• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja domino dayyy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vrataski schreef:
    Wat is domino day?


    OMGG

    Domino Day was dé dag van het jaar waar miljoenen Domino stenen om gingen voor een record ;3
    Ook kwamen er allemaal thema's in voor en zat iedereen in spanning af te wachten of de hele baan af zou gaan, want als er één steentje bijvoorbeeld niet zou vallen, zou alles stoppen en was het klaar. Zoooo spannend was dat vroeger!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    OMGG

    Domino Day was dé dag van het jaar waar miljoenen Domino stenen om gingen voor een record ;3
    Ook kwamen er allemaal thema's in voor en zat iedereen in spanning af te wachten of de hele baan af zou gaan, want als er één steentje bijvoorbeeld niet zou vallen, zou alles stoppen en was het klaar. Zoooo spannend was dat vroeger!


    vooral die challenges, dat van die teams dan ook iets snel moesten bouwen - dat ging altijd mis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    vooral die challenges, dat van die teams dan ook iets snel moesten bouwen - dat ging altijd mis


    Jaaa, maar gelukkig hadden ze daar vaak wel alternatieven op, zodat de baan door zou gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Theroux schreef:
    (...)

    vooral die challenges, dat van die teams dan ook iets snel moesten bouwen - dat ging altijd mis


    Oh indeed! Zo jammer als het weer eens mis ging


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aah, goeie oude tijd ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hhaha ik keek er net ook al een, de hele 2009 aflevering, met een russische voice-over haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Yolanda. Ik mag je muziekstijl wel.

    @Kelly, nu je het zegt, mis het ik het in die zin dat het inderdaad al een tijdje niet meer is geweest zonder dat ik het door had, maar ik keek er vroeger niet echt naar.


    Dankjewel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg jaaa! Domino Day was zo leuk!


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    (...)

    OMGG

    Domino Day was dé dag van het jaar waar miljoenen Domino stenen om gingen voor een record ;3
    Ook kwamen er allemaal thema's in voor en zat iedereen in spanning af te wachten of de hele baan af zou gaan, want als er één steentje bijvoorbeeld niet zou vallen, zou alles stoppen en was het klaar. Zoooo spannend was dat vroeger!


    Wat erg, ik weet nog steeds niet wat het is..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    (...)

    Wat erg, ik weet nog steeds niet wat het is..

    Check het filmpje ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, oma heeft nog maar 3 procent zicht. Maar ze ziet echt veel meer dan je denkt. Maar Chevy (onze hond) ziet ze KEER OP KEER GEWOON NIET EH! ''Oh, sorry hoor''. Stik dr in, ik geloof dr niet meer. Ze heeft echt helemaal niets met beesten en dat blijkt wel weer aan haar reacties.
    ''Oh, ja, ik stond op een hond. Hij heeft geloof ik geen pijn hoor''. Neuuuh, dat gepiep stelde niets voor ofseu. Kijk even lekker uit ofseu. :@

    Ik ben chagrijnig en heb mijn periode en wil mijn ding kunnen doen zonder oma en dat Chevy normaal overal kan lopen, maar oma blijft nog tot zondag. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    (...)
    Check het filmpje ^^


    Jaa, gezien. Maar ik heb die hele hype niet mee gekregen, weet niet wat ik aan het doen was in 2009.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    (...)

    Jaa, gezien. Maar ik heb die hele hype niet mee gekregen, weet niet wat ik aan het doen was in 2009.


    En de jaren daarvoor :Y)

    Het is gewoon iets heel spannends, moeilijk uit te leggen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ElfLord schreef:
    Oké, oma heeft nog maar 3 procent zicht. Maar ze ziet echt veel meer dan je denkt. Maar Chevy (onze hond) ziet ze KEER OP KEER GEWOON NIET EH! ''Oh, sorry hoor''. Stik dr in, ik geloof dr niet meer. Ze heeft echt helemaal niets met beesten en dat blijkt wel weer aan haar reacties.
    ''Oh, ja, ik stond op een hond. Hij heeft geloof ik geen pijn hoor''. Neuuuh, dat gepiep stelde niets voor ofseu. Kijk even lekker uit ofseu. :@

    Ik ben chagrijnig en heb mijn periode en wil mijn ding kunnen doen zonder oma en dat Chevy normaal overal kan lopen, maar oma blijft nog tot zondag. :<


    Aww, Yo. Dat is echt super irritant. Huggies! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )