• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    (...)

    Nice :Y).
    Heb net 5 gouden vissen en 10 normale gekregen door dat wachtwoord ding.


    Ja, ik had het vandaag nog niet gedaan, maar ik kreeg net hetzelfde. Het kan dus echt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken het niet, maar het ziet er wel ongelooflijk schattig uit! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik had het vandaag nog niet gedaan, maar ik kreeg net hetzelfde. Het kan dus echt. :Y)



    Ik kreeg ook hetzelfde
    Hebben jullie al een memento's gehad?


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    (...)


    Ik kreeg ook hetzelfde
    Hebben jullie al een memento's gehad?


    Yushh ;d.
    Ik kan wel opnoemen wat, maar het zijn er best wel een aantal :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nekoatsume! *^*

    Nu heb ik bijna alle spullen die er te koop zijn en ik kom om in het geld, haha.
    Ik hoef alleen nog maar de memento's van enkele katten te verzamelen. ^3^

    Mijn favoriete kat is de Faraokat. Ik weet niet hoe hij officieel heet in het Engels, omdat toen ik Faraokat Faraokat noemde, het spel alleen nog maar in het Japans was. c: Hij was mijn eerste speciale kat.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    Nekoatsume! *^*

    Nu heb ik bijna alle spullen die er te koop zijn en ik kom om in het geld, haha.
    Ik hoef alleen nog maar de memento's van enkele katten te verzamelen. ^3^

    Mijn favoriete kat is de Faraokat. Ik weet niet hoe hij officieel heet in het Engels, omdat toen ik Faraokat Faraokat noemde, het spel alleen nog maar in het Japans was. c: Hij was mijn eerste speciale kat.


    Hij heet Ramses the Great! En hij is net vanochtend bij mij komen binnenwandelen. Ik heb mijn zusje een screenshot met veel capslock gestuurd, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn eerste memento's (H)


    You are my piece of paradise.

    Square schreef:
    (...)

    Hij heet Ramses the Great! En hij is net vanochtend bij mij komen binnenwandelen. Ik heb mijn zusje een screenshot met veel capslock gestuurd, haha. :Y)


    Ramses the Great, geweldig. Ik ben gehecht geraakt aan de naam 'Faraokat' nu.
    Hahaha, begrijpelijk. Heb je de nieuwste kat ook al gezien? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    (...)

    Ramses the Great, geweldig. Ik ben gehecht geraakt aan de naam 'Faraokat' nu.
    Hahaha, begrijpelijk. Heb je de nieuwste kat ook al gezien? :3


    Is er een nieuwe kat? Ik heb het spel pas zo'n drie dagen, dus ik weet niet zeker of ik daar iets van heb gemerkt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat houden de memento's eigenlijk in?


    i put the fun in funeral

    Jaaa ik houd van dat spel <3 Ik vind die katjes zo schattig haha. Vooral als ze in een deken zitten. Mijn favoriet is toch wel Tubbs :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aaaah ja, dit is precies het soort nutteloze app dat ik nodig had in mijn leven. <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oooooh, MT'tje! Ik ben echt geobsedeerd.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gedownload.;33


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga de app store denk ik maar eens checken :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.