• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En daar komt bij dat ik eigenlijk niets weet om een topic over te maken wat enigszins boeiend is..


    26 - 02 - '16

    Same, Erieka x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay, wait!

    We moeten de Quizlet-raad bijeen roepen :Y)


    als er een is


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Het is inderdaad zo dood hier... Ik kan een topic over mijn hond maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ja, maak een topic Marleen! Ik heb er net een gemaakt over foto's


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ja, maak een topic Marleen! Ik heb er net een gemaakt over foto's


    Ga ik morgen even doen, na rijles. Morgenvroeg weer rijden, bah ):

    Ik zag je topic net. Je maakt echt hele gave foto's.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dankjewel (;
    Heel veel succes met je rijles morgen!


    26 - 02 - '16

    Migraine aanvallen (eerste keer ooit gehad vandaag) zijn kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom moest ik gaan werken, waarom?D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Een spier in mijn ooglid doet al bijna de hele dag vervelend. Om de vijf minuten bibbert het. En dat was heel erg random...


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    Migraine aanvallen (eerste keer ooit gehad vandaag) zijn kut.


    Ik ken het... ;s


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik ken het... ;s


    Vanmorgen was ik half blind aan mijn linker oog en zag ik de hele tv flitsen en allemaal rare figuurtjes , was vet eng, maar ineens was het ook weg en toen startte de hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd. Toch eigenwijs naar Amsterdam mee gegaan met mijn ouders en daar telkens last van het licht als we een winkel in of uit gingen. Ik vertelde daar de symptomen die ik had en toen zei mijn ma dat ik het eerder had moeten zeggen, omdat ze me dan thuis had laten blijven. Zij vertelde me ook dat het migraine is, want ik wist het niet eens. Nou, hele tijd met capuchon op gelopen... Heb nog altijd koppijn, maar gelukkig voelt het niet meer zo alsof er iemand met een mes op mijn voorhoofd inhakt. Damn... Ik wil dit niet meer hoor o.o

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 23:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Vanmorgen was ik half blind aan mijn linker oog en zag ik de hele tv flitsen en allemaal rare figuurtjes , was vet eng, maar ineens was het ook weg en toen startte de hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd. Toch eigenwijs naar Amsterdam mee gegaan met mijn ouders en daar telkens last van het licht als we een winkel in of uit gingen. Ik vertelde daar de symptomen die ik had en toen zei mijn ma dat ik het eerder had moeten zeggen, omdat ze me dan thuis had laten blijven. Zij vertelde me ook dat het migraine is, want ik wist het niet eens. Nou, hele tijd met capuchon op gelopen... Heb nog altijd koppijn, maar gelukkig voelt het niet meer zo alsof er iemand met een mes op mijn voorhoofd inhakt. Damn... Ik wil dit niet meer hoor o.o


    Snap ik dat je dit niet meer wil. Enkele jaren geleden kreeg ik zoiets voor het eerst en toen is het af en toe weer voorgevallen, het is echt rot! Beste is altijd dat je rustig thuis blijft en in het donker zit, vooral schermen vermijden en eventueel iets innemen, want je hebt daar wel medicatie voor die kan helpen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Snap ik dat je dit niet meer wil. Enkele jaren geleden kreeg ik zoiets voor het eerst en toen is het af en toe weer voorgevallen, het is echt rot! Beste is altijd dat je rustig thuis blijft en in het donker zit, vooral schermen vermijden en eventueel iets innemen, want je hebt daar wel medicatie voor die kan helpen.


    Nja, het feit dat ik half blind was laat me echt rillen. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Nja, het feit dat ik half blind was laat me echt rillen. Meh.


    Ja, dat is wel normaal ;s


    16 - 09 - '17