• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ela, kalm he!

    Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Om hoe laat gaat hij er precies uit?:'D Ik wacht in spanning!


    Queer zijn is gewoon alles

    Normaal 2.02u, maar we zijn al een minuut verder.


    16 - 09 - '17

    Fijn 2016 iedereen *O*
    En ja hoor, net typte ik haast 2015 uit gewoonte xd. Hoe was vuurwerk bij jullie? Wij hadden een mini ongelukje. Een soort vuurpijl die we in een fles hebben gezet, viel op het laatste moment om en ging af in een tuin voo mensen. Wat een geluk dat het wonder op wonder niemand heeft verwond. ;O


    -

    Rudolph schreef:
    Fijn 2016 iedereen *O*
    En ja hoor, net typte ik haast 2015 uit gewoonte xd. Hoe was vuurwerk bij jullie? Wij hadden een mini ongelukje. Een soort vuurpijl die we in een fles hebben gezet, viel op het laatste moment om en ging af in een tuin voo mensen. Wat een geluk dat het wonder op wonder niemand heeft verwond. ;O


    Voor het boerengat waar ik woon werd er echt gigantisch veel vuurwerk afgestoken.
    Wauw, gelukkig!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Voor het boerengat waar ik woon werd er echt gigantisch veel vuurwerk afgestoken.
    Wauw, gelukkig!D':


    PRECIES HIER! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    PRECIES HIER! x)


    Ik heb echt op vijf plekken tegelijk vuurwerk gezien vanop mijn balkon x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik heb echt op vijf plekken tegelijk vuurwerk gezien vanop mijn balkon x)


    Bij mij werd er op een lengte van 300 m door drie verschillende groepen vuurwerk afgestoken.:'D Recht aan ons huis. En dan waren er nog een stuk of vier andere plekken waar ook werd geschoten.


    Queer zijn is gewoon alles

    yas I wanna be part of this

    Ik ben de 'drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is-klant'


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rudolph schreef:
    Fijn 2016 iedereen *O*
    En ja hoor, net typte ik haast 2015 uit gewoonte xd. Hoe was vuurwerk bij jullie? Wij hadden een mini ongelukje. Een soort vuurpijl die we in een fles hebben gezet, viel op het laatste moment om en ging af in een tuin voo mensen. Wat een geluk dat het wonder op wonder niemand heeft verwond. ;O


    De overburen hebben vuurwerk afgestoken, maar ik heb niet gekeken.


    16 - 09 - '17

    Mijn ex is er nu al in geslaagd om me te laten walgen en irriteren op hetzelfde moment. Fucking irritant persoon is hij ook. Ik smijt hem het liefst zo snel mogelijk van Facebook, maar ik wil geen gezeik via whatsapp ugh..


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt zo veel vuurwerk gezien, echt niet normaal. Ik kon vanaf het balkon van een vriend van mij echt op minstens 15 plekken vuurwerk zien, tegelijkertijd. Hartstikke mooi.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Saberhagen schreef:
    Mijn ex is er nu al in geslaagd om me te laten walgen en irriteren op hetzelfde moment. Fucking irritant persoon is hij ook. Ik smijt hem het liefst zo snel mogelijk van Facebook, maar ik wil geen gezeik via whatsapp ugh..


    Gewoon blokkeren dan?


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Gewoon blokkeren dan?


    Het zal vast de moeheid geweest zijn, maar had ik nog niet eens aan gedacht. Thanks Sylvie!


    26 - 02 - '16

    WAAAAAAAAAH *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.