•       "Angels of Miami" is een bekende reality show die al jaren bekeken wordt door miljoenen mensen, iedereen kent het wel. Twaalf kandidaten, 6 meisjes, 6 jongens, moeten gedurende enkele weken samenleven in een droomvilla. Hun doel is bekend worden in hetgeen waar ze goed in zijn (model, zanger, barman, danser.) Maar de bedoeling van de show is vooral om de jong-volwassenen in hun dagelijkse leven te volgen. Relatie's worden gemaakt, goeie of slechte en dit maakt de show zo fijn en grappig om naar te kijken.
    Elke dag krijgen enkele kandidaten dankzij een brief een belangrijke opdracht. Vaak zijn die opdrachten jobs die hun worden aangeboden om een stapje dichter bij de beroemdheid te komen. Dit jaar kom er een nieuw seizoen, dus nieuwe, kandidaten, een nieuwe droomvilla, en nieuwe opdrachten.


    I N F O :
    - Het eerste seizoen van de show werd in 2010 uitgezonden.
    - Elk seizoen zijn er nieuwe kandidaten die uitgekozen worden tussen duizenden jong-volwassenen.
    - De kandidaten moeten tussen 20 jaar en 30 jaar oud zijn.
    - Dit RPG kan zware taal, drinken en seksuele handelingen bevatten.
    - De kandidaten kennen elkaar in het begin nog niet.

    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Talent {dansen/zingen/modellenwerk/barmanwerk}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Toekomstige relatie's {zowel goeie als slechte}
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim - talent)
    Guys [6/6]
    - Gereserveerd - ImInnocent - ? - ?
    - Nataniel "Nat" Juliano Reyes - Mirin - Toni Mahfud - Model
    - Gereserveerd - Painkiller - ? - Zanger
    - Jacob Morrison Whyte - Zabini - ? - Barman
    - Gereserveerd - dreamcatcherx - ? - ?
    - Benjamín Santiago Hunter - MikeGClifford - ? - Zanger/danser

    Girls [6/6]
    - Bethany Felicia Hale - Arioline - Scarlett Leithold - model
    - Gereserveerd - BIackburn - ? - ?
    - Alice HardWood - ItsImpossible - / - model
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Eavan - ? - ?
    - Cara Jade Delenay - Auroraex - Cara Delevingne - Zangeres
    - Gereserveerd - Feliana - ? - Danseres

    Stop op modellen en zangers
    Modellen
    - Alice
    - Bethany
    - Mirin

    Dansers
    - Feliana
    - Benjamín
    -

    Zangers
    - Painkiller
    - Cara
    - Benjamín

    Barmannen
    - Jazmín
    - Zabini
    -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 20:55 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 17:53 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb me bedacht ^^
    Laat mijn rol maar vervallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik heb me bedacht ^^
    Laat mijn rol maar vervallen.


    Ok ...


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mijn guy wordt een model trouwens!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Iemand een idee als faceclaim voor mijn meid ? ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 20:13 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    Cara Jade Delenay ~ 21 jaar [28'02'1994] ~ Biseksueel ~ Zingen



    [ Innerlijk ]


    Nieuwsgierig - Open - Vrolijk - Schaamteloos - Sarcastisch – Onhandig
    Cara is een vrolijke levensgenieter en zet graag de bloemetjes buiten. Ze is welvarend opgevoed en krijgt bijna alles wat haar hart begeerd. Toch was dat niet genoeg om van haar een nette meid van te maken. Door haar roekeloze gedrag zorgt ze vaak voor problemen. Cara is een persoon die schittert door haar afwezigheid, ze valt op door haar vrolijkheid en energieke karakter. Ze heeft geen hechte vriendengroepje en het hoeft voor haar part ook niet. Ze is van de ene groepje naar anderen, waardoor ze veel vrienden heeft. Ook neemt ze vaak dingen met een korreltje zout, maar als ze merkt dat het serieus is, dan kan ze ook netjes en serieus gedragen.
    Een opgever is ze zeker niet. Als ze een doel heeft, dan doet ze ook alles eraan om het te bereiken. Cara is altijd in voor uitdagingen. Al kan ze erg slecht tegen haar verlies, of het nou om het kleinste dingen gaat, maakt voor haar niet uit.
    Waar veel kinderen volwassen worden en afleren om enthousiast en vrolijk te worden van ook maar een klein iets, is dat iets wat Cara nooit gedaan heeft. Ze is hierdoor bijna altijd met een glimlach op haar gezicht te vinden maar word wel vaak jonger en minder intelligent geschat dan ze werkelijk is. Pas als je rustig met gaat zitten en haar beter leert kennen kom je er achter dat ze best een aardig koppie er op heeft zitten. Sterker nog, soms kan ze teveel nadenken en behoorlijk piekeren. Dit zal ze nooit laten zien, het liefst praat ze over niets dat gevoelig ligt en kropt ze alles op tot ze niet langer kan. Ze wil er niemand mee lastig vallen en vind dat niet nodig.
    Jongen of een meisje maakt voor Cara niet uit in het gebied van liefde. Ze let meer op het innerlijk van een persoon dan op het uiterlijk. Doordat ze niet snel hecht aan een persoon, heeft Cara niet veel ervaringen in relaties.
    Cara is een open meisje, ze zegt alles wat in haar opkomt en is erg sociaal. Cara is mysterieus aangelegd, dus veel informatie kun je niet van haar krijgen. Cara is erg naïef en trekt zich maar weinig aan van de mening van anderen, ze is in voor een grap en heeft een goed gevoel voor humor. Natuurlijk heeft ze ook meerdere slechte klanten buiten haar naïviteit, ze staat nooit mond vol tanden en weet altijd wel wat te zeggen. Ze lapt veel regels aan haar laars. Ze is uitbundig en erg enthousiast. Koppig is ze zeker, ze doet bijna nooit water bij de wijn en houdt ervan als ze gelijk heeft. Ze is een onhandig meisje en laat vaak dingen vallen.



    I'm actually not funny. I'm just mean and people think I'm joking..


    [ Uiterlijk ]
    Met haar lange blonde haren, twee paar groene ogen en een slank lichaam is Cara tevreden over haar uiterlijk. Ze besteed niet veel aandacht aan haar uiterlijk en loopt het liefst rond in een joggingbroek en een simpele shirt. Make-up is een van de dingen waar Cara hekel aan heeft. Zoals het bij haar innerlijk wordt verteld, is Cara erg onhandig, zo ook dus met make-up. Als ze het probeert, dan duurt het wel uren om een perfecte eyeliner te doen. Om dat te verkomen, laat ze al die make-up shit zitten en loopt ze naturel rond. Cara kan zich soms heel boyish kleden, en op het andere moment weer heel ladylike, dus men wordt altijd weer verrast door haar kledingkeuze. Haar lievelingskleur is zwart en komt dan vaak terug in haar look. Hoewel ze bij zonnige dagen met lichte kleuren uit huis stapt. Met haar 1,77m lengte steekt ze vaak uit bij de meisjes, waar ze bloedhekel aan heeft, dus loopt ze vaak met platte zolen rond.
    Cara is ook verslaafd aan tatoeages. Ze heeft niet voor elk inkt echt nagedacht en dus impulsief opgezet. Haar eerste tatoeage is een hoofd van een uiterst gedetailleerde leeuw op het onderste deel van haar wijsvinger, sindsdien was ze niet meer te stoppen. Precies een week later debuteerde haar tweede initialen “CJD” geïnkt in grote zwarte cursieve letters op de buitenkant van haar rechterhand. Ze debuteerde haar derde tatoeage "Made in England" in het zwart aan de onderkant van haar voet. Cara duwde de envelop nog maar eens toen ze debuteerde een nieuwe tatoeage op haar ribbenkast. Ze negeerde de mening van anderen en ging weer onder de naald. Een “silence” op haar arm, “Don’t Worry, Be Happy” op onder haar borsten, een diamant in haar rechteroor, reeks van zwarte kronkelende lijnen en symbolen die verschijnen op de markeringen zijn van een vreemde taal op de achterkant van haar nek en als laatst heeft ze een inkt die is voorzien van een kleine, maar ingewikkelde wapen met een hoofdletter “D” gelegen aan de onderkant van het schild, en een kleine kroon en paar vleugels geïnkt boven het schild op haar ribbenkast.


    [ Geschiedenis ]


    Cara's jeugd is niet extreem buitengewoon. Ze is geboren en getogen in de stad Londen, in een groot gezin met drie oudere broers en beide ouders. Cara was vooral close met haar oudste broer, Nathan. Ze gingen vaak samen sporten en deelde een passie voor muziek. Hij speelde gitaar en zij zong. Haar andere twee broers trokken ook weer met elkaar op. Cara en haar drie broers zijn welvarend opgevoed, al was dit niet wat Cara wilde. Ze wilde niet alles zo makkelijk krijgen, maar ervoor werken en verdienen.
    Als klein meisje was Cara als geen ander. Het zonnestraaltje van de klas en degene die altijd op de voorgrond stond. Met een grote broer om naar op te kijken, een moeder die hem in alles zijn gang liet gaan omdat ze vrij druk was met haar eigen zaken en een vader die druk bezig was met zijn werk, had Cara aardig naar haar zin.

    [ Extra ]
    x Cara was altijd al een vaderskindje geweest. Haar vader heeft een eigen garage waar hij Cara af en toe meenam. Doordat Cara steeds zag hoe ze met auto’s en motors te werk gingen en steeds ernaar vroeg, weet ze veel over de voertuigen en vindt ze het geweldig om erin te rijden.
    x Cara is een roker en drinkt met mate.
    x Cara heeft last van claustrofobie.

    [ Relatie ]
    x Bethany Felicia Hale: Cara en Bethany hebben een haat-relatie. Ze zijn tegenpolen van elkaar waardoor er steeds conflicten ontstaan.
    x ...

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 20:22 ]

    Jammer dat de meiden vol zijn.. Had graag een vrouwelijke rol achter de bar gehad c:


    Faith is everything.

    Damnit. Ik wou Cara fc-en :') Naja, pech.


    take me back to the basics and the simple life

    Nataniel "Nat" Juliano Reyes






    Naam:
    Nataniel - Geschenk van God, Spaans
    Juliano - Jove's kind, Spaans
    Reyes - Familienaam, Spaans
    Leeftijd: Nataniel is 22 jaar oud. Hij is geboren op 5 september 1993 in Miami. Zijn vader is van Spaanse afkomst, aan hem dankt hij zijn namen en achternaam.
    Talent: Nataniel is model. Op zijn 18e is hij gescout door een groot modellenbureau. Door de jaren heen heeft hij zich opgewerkt in de modellenwereld en zo heeft hij steeds grotere opdrachten binnen gesleept. Hij doet vooral fotoshoots en geen runway-shows. Hiervoor vinden ze hem vaak te gespierd.
    Geschiedenis:
    Julio Jorge Reyes - Vader - 58 jaar
    Mary Lucy Reyes - Smith - Moeder - 56 jaar
    Lela Lucy Reyes - Zusje - 18 jaar
    Innerlijk:
    - Sociaal
    Nataniel is een sociale man. Hij vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en heeft er geen moeite mee om onbekenden aan te spreken. Dit vindt hij leuk op een oppervlakkig niveau. Wanneer mensen te dichtbij komen vind Nataniel het moeilijk hen 'binnen te laten'. Mensen die hij niet goed kent zal hij dan ook nooit haar diepste gedachtes en gevoelens vertellen.
    - Doorzettend
    Nataniel is een man die ten alle tijden een duidelijk doel voor ogen heeft. Ze doet er ook alles aan om haar doelen te bereiken. Hij zet zich hier 100% in en is bereidt om tegenslagen te overwinnen. Hij geeft nooit op.
    - Wantrouwend
    Nataniel vindt het moeilijk om mensen te vertrouwen en hierdoor komt hij wat wantrouwig over.Dit komt omdat hij vele 'vrienden' zijn vertrouwen hebben beschadigd.
    - Dominant
    Door zijn sociaal ingestelde karakter kan hij soms als vervelend overkomen. Hij stapt op onbekenden af en heeft soms niet door wanneer deze mensen hier niet van gediend zijn. Hierdoor vinden mensen hem soms wat dominant overkomen, alsof hij altijd in het middelpunt van de belangstelling wil staan.
    - Liefdevol
    Wanneer Nataniel iemand goed kent en vertrouwt gaat hij voor deze mensen door het vuur. Hij is erg behulpzaam en is het type man dat 24/7 voor je klaar zal staan en alles zal doen om te zorgen dat jij je goed voelt. Dit gaat soms wel in tegenstrijd met zijn eigen gevoelens en normen en waarden.
    Uiterlijk:
    Nataniel is met zijn donkere haren en lichtblauwe ogen een aparte verschijning om te zien. Zijn gezicht wordt naast deze kenmerken ook vooral opvallend gemaakt door zijn strakke kaaklijn die vaak met donkere stoppels bezaaid is. Zijn haren zijn van een normale lengte. Vaak is hij veel tijd kwijt aan het stylen hiervan. Dit komt mede door het beroep van model dat hij uitvoert. Nataniel is gezegend met een lengte van 1 meter 90. Hiermee is hij iets langer dan zijn vader. Hij heeft een lichte getinte huid en is gespierd gebouwd. Hij heeft een strakke lichaam waarvoor hij veel tijd in de sportschool doorbrengt. Hij weet dat wanneer hij verslapt hij het risico loopt om zijn baan te verliezen. Hij heeft eens strakke rij witte tanden waar hij erg trots op is. Het enige wat hij graag zou willen veranderen aan zijn lichaam is zijn neus. Hij vindt deze aan de grote kant.
    Toni Mahfud
    Toekomstige relatie's:
    - Bethany Felicia Hale - Friends with benefits - Ze kennen elkaar vanuit de modellenwereld
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Friends - De twee zijn erg van het aantrekken en afstoten naar elkaar toe. Ze kunnen ze het ene moment volle bak gek doen en flirten, maar het andere moment elkaar volledig afsnauwen doordat ze beide - of een van hen op dat moment - niet goed gehumeurd zijn.
    - Jason Chance Adams - Hate - Jason is één van de weinige waarmee Nataniel niet op kan schieten. Jason heeft een erg gesloten houding naar Nataniel toe en hierdoor kan Nataniel geen hoogte van hem krijgen. Ze praten niet veel met elkaar aangezien Nataniel de conflicten tussen hen liever uit de weg gaat.
    - Cara Jade Delenay - Friends - Cara en Nataniel kunnen goed met elkaar opschieten. Ze hebben veel met elkaar gemeen.
    -
    Extra:
    Likes: sporten, voetbal, eten, familie en vrienden, feesten, een drankje op zijn tijd
    Dislikes: mensen die liegen, mensen die hun afspraken niet nakomen

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 18:10 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Praattopic


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    ik weet niet of ik nog een meisje zou kunnen krijgen zo nee doe dan maar een jongen :)

    of zijn alle rollen weg?
    ik zie namelijk praattopic staan

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:38 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    ik weet niet of ik nog een meisje zou kunnen krijgen zo nee doe dan maar een jongen :)

    of zijn alle rollen weg?
    ik zie namelijk praattopic staan


    Er zijn nog jongens vrij ^^. Ik zet je erbij (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    BIackburn schreef:
    Damnit. Ik wou Cara fc-en :') Naja, pech.


    Ohh, ik zie dit nu pas.. Sorry :$

    Auroraex schreef:
    (...)

    Ohh, ik zie dit nu pas.. Sorry :$


    Maakt niet uit joh ^^ Alleen ff zoeken naar een nieuwe fc nu


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kan de laatste jongen nemen, als jullie willen


    Bowties were never Cooler