• Het is 2015. Leonie Watermans zevende en laatste jaar is aangebroken op het prestigieuze, maar erg strikte Beauxbatons. Na jarenlang volgens de regeltjes te hebben geleefd, is de Amsterdamse het zat en besluit ze de strakke school een beetje los te schudden, maar of dat nou zo'n goed idee is...



    “Nou, dat was avontuurlijk,” concludeerde Leonie enigszins
    verbaasd, toen de deur achter haar met zo'n harde klap weer
    werd dichtgeslagen, dat alle engelen die op het plafond van
    de gang geschilderd waren, er spontaan van in elkaar doken.
          Tom leek iets minder optimistisch. “Dat was een ramp.”

    Harry Potter Universe met (bijna alleen) OC's
    Nederlandse, Engelse en Franse termen door elkaar
    Begonnen op 01-01-2016, geëindigd op xx-xx-xxxx
    Reacties worden met hart en ziel gewaardeerd









    Dus, I made a thing. (krul) Het viel me op dat er erg veel Hogwartsverhalen op Quizlet waren met originele personages, maar het leek me wel leuk om een keer iets met Beauxbatons te doen, want daar weten we eigenlijk zo weinig van dat je er alle kanten mee op kan. Laat 'alle kanten' nou net de directie zijn die ik graag zie met verhalen, dus die keuze was snel gemaakt. Stel je een semi-crackficplot voor met een soort agressief diverse collectie aan hoofdpersonages en dan heb je ongeveer dit. :W

    Hij begint pas op 1 januari (want ik vond 01-01 zo leuk staan en dan kan ik nog wat vooruit schrijven, heh), maar het leek me wel leuk om in ieder geval het concept de wereld in te smijten. Eigenlijk kwam het er gewoon op neer dat ik te weinig geduld heb voor mijn eigen esthetische keuzes. :'D

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 13:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yes please. :Y)

    Dit lijkt geweldig (hoera)!


    You save everyone, but who saves you?

    Ik wil het wel eens proberen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Klinkt heel leuk!


    I wanna be a wizard!

    Ha, yes. Ik ben in ieder geval al erg blij met jullie enthousiasme. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (wbw)(wbw)(wbw)

    Ik moet meer gaan lezen op Q. En dit, dit lijkt me fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat klinkt veelbelovend!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Omg I have to read it because this sounds awesome and my name's Leonie and I approve.


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Omg I have to read it because this sounds awesome and my name's Leonie and I approve.

    Hahaha, oh dear, dan gaat dit nog een interessant verhaal voor je worden om te lezen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh leuk Jip! Ik ga het zeker volgen! Lets bring back the HP hype!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oh leuk Jip! Ik ga het zeker volgen! Lets bring back the HP hype!


    Stiekem ben ik daar al mee bezig.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hahaha, oh dear, dan gaat dit nog een interessant verhaal voor je worden om te lezen. :'D


    Hehe. Het is gewoon zo gaaf aangezien mn naam relatief weinig voorkomt en nu ineens in een vet awesome verhaal. I highly approve.


    take me back to the basics and the simple life

    Vikings schreef:
    Oh leuk Jip! Ik ga het zeker volgen! Lets bring back the HP hype!

    Een HP revolutie op Q. (wbw)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yes. Dit is great.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Yes. Dit is great.

    Je weet niet half hoe zeer ik zelf sta te springen, heh. Vier dagen lijken opeens heel erg lang. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.