kopen - om maar even met de deur in huis te vallen.
    Alleen een klein probleempje: ik faal heel hard in iets leuks bedenken.. Ik ben niet al te rijk of creatief en wil toch eigenlijk wel met iets leuks aankomen haha.

    Heeft iemand misschien tips of ideetjes waar ik iets mee kan? c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Kijk op vakantieveilingen.nl !(: Daar krijg je voor een paar euro al leuke dingen (kaarten voor een formule 1 event, theatre kaarten voor de helft van de prijs, ect)


    You were born original, don't die as a copy.

    MT. Ik heb namelijk altijd hetzelfde probleem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    Kijk op vakantieveilingen.nl !(: Daar krijg je voor een paar euro al leuke dingen (kaarten voor een formule 1 event, theatre kaarten voor de helft van de prijs, ect)


    Oeh, nog niet aan gedacht!
    Ga ik dan zeker nog even naar kijken; dankjewel (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Your welcome.^^ Heb er laatst twee basketbal ticket gekocht voor 9 euro (inclusief 5 euro administratie kosten voor vakantieveilingen.nl) waar je normaal 28 euro voor betaald.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Verder niemand? :c


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Tja het ligt er aan wat hij leuk vind en wat zijn hobbies zijn.

    Weet niet wat zijn hobby's zijn. Het is altijd leuk om iets te krijgen voor wat je leuk vindt

    Oh en een dagje weg samen (of wat er met je budget ook mogelijk is, of met vakantieveilingen) is altijd goed toch :)


    Sarah = ongewoon sexy

    Bedenk wat je vriend leuk vindt en probeer daar een cadeau op te baseren. Houdt hij van gamen? Koop een game die hij al een hele tijd wilde (marktplaats is goedkoper dan in de winkel). Houdt hij van voetbal? Misschien kan je een shirt (laten) maken met zijn naam erop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    stiekeme mt
    kan je niet helpen dus, sorry.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:59 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh I know the struggle. Ik heb gewoon een heerlijke parfum uitgezocht. Leuk voor mij en voor hem. (wbw)
    Hij is wel even meegegaan, zodat ik geen super nasty luchtje voor hem koop. En op basis daarvan heb ik eentje gekozen. Maar als dat niet was gelukt had ik hem waarschijnlijk heel lame een cadeaukaart gegeven voor iets wat te maken heeft met zijn hobby, en dan wat kleine dingetjes er bij en drank. Verder schrijf ik heel vaak een 'verjaardagssprookje' voor de jarige. Ook heel leuk en persoonlijk. (:


    The truth is out there.