• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I love Tubbs
    why don't you people love Tubbs
    he needs love
    And food
    Mostly food
    Love tubbs


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    I love Tubbs
    why don't you people love Tubbs
    he needs love
    And food
    Mostly food
    Love tubbs


    Jaaaa, Tubbs wil gewoon liefde en voedsel. Heel veel voedsel. Ik voel een sterke band met Tubbs.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Phoebus schreef:
    (...)
    Maar Tubbs geeft je wel altijd veel visjes :Y)

    Alleen als je hem zelf laat weggaan,
    Want is hij er net, en je doet gelijk nieuw eten erin, dan gaat hij ook gelijk weg en krijg je minder visjes :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sutcliff schreef:
    (...)
    Alleen als je hem zelf laat weggaan,
    Want is hij er net, en je doet gelijk nieuw eten erin, dan gaat hij ook gelijk weg en krijg je minder visjes :')


    CRAP WAAROM ZEI JE DAT NIET EERDER.(': Ik heb EEN vervloekte vis gekregen van hem.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    MT
    Zo leer ik ook weer wat tips bij :3
    Ik heb een kat michael genoemd en die heeft me al bijna 200 keer bezocht hehe :3

    Die app is niet goed voor mn sociaal leven lolz


    soul made of stardust and chaos.

    Ik houd van Tubbs want op veel aspecten ben ik Tubbs, maar eigenlijk vind ik wel dat hij me standaard in gouden visjes mag terugbetalen als het goudenvisjesvoer was. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aphmau gebruikte het spel 1 keer volgens mij in haar yt video

    SPECS schreef:
    (...)

    CRAP WAAROM ZEI JE DAT NIET EERDER.(': Ik heb EEN vervloekte vis gekregen van hem.=p

    Sorry :'D...
    Als verontschuldiging laat ik Frosty zien?
    Ik had trouwens toen Sashimi als eten staan :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik speel het spel nu ook. Mijn eerste kat is 'Snowball' en het is zo'n schatje <3


    26 - 02 - '16

    Wauw, Tubbs gaf me net bijna 50 visjes. Hij eet dan wel mijn dure eten op, maar hier ben ik blij mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Frosty is zo' grotser... Hij komt alleen maar met sashimi.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    Frosty is zo' grotser... Hij komt alleen maar met sashimi.

    Samen met Kathmandu en Lady MeowMeow, de fckers :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb dit ook maar geinstalleerd haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog maar 10 gouden visjes voor de tuin tuinuitbreiding hehehehe


    i put the fun in funeral

    Ik ben nu op het punt dat ik heel blij ben als Tubbs in mijn tuin is. Kom maar op met die visjes.


    Rest in Peace, Son of Gondor