• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    Wat houden de memento's eigenlijk in?


    Je krijgt ze van katten die al heel vaak bij je langs zijn geweest en je daarom iets willen geven om hun waardering te tonen. Het zijn een soort willekeurige voorwerpen, geloof ik, maar ik heb er nog geen.

    En yeah, allemaal nieuwe slachtoffers. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Kittehs :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Square; nice

    Phoebus schreef:


    Kittehs :Y)


    living the dream
    edit; behalve de hoop bladeren in je huis tho dat is merkwaardig

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 21:50 ]


    i put the fun in funeral

    Phoebus schreef:


    Kittehs :Y)


    Hashtag lifegoals, en ik ben niet eens een kattenmens. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bokuto schreef:
    Nekoatsume! *^*

    Nu heb ik bijna alle spullen die er te koop zijn en ik kom om in het geld, haha.
    Ik hoef alleen nog maar de memento's van enkele katten te verzamelen. ^3^

    Mijn favoriete kat is de Faraokat. Ik weet niet hoe hij officieel heet in het Engels, omdat toen ik Faraokat Faraokat noemde, het spel alleen nog maar in het Japans was. c: Hij was mijn eerste speciale kat.


    Eey Tes jij hier ook? ;D

    Die van mij was trouwens Tubbs... Stomme vreetzak :')..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aaah nee, ik heb allemaal cuties gemist terwijl ik aan het schrijven was en ze hebben allemaal wel leuk visjes achtergelaten, maar nu heb ik in totaal dus alleen nog maar Snowball gezien. Twee keer. Met acht katten die tussendoor langsgewipt zijn. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Aaah nee, ik heb allemaal cuties gemist terwijl ik aan het schrijven was en ze hebben allemaal wel leuk visjes achtergelaten, maar nu heb ik in totaal dus alleen nog maar Snowball gezien. Twee keer. Met acht katten die tussendoor langsgewipt zijn. :W


    Ik ken dat probleem. Milde stress, want je wilt ze eigenlijk allemaal zien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Is er een nieuwe kat? Ik heb het spel pas zo'n drie dagen, dus ik weet niet zeker of ik daar iets van heb gemerkt. :'D


    Er is een nieuwe kat sinds een paar dagen c: Eens in de zoveel tijd zijn er nieuwe spulletjes beschikbaar en een nieuwe kat. ^^
    De kat op de laatste pagina in je album. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sutcliff schreef:
    (...)

    Eey Tes jij hier ook? ;D

    Die van mij was trouwens Tubbs... Stomme vreetzak :')..


    Dûh, dit spel is m'n leven. Bij mij heet ie Vetzo. :3 Hij eet steeds mn dure eten op en Lady Meowmeow wil alleen komen met duur eten. >< Ik wil haar memento hebben. En ook die van Chairman Meow. Duurt zo lang.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    (...)

    Dûh, dit spel is m'n leven. Bij mij heet ie Vetzo. :3 Hij eet steeds mn dure eten op en Lady Meowmeow wil alleen komen met duur eten. >< Ik wil haar memento hebben. En ook die van Chairman Meow. Duurt zo lang.

    Niet alleen zij tho! Die Kathmandu komt ook alleen maar met duur eten :')
    Moet nog van best wel veel speciale katten de memento nog van.. :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shadow gaf me een vlo. Wat aardig(';


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    serieus snow ball is al 7 keer langs geweest (terwijl ik het spel nog niet eens 24 uur heb (': ) om te spelen met die rode plastic bal en een keer om een dutje te doen in mijn schaapskeeldje.=3 En breezy staat nu voor de 4de keer vandaag met zijn kop in de plastic zak.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Sutcliff schreef:
    (...)
    Niet alleen zij tho! Die Kathmandu komt ook alleen maar met duur eten :')
    Moet nog van best wel veel speciale katten de memento nog van.. :')


    Kathmandu heb ik inderdaad ook nog maar 3 keer in mijn tuin gehad ofzo ;0
    Ik moet nog 11 memento's en dan heb ik ze allemaal. :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Phoebus schreef:


    Kittehs :Y)

    Huh maar ik heb alleen een tuin hoe kan ik ook een binnenplek krijgen dan?
    Edit: wacht er bestaat een Yard Expansion? Whut? Maar het kost 180 Gold Fish hoe krijg ik dat ooit.
    Maar inderdaad dat is mijn nieuwe lifegoal nu.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 17:44 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…



    Dan wil ik mijn katten ook even showen. :Y)

    @Grassi: als je eenmaal die yardexpansion bij elkaar heb gespaard, dat duurt een tijdje, dan gaat het opeens heel erg snel met het binnenstromen van geld :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]