• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja, ik zie het gebeuren. Heel jammer. Ik begrijp niet helemaal waar het aan ligt. Te weinig (actieve) mensen?

    _____________________________________________

    God, ik vind het wel leuk om aan mijn SOTY story te werken, maar ik krijg 0 reacties. Ik weet dat ik niet moet klagen, want je schrijft voor jezelf enzo, maar ik weet dat mensen het lezen en ik wil gewoon heel graag weten wat ze ervan vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ja, ik zie het gebeuren. Heel jammer. Ik begrijp niet helemaal waar het aan ligt. Te weinig (actieve) mensen?

    _____________________________________________

    God, ik vind het wel leuk om aan mijn SOTY story te werken, maar ik krijg 0 reacties. Ik weet dat ik niet moet klagen, want je schrijft voor jezelf enzo, maar ik weet dat mensen het lezen en ik wil gewoon heel graag weten wat ze ervan vinden.


    Ik heb hetzelfde probleem ;c


    26 - 02 - '16

    *komt binnenwandelen, ploft neer op een stoel en gaat op zoek naar de sterkste koffie die er te vinden is met melk*
    Yea, ik zit er doorheen. Afstuderen is een hel en ik haal de deadline niet, ondanks dat ik kolere veel werk in die klotescriptie heb zitten. Het is telkens niet goed genoeg, er mag telkens wat aan worden verbeterd en ik kom geen steek verder. Ik word telkens geconfronteerd met dingen die ik niet kan en dingen die me niet lukken (plannen, structuur en sorteren op belangrijk en onbelangrijk). Meer dan ooit wil ik dat ding het raam uit flikkeren, m'n middelvinger opsteken en zeggen: 'fuck you all, I'm gonna marry a millionaire'.
    Plus; ik zou iemand es flink willen zeggen hoe ik me over bepaalde dingen voel, maar dat gaat kwetsend en klote worden. Dus ik zou de 'niet pijnlijke' versie daarvan moeten zeggen maar dat gaat me niet lukken omdat de aard van wat ik wil zeggen sowieso pijnlijk is. Yea.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh men, die scriptie klinkt als een hel. Heb je tijd om even pauze te nemen om op adem te komen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zo. Vriendin van het boogschieten is weer weg. En ik ben er blij om ook. :') Niets tegen haar, want ze is echt een schat van een meid en reuze gezellig, maar het is avond dus zijn mijn tics weer erg en ik heb nu hoofdpijn en wil het liefste slapen, maar mijn kamer is nog aan het opwarmen. xd

    Hoe was jullie dag? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damn, ik wil zo graag naar Engeland met mijn beste vriendin ^^

    Stomme spangas, daardoor is het gevoel weer aangewakkerd, hahah. Wel de oude afleveringen, vanaf seizoen 5/6 wordt het stom :')

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 22:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ElfLord schreef:
    Zo. Vriendin van het boogschieten is weer weg. En ik ben er blij om ook. :') Niets tegen haar, want ze is echt een schat van een meid en reuze gezellig, maar het is avond dus zijn mijn tics weer erg en ik heb nu hoofdpijn en wil het liefste slapen, maar mijn kamer is nog aan het opwarmen. xd

    Hoe was jullie dag? c:


    Bijkomen van de migraine van gister, heb nog hoofdpijn :c
    Ik MOET van Myckel naar de dokter. Hij maakt zich zorgen, LOL. Maar ik heb zo iets van: als het morgen nog is ga ik wel een afspraak maken. Hij ging er met moeite mee akkoord :')
    Voor iemand de alleen vrienden wil zijn is hij wel heel bezorgd :W

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Bijkomen van de migraine van gister, heb nog hoofdpijn :c
    Ik MOET van Myckel naar de dokter. Hij maakt zich zorgen, LOL. Maar ik heb zo iets van: als het morgen nog is ga ik wel een afspraak maken. Hij ging er met moeite mee akkoord :')
    Voor iemand de alleen vrienden wil zijn is hij wel heel bezorgd :W


    Waarom wil die alleen vrienden zijn dan? Naja, dunno of ie té bezorgd is, dat kun jij beter bepalen dan ik. Maar als ik bezorgd om iemand ben kan ik dr ook over doordraven zegmaar. Slechte eigenschap van me dat ik dan echt overbezorgd kan gaan reageren, hahaha. Vonden mijn ouders vooral irritant toen mn pa net zn hartinfarct had gehad, om maar even een voorbeeld te noemen. Ze mochten zowat niets van me doen en ik zou voor alles wel even zorgen. :'D En ja, dat deed ik ook. Maar pa en ma vonden dat ze ook wel wat konden doen maar ik was veelste bezorgd dat dr weer wat zou gebeuren. x)

    Maar hopelijk gaat het wel snel beter hoor, anders ben ik het toch echt met Myckel eens. En sorry, maar zijn naam is op een vage manier geschreven zeg. Althans, ik ben nog nooit een Myckel tegen gekome ndie je op zo'n manier spelt. :p hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Waarom wil die alleen vrienden zijn dan? Naja, dunno of ie té bezorgd is, dat kun jij beter bepalen dan ik. Maar als ik bezorgd om iemand ben kan ik dr ook over doordraven zegmaar. Slechte eigenschap van me dat ik dan echt overbezorgd kan gaan reageren, hahaha. Vonden mijn ouders vooral irritant toen mn pa net zn hartinfarct had gehad, om maar even een voorbeeld te noemen. Ze mochten zowat niets van me doen en ik zou voor alles wel even zorgen. :'D En ja, dat deed ik ook. Maar pa en ma vonden dat ze ook wel wat konden doen maar ik was veelste bezorgd dat dr weer wat zou gebeuren. x)

    Maar hopelijk gaat het wel snel beter hoor, anders ben ik het toch echt met Myckel eens. En sorry, maar zijn naam is op een vage manier geschreven zeg. Althans, ik ben nog nooit een Myckel tegen gekome ndie je op zo'n manier spelt. :p hahaha


    Nou, zijn leven is op het moment op de rails aan het gaan en hij zit op een punt waar hij alleen even aan zichzelf wil denken etcetera en niet aan liefde en shit (zijn relatie is vorig jaar ook verbroken). Hij heeft het ook heel lief uitgelegd hahah. We hebben afgesproken dat we vrienden zijn en gewoon een keer gaan afspreken om iets te doen en zo ^^
    Ik wil alleen eerst even over de crush heen zijnen dat begrijpt hij. Hij is echt lief en ik ga een goede vriend aan hem hebben denk ik (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn haar is de laatste tijd enorm lelijk en de verf is uitgegroeid. Ik voel me zo lelijk.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Mijn haar is de laatste tijd enorm lelijk en de verf is uitgegroeid. Ik voel me zo lelijk.


    Laat t een stukje groeien en even niet verven!
    En je bent NIET lelijk jij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I know, maar de uitgroei is enorm te zien. Ik zit er aan te denken om mijn haar met head and shoulders te wassen. Dat is funest voor geverfd haar en als de kleur zo goed als uit is, terug te gaan naar blond.


    26 - 02 - '16

    Daar komt bij dat meerdere mensen erin wrijven dat mijn haar mooier was toen het lang was. Waar is mijn zelfvertrouwen )':


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet maar stage mensen. Ik ben gesloopt...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, ik mag weer gaan rijden straks. Weer voor geen meter geslapen, natuurlijk. Het zou best helpen als ik een keer een ochtend zonder twee uur stress achter het stuur zou hebben.


    Succes op je stage, als je dit nog leest.


    Rest in Peace, Son of Gondor