•       "Angels of Miami" is een bekende reality show die al jaren bekeken wordt door miljoenen mensen, iedereen kent het wel. Twaalf kandidaten, 6 meisjes, 6 jongens, moeten gedurende enkele weken samenleven in een droomvilla. Hun doel is bekend worden in hetgeen waar ze goed in zijn (model, zanger, barman, danser.) Maar de bedoeling van de show is vooral om de jong-volwassenen in hun dagelijkse leven te volgen. Relatie's worden gemaakt, goeie of slechte en dit maakt de show zo fijn en grappig om naar te kijken.
    Elke dag krijgen enkele kandidaten dankzij een brief een belangrijke opdracht. Vaak zijn die opdrachten jobs die hun worden aangeboden om een stapje dichter bij de beroemdheid te komen. Dit jaar kom er een nieuw seizoen, dus nieuwe, kandidaten, een nieuwe droomvilla, en nieuwe opdrachten.


    I N F O :
    - Het eerste seizoen van de show werd in 2010 uitgezonden.
    - Elk seizoen zijn er nieuwe kandidaten die uitgekozen worden tussen duizenden jong-volwassenen.
    - De kandidaten moeten tussen 20 jaar en 30 jaar oud zijn.
    - Dit RPG kan zware taal, drinken en seksuele handelingen bevatten.
    - De kandidaten kennen elkaar in het begin nog niet.

    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Talent {dansen/zingen/modellenwerk/barmanwerk}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Toekomstige relatie's {zowel goeie als slechte}
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim - talent)
    Guys [6/6]
    - Gereserveerd - ImInnocent - ? - ?
    - Nataniel "Nat" Juliano Reyes - Mirin - Toni Mahfud - Model
    - Gereserveerd - Painkiller - ? - Zanger
    - Jacob Morrison Whyte - Zabini - ? - Barman
    - Gereserveerd - dreamcatcherx - ? - ?
    - Benjamín Santiago Hunter - MikeGClifford - ? - Zanger/danser

    Girls [6/6]
    - Bethany Felicia Hale - Arioline - Scarlett Leithold - model
    - Gereserveerd - BIackburn - ? - ?
    - Alice HardWood - ItsImpossible - / - model
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Eavan - ? - ?
    - Cara Jade Delenay - Auroraex - Cara Delevingne - Zangeres
    - Gereserveerd - Feliana - ? - Danseres

    Stop op modellen en zangers
    Modellen
    - Alice
    - Bethany
    - Mirin

    Dansers
    - Feliana
    - Benjamín
    -

    Zangers
    - Painkiller
    - Cara
    - Benjamín

    Barmannen
    - Jazmín
    - Zabini
    -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 20:55 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jeetje, hoe vaak kan één rol op één bladzijde staan zeg o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    /

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 14:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BIackburn schreef:
    Mijn username is overigens met een hoofdletter i ipv een L, ik weet niet of je dat doorhad ^^
    En waar mogen ze allemaal 'goed in zijn'? Alleen Zang, Dans, Acteerwerk, Creativiteit, of ook een sport o.i.d?


    Ik vind het gemakkelijker om tussen één van die vier te kiezen zodat je tijdens de opdrachten niet alleen hoeft te RPG'en want dan is er minder kans dat een andere persoon hetzelfde talent heeft als jou [de personen met hetzelfde talent doen de opdrachten ook samen] Ik weet niet of je hier iets van begrepen hebt :'). Ik heb je username aangepast (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Ik vind het gemakkelijker om tussen één van die vier te kiezen zodat je tijdens de opdrachten niet alleen hoeft te RPG'en want dan is er minder kans dat een andere persoon hetzelfde talent heeft als jou [de personen met hetzelfde talent doen de opdrachten ook samen] Ik weet niet of je hier iets van begrepen hebt :'). Ik heb je username aangepast (:.


    Oooh, op die manier ^^ Naja, ik vroeg het me gewoon af. Als het namelijk had gemogen, had ik misschien iets anders gekozen dan wat er nu stond, al was die klans nog steeds wel redelijk klein tho ^^


    take me back to the basics and the simple life

    / Ik weet het al :').

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 21:50 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een meisje?

    Auroraex schreef:
    Mag ik een meisje?


    Je zit erbij (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    B E T H A N Y      F E L I C I A      H A L E










    “Quote.”



    — Leeftijd

          Bethany is 21 jaar oud.


    — Geschiedenis

          Family
    Elijah Marisco Hale — vader — 52 jaar oud
    Mariana Eliana Dawsel — moeder — 50 jaar oud
    Caleb Taylor Hale — broer — 25 jaar oud



    — Talent

          Model worden is altijd een droom geweest. Ze heeft in haar leven al een paar photoshoots mogen doen en telkens weer had ze het erg leuk gevonden. Bethany heeft ook al vaak complimenten gekregen voor haar foto's. De meeste fotografen beschrijven haar als 'fotogeniek' en 'mooi'.


    “I love bad boys , those people who are the opposite of me intrigue me.”



    — Innerlijk

    — Gevoelig
    — Sensueel
    — Charmant
    — Optmistisch
    — Zachtaardig
    — Lief
    — Dromerig
    — Slordig
    — Naïef
    — Koppig
    — Onhandig
    — Laat zich doen
    — Beïnvloedbaar

          Bethany is vooral te beschrijven als lief. Haar ouders hebben haar streng opgevoed en dat is ook wel te merken. Ze is behulpzaam, vriendelijk en meestal vrolijk. Ze houdt ervan om mensen te helpen, maar hierdoor wordt er vaak te veel van haar verwacht. Zo heeft het meisje maar weinig tijd voor zichzelf en ook al zou ze hier nooit over zagen, vindt ze dit wel spijtig.
          Bethany kan door haar zachte persoonlijkheid erg charmant en sensueel overkomen. Ze is bijna nooit degene die flirt maar als er met haar geflirt wordt heeft ze dit niet vaak door. Bij jongens wordt ze soms echt onhandig en verlegen, ze zal niet snel 'nee' durven zeggen en dit heeft haar soms echt in enge situatie's gebracht. Zelf wordt ze maar al te snel verliefd.
          Het meisje is het meeste van de tijd enthousiast maar door haar gevoeligheid kan dit in een paar seconden veranderen. Dingen kunnen haar snel aan het huilen maken, maar dit geeft ze niet graag toe. Ook kan ze een echte troost zijn als er iets ergs gebeurt. Haar vrienden weten dat ze altijd naar haar kunnen toegaan als er iets mis is. Je kan in haar ogen meteen zien hoe ze zich voelt.
          Één van Bethanys meest duidelijke eigenschappen is dat ze erg naïef is. Het blondje zal erg snel geloven wat je tegen haar zegt en dat hebben de mensen maar al te snel door. Een erg verhaal en ze is helemaal van jou. Ze zal ook snel beïnvoeldbaar zijn : vooral om iedereen blij te houden. Ze denkt altijd eerst aan andere en kan het niet laten om zich in de plaats van andere te zetten. Als ze bijvoorbeeld helemaal niet naar een party wil gaan kunnen haar vrienden haar snel van mening doen veranderen.
          Bethany is een erg positief persoon. Ze ziet altijd het goede in dingen of mensen. Ook al kan iemand een moordenaar of verkrachter zijn zal ze altijd meer het goede in hem zien. Ze kan bijzonder goed de gevoelens van andere bepalen, en dit kunnen andere evengoed bij haar. Bethany is stiekem geïntrigeerd door bad boys. Ze vindt hen charmant en wordt hier sneller op verliefd.
          "Text."



    — Uiterlijk

    — Hair — Het haar van Bethany is vaak hetgeen wat iemand als eerste merkt. Ze zijn erg lang,lichtblond [maar er komen af en toe donkere lokken tevoorschijn] en zijn golvend. Ze heeft haar—haar het liefst los maar af en toe heeft ze graag een wilde dot of een hoge staart. Vroeger werd ze door haar klasgenoten 'Barbie' genoemd.
    — Eyes — Bethany heeft lichtblauwe ogen. Je kan hierdoor meteen zien hoe ze zich voelt. Ze heeft veel moeite om haar emotie's te verbergen, zelf voor complete onbekende. Haar ogen zijn omringd door lange, volle, zwarte wimpers. Elke persoon uit haar familie heeft blauwe ogen, deze lijken allemaal best veel op elkaar.
    — Height — Het meisje is 171 cm lang. Dit is echt de minimumlengte voor een model. Vroeger was ze altijd één van de kleinste meisjes uit haar klas. Dit heeft tot het tweede middelbaar geduurd.
    — Figure — Bethany heeft zonder twijfel het goeie lichaam voor een model. Ze is slank en heeft duidelijke curves op de juiste plaats. Om slank te blijven eet ze niet erg veel, het gevolg hiervan is dat ze vaak hoofdpijn krijgt en vaker ziek wordt. Haar huid heeft een blanke kleur maar bruind best snel in de zon.
    — Face — Bethany heeft een ovaal gezicht. De huid van haar gezicht is zacht en glad hoewel ze vroegen van enkele puistjes heeft geleden. Haar kaaklijn is best strak maar ook niet te veel. Het meisje heeft volle, roze lippen en een kleine normale neus.


    — Toekomstige relatie's

    — Nataniel — Friends with benefits — Bethany vindt hem erg knap en ze kunnen het goed met elkaar vinden dankzij hun modellencarrière. Soms gaan ze stiekem wat verder dan rustig babbelen.
    — Alice — Friends — Bethany en Alice kunnen het goed met elkaar vinden en moeten vaak de opdrachten samen doen.
    — Jazmín — Friends — Bethany mag haar wel ondanks dat ze soms vindt dat ze een beetje te ver gaat. Maar Bethany kijkt toch wel naar haar op omdat ze veel meer durf.
    — Cara — Hate — Cara en Bethany mogen zich al sinds de eerste dag niet. Bethany kan niet tegen haar schaamteloze karakter.
    — Jason — Boyfriend — Bethany vindt hem al sinds de eerste dag erg knap en snel begon ze gevoelens voor hem te krijgen, wat wel vaker voorkomt. Ze houdt van de jongen en zou alles voor hem doen.
    —
    —
    —
    —
    —
    —


    — Extra

    — Likes — Jogging, sport, dansen, bloemen, natuur, netflix, friends, party's, photoshoots, pastel colors, summer, beach, pizza, cupcakes, bad boys, animals, sleeping.

    — Dislikes — Leugens, mensen die haar gebruiken, donkere kleuren, spinnen, wespen, drugs, alcohol, melk, school.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 22:14 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ooh, dit is leuk! Me wants a boy. Muh, cannot choose. Think I'm gonna take singing ^^ // Oeeeh and I wanna make him not straight, cuz that's kind of cute? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Ooh, dit is leuk! Me wants a boy. Muh, cannot choose. Think I'm gonna take singing ^^ // Oeeeh and I wanna make him not straight, cuz that's kind of cute? :'D


    Great ^^ !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring





    “I’m a good girl with bad habbits.”


    II Naam II
          Jazmín Valeria Fuensanta
    II Leeftijd II
          Tweeëntwintig jaar. Ze is jarig op zeventien Januari.
    II Talent II
          Barvrouw.

    II Innerlijke II
          Jazmín is geen preutse vrouw en ze kent dan ook geen schaamte voor, of naar andere toe. Ze heeft echter wel hele duidelijke grenzen; tot hier en niet verder. Deze geeft ze vaak heel duidelijk aan, waardoor ze er ook niemand zonder gevolgen over heen laat lopen. Zowel, dan riskeert de een een tik, de ander een steek onder water. Vaak ligt dit een beetje aan hoe het gebeurd, en op welke manier.
          Wanneer iemand haar gevoel weet te raken op een vervelende manier wordt mevrouw pikkig en kan ze haar nagels uitzetten waardoor er nog weleens een gemene reactie over haar lippen heen kan rollen. Ze houd vaak dan geen rekening met de gevoelens van een ander en zal proberen diegene net zo hard terug te raken - al is het maar voor haar eigen. Vaak achteraf, wanneer ze kalmte heeft gevonden om er over na te denken en ze in zal zien dat ze - wanneer dat het geval is - iets te ver is gegaan, zal ze de gelegenheid zoeken om diegene haar excuses aan te bieden.
          Ze is tegendraads, koppig, en ongelofelijk eigenwijs. Haar woordje heeft ze dan ook bijna altijd klaar liggen, en als haar iets kan frustreren is het wanneer iemand haar veel beter weet terug te pakken. Op dat moment neemt haar arrogantie de kop op en loopt ze al dreigend met haar neus de lucht in weg. Bang is ze niet aangelegd en een confrontatie qua geweld gaat ze helemaal niet uit de weg.
          Jazmín houdt enorm veel van flirten - hetgeen wat ze dan ook zonder te blozen kan doen. Echter, dit wil niet zeggen dat ze zomaar met iemand het bed in zal duiken. Ondanks haar flirterige kant heeft ze behoefte aan oprechte liefde en zal ze alleen de lakens met diegene delen waar ze oprechte gevoelens voor heeft.
          Onder al deze verschillende - en soms harde - lagen en enkele vervelende eigenschappen schuilt wel degelijk ergens een vriendelijke jonge vrouw. Iemand die houd van grappen en grollen, in is voor een lolletje op zijn tijd en klaar kan staan voor de mensen waar ze heel erg veel om geeft - iets wat bij haar erg diep kan gaan maar waar ze ook vaak de mist mee in is gegaan. Je moet alleen door deze cocon heen zien te komen om die dingen te kunnen zien, puur omdat ze deze diep heeft weggestopt uit angst dat er van haar goedheid misbruik wordt gemaakt.

    “I act like I don’t care, but deep down I swear it kills me..”


    II Uiterlijke II
          Jazmín heeft een volle bos donkerbruin haar die tot ongeveer halverwege haar rug reikt. Van nature zit er een lichte slag in, maar deze haalt ze er heel af en toe uit door ze met een stijltang te bewerken. Meestal heeft ze haar donkere lokken vaak los hangen, maar als ze druk bezig is dan vlecht ze ze vaak losjes in. Haar haar is echt haar trots en je zult er dan ook niet met een schaar bij in de buurt mogen komen, mits ze het zelf nodig vind om ze te knippen.
          Haar ogen hebben een donker bruine kleur die - vooral wanneer ze boos wordt - naar het zwarte toe kunnen neigen. Deze worden omrand door een paar volle, dikke wimpers en nemen je vaak ongegeneerd van top tot teen volledig op. Als ze wil kan ze je met één blik al haar eerste indruk over je geven zonder veel te zeggen, of dat nou een positief of negatief. Echter houd ze sinds de laatste twee jaar wel haar emoties gesloten voor vreemden waardoor het soms moeilijk kan zijn om haar te peilen.
    Haar huid heeft een lichte tint, iets wat ze van haar beide ouders heeft gezien deze van Spaanse afkomst zijn, waardoor ze met mooi weer niet gauw bang hoeft te zijn voor verbranding.
          Qua kledingstijl is het bij haar heel erg wisselend. Het ene moment wil ze alleen maar rokjes en jurkjes dragen, het andere moment een leuke skinny met shirtje - wanneer ze even geen zin heeft om zichzelf netjes te kleden draagt ze een simpele joggingsbroek met daarop een wijd shirt. Haar schoenen zijn altijd of heel hoog, wat ze voor haar lengte voornamelijk doet om groter te ogen, of juist plat en op blote voeten. Vooral het laatste vind ze het prettigste, vooral wanneer ze binnen in huis is.
          Make-up draagt Jazmín vrijwel altijd - zij het wel in de juiste mate. Lichamelijke verzorging is voor haar erg belangrijk en ze kan er dan ook absoluut niet tegen wanneer iemand onverzorgd overkomt. Dat wil overigens niet zeggen dat ze er zelf altijd perfect uit ziet, net als ieder ander heeft ook Jasmin haar dag weleens niet en interesseert het haar geen hol hoe ze er uit ziet.
          Ze heeft op haar linker bovenarm een bloemen tattoo staan - die tot aan haar elleboog reikt - en op haar rechter onderarm staat een grote engel, die haar gehele onderarm tot net over elleboog bedekt.
    Met een lengte van rond de 1.61 is Jazmín van een normaal slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten voor haar gevoel.

    II Relatie’s II
          • Bethany Felicia Hale • Hoewel Jazmín deze jonge vrouw soms een beetje te soft vind, is ze wel erg gesteld op haar. Sterker nog, een ander moet niets verkeerd tegenover Bethany want dan krijgt diegene automatisch te maken met de nijdige kanten van Jazmín.
    Bethany is een van haar goede vriendinnen en iemand waar ze erg beschermend over kan zijn - iets wat deels komt doordat de blondine zo'n zachte kant heeft.
          • Jacob Morrison Whyte • Daar waar Jazmín het bij andere niet gauw heel serieus neemt - afgezien van haar beste vrienden - is ze dat naar Jacob toe juist wel. Tegenover hem is ze oprecht geïnteresseerd en ze ziet hem dan ook erg graag. De twee werken samen in de bar en Jazmín kan enorm genieten van haar werkuren die ze negen van de tien keer samen met hem doorbrengt.
          • Cara Jade Delenay • Ook met deze jonge vrouw kan Jazmín het erg goed vinden. Beide zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd als het op karakter aan komt en hier en daar weten ze elkaar lichtelijk aan te vullen. Echter heeft Cara absoluut niks met Bethany - een die bij Jazmín behoort tot zeer close vrienden - en daar kunnen wellicht nog weleens botsingen over ontstaan gezien Jazmín geen slechte praat duld over Bethany.
          • Nataniel Juliano Reyes • Met deze jongeman heeft Jazmín een vrij goede doch aparte relatie. De twee zijn erg van het aantrekken en afstoten naar elkaar toe. Ze kunnen ze het ene moment volle bak gek doen en flirten, maar het andere moment elkaar volledig afsnauwen doordat ze beide - of een van hen op dat moment - niet goed gehumeurd zijn.
          • Jason Chance Adams • Goed bevriend, ze liggen aardig op één lijn samen al merkt ze wel dat Jason niet altijd van haar grofgebekte kant gediend is. Ze weet dat ze bij de jongen goed zichzelf kan zijn - hier heeft ze echter zo nu en dan nog moeite mee; wat meer aan haar ligt dan aan de jongeman zelf.

    II Extra II
          • Likes • Muziek - Dansen - Alcohol - Mannen - Uitgaan - Winkelen - Sarcasme
          • Dislikes • Betweters - Leugenaars - Drugs - Kunst
          • Roken • Een nare gewoonte die ze al heeft vanaf een jaar of zestien - toen ze begon met het roken van de eerste peuk om stoer te doen.
          • Spain • Beide haar ouders zijn afkomstig van Spanje, zowel zij als haar broer en zus spreken de taal dan ook vloeiend - echter hebben ze er nooit gewoond doordat hun vader een baan kreeg elders.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een man, barman?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zabini schreef:
    Mag ik een man, barman?


    Tuurlijk (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een meisje ? ^^ Danseres

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 14:48 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”