• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aww, ik heb dit spel de afgelopen weken echt veel gespeeld. Maar sinds ik die tuin upgrade had gedaan is de lol er voor mij een beetje vanaf of zo. Maar als ik dit topic zie krijg ik gelijk weer zin erin hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh, right, ik moet mijn kattenbak nog hervullen! Anyway, Bandit & Marshmellow zijn zowat mijn favorieten

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 16:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Savages schreef:
    Aww, ik heb dit spel de afgelopen weken echt veel gespeeld. Maar sinds ik die tuin upgrade had gedaan is de lol er voor mij een beetje vanaf of zo. Maar als ik dit topic zie krijg ik gelijk weer zin erin hahaha.


    Ah, die tuin upgrade! Ik heb dit spel echt pas gisteravond geïnstalleerd, dus ik moet nog wel even sparen als ik ooit aan 180 gouden vissen wil komen, haha, maar ik kan me wel voorstellen dat het dan voelt alsof je bijna alles wel bereikt hebt. Maar toch, katten. En er is vast nog wel speelgoed dat je niet hebt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het ziet eruit als een stom spel ;') dus ik ga het downloaden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Het ziet eruit als een stom spel ;') dus ik ga het downloaden


    Dat heb je goed vastgesteld. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hm, ik krijg alleen de Japanse versie in play store :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This made me smile :3 Ik heb de app niet en ik ga 'm ook maar niet downloaden. Anders lijdt mijn schoolwerk er helemaal onder haha.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bostick schreef:
    Hm, ik krijg alleen de Japanse versie in play store :c


    Die moet je downloaden, en als het goed is kun je dan voor Engels kiezen als je de app voor het eerst opent. ^^



    LzzyHale schreef:
    This made me smile :3 Ik heb de app niet en ik ga 'm ook maar niet downloaden. Anders lijdt mijn schoolwerk er helemaal onder haha.


    Dat is het mooiste deel: het kost op zich heel weinig tijd. Het hangt er natuurlijk een beetje van af hoeveel honderden foto's je van je katten neemt en of je om de vijf minuten kijkt of je al nieuwe bezoekers hebt, maar de katten komen alleen als je wat echte tijd laat verstrijken. Je moet de app dus afsluiten en later weer openen om te zien of er iemand is, waardoor je er simpelweg geen uren achter elkaar aan kúnt besteden, zelfs als je snel die neiging hebt (wat ik zeer herken, haha). :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb hem ook net gedownload 8D Ik moet toch op de een of andere manier een kattenvrouwtje kunnen worden....als iedereen in dit huis allergisch is, dan maar zo >.<

    Ik vind Marshmellow zo'n schattige naam voor een kat :3


    There is freedom in the dark.

    Hoe kan ik een foto toevoegen bij een kat? Ik heb al een foto van hem gemaakt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ghehe ik heb het al een tijdje ;o.
    Alleen ik kijk er nu wat weinig op, want ik heb alle katten al eens gezien en op de foto gezet :')


    Alleen ik had het al voordat de Engelse versie er was.. Dus sommige namen zijn niet mee veranderd naar het Engels omdat ik ze al een naam heb gegeven :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 17:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MT

    Mijn favoriete is Tubbs (volgend mij heet ie zo, maar, ik verander alle namen. Dus bij mij heet ie Mimauw), je weet wel. Die kat die al je eten op vreet :d


    You are my piece of paradise.

    Dit is de perfecte app om me bezig te houden tijdens sociale gelegenheden.
    Zijn de gouden vissen alleen te verkrijgen door te betalen?


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    Hoe kan ik een foto toevoegen bij een kat? Ik heb al een foto van hem gemaakt


    Je gaat naar het album van de kat en tikt twee keer op de foto om hem te markeren als favoriet. :3



    Audacity schreef:
    Dit is de perfecte app om me bezig te houden tijdens sociale gelegenheden.
    Zijn de gouden vissen alleen te verkrijgen door te betalen?


    Nee, soms zijn er ook katten die je zo dankbaar zijn voor je gastvrijheid dat ze wat gouden visjes achterlaten, en je kunt in de winkel 500 normale vissen omruilen voor 10 gouden, als je ze echt nodig hebt. Bij nieuws is er bovendien een dagelijks wachtwoord-ding dat je kunt invoeren voor vissen en het schijnt dat je daar soms ook gouden kunt krijgen. Er zijn dus opties. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, soms zijn er ook katten die je zo dankbaar zijn voor je gastvrijheid dat ze wat gouden visjes achterlaten, en je kunt in de winkel 500 normale vissen omruilen voor 10 gouden, als je ze echt nodig hebt. Bij nieuws is er bovendien een dagelijks wachtwoord-ding dat je kunt invoeren voor vissen en het schijnt dat je daar soms ook gouden kunt krijgen. Er zijn dus opties. :'D


    Nice :Y).
    Heb net 5 gouden vissen en 10 normale gekregen door dat wachtwoord ding.


    i put the fun in funeral