• Een groep vrienden verblijft in een huisje in de bossen in Engeland, ver van de beschaving. Wanneer er op een nacht een onbekend persoon het huisje binnen dringt, brengen ze deze persoon per ongeluk om het leven. De enige optie die ze hadden, was het lijk in de bossen bergen. Ze besluiten hier niemand over in te lichten en hun vakantie af te maken, maar wat als angst en medelijden je verstand overnemen. Willen vluchten voor wat je gedaan hebt, maar niet weg kunnen omdat je door een bos wordt omringd. Het idee dat jij en je vrienden iemand om het leven hebben gebracht maakt je gek en je slaat door.
    Zal deze vakantie goed aflopen, of zal het een compleet drama worden?

    Rollen:
    Jongens:
    Bostick - Daniël Drew Stone
    Tuck - Finn Joseph Hawkings
    SphinxX - Joshua Adam Smith

    Meiden:
    Serenata -
    LanieH -
    Daggers - Sophie Ashton Matthews
    Poppys - Valeria Sheila Candace Adkins

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18, maximaal 21.
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages, mits je geen van hen verwaarloosd!
    • Bestuur alleen je eigen personage
    • Houd jongens en meiden ongeveer gelijk!
    • Alleen ik (Bostick) open nieuwe topics, tenzij anders vermeldt
    • OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic
    • Maak contact met meerdere personages
    • De personages kennen elkaar al langer, dus relaties kunnen er zijn

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Kunnen jullie melden als je rol af is? ^^


    Mijn rol is al af.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Mijn rol is al af.


    Haha, oké!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam:
    Finn Joseph Hawkings
    Leeftijd: Minimaal 18, maximaal 21.
    18 jaar
    Uiterlijk + foto:
    Finn heeft donkerbruine haren met tussendoor soms wat lichtere plukken. Zijn haren zitten vaak in een wat verwilderd kapsel omhoog en aan de zijkant is het korter. Hij heeft groen blauwe ogen met daarboven donkere wenkbrauwen. Hij heeft een licht getint lichaam met een lengte van 1.79. Finn heeft mooie witte tanden en wat vollere lippen. Finn heeft een charmante glimlach en daardoor vaak ook een vriendelijke uitstraling. Finn heeft een licht gespierd lichaam, zijn spieren zijn niet heel duidelijk te zien maar de jongen is wel sterker dan je op het eerste gezicht zou zeggen.
    Innerlijk:
    Finn is een charmante jongen, het is een jongen met een gouden die verstopt zit achter een pantser en een grote mond. De meeste mensen die Finn voor het eerst leren kennen vinden hem een vrolijke en enthousiaste jongen. Hij is dit dan ook en vaak maakt hij hierdoor dan meestal ook snel vrienden. Hij kan met de meeste mensen wel goed opschieten maar als je de jongen wat beter leert kennen kan je je ook nog wel is aan het irriteren.Ondanks dat het een hele lieve jongen is die mensen niet kwaad zou doen heeft hij een aantal minpuntjes die voor sommige mensen echt heel vervelend kunnen zijn. Zo geloofd hij dat hij altijd gelijk heeft en gaat hij dan ook altijd een discussie aan als iemand hier anders over denkt, hij zal niet stoppen voor iemand hem gelijk vindt en dit kan nog wel is ruzie opleveren omdat Finn nogal geïrriteerd kan raken.Hij kan best wel snel geïrriteerd raken met dat soort dingen en dan is de jongen ook zeker de vrolijkste niet meer.Toch zou de jongen nooit echt iemand iets aandoen als die boos is, hij zal het bij een woordenwisseling laten. Finn is geen jongen die lang boos blijft, zodra je je excuus aanbied of toegeeft dat hij gelijk heeft is het voor hem wel goed, echter moet dit wel van de andere kant komen want Finn zal niet als eerste zijn excuses aan komen bieden. Finn is een jongen die zijn gevoelens niet echt toont, huilen vindt hij een teken van zwakte en doet dit volgens eigen zeggen dan ook nooit, echter doet hij dit vaker dan mensen denken. Finn lijkt heel open door zijn vrolijke en vriendelijke gedrag maar hierachter zit nog veel meer wat hij liever niet prijsgeeft. Finn is een jongen die nogal snel zijn concentratie verliest, het is een echte dromer en zo kan hij dan ook soms midden in een gesprek afhaken als het iets te lang stil is geweest. Hij is dan in gedachte verzonken en hoort dan even niemand meer. Toch kan je wel goed mee de jongen praten, je kan wel altijd bij hem terecht en geeft goed advies mede doordat hij zo snel in gedachte verzinkt. Van Finn kan je een eerlijk antwoord verwachten, het is niemand die je naar je mond gaat praten. Finn is een jongen die altijd heeft geleerd om voor zichzelf te zorgen, hij is daardoor ook erg zelfstandig en kan zich prima alleen redden, echter is hij niet graag alleen. Hij houdt van mensen om zich heen.Finn houdt ook wel van een beetje flirten, niet perse omdat hij heel veel mensen leuk vindt maar omdat hij flirten gewoon leuk vindt en graag kijkt wie hem leuk gaan vinden. Ook doet hij het omdat hij toch nog wel is onzeker is en als hij dan succes heeft geeft dit hem meer zelfverzekerdheid. Naar de meeste mensen toe doet de jongen alsof hij heel zelfverzekerd is.
    Extra’s:-

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 19:27 ]

    Mag ik een jongen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jaaa graag ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jaaa graag ^^


    Ik ga morgen mijn rol maken (: weet je al wanneer de speeltopic geopend zal worden, eigenlijk?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ga morgen mijn rol maken (: weet je al wanneer de speeltopic geopend zal worden, eigenlijk?


    Wanneer de meeste rollen af zijn. Ik ga proberen dit weekend mijn rol te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrijf me uit


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    Ik schrijf me uit


    En is daar een bepaalde reden voor? Ineens geen zin meer, geen tijd meer, of iets privé ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 11:41 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck


    Joshua Adam Smith
    “just be honest with me or stay away from me. it’s not that difficult”




    •Naam•
    Joshua ~ jehovah saves – Adam ~ Of the red earth – Smith. Hij word ook wel “Josh” genoemd, vaker door zijn vrienden dan door anderen.

    •Leeftijd•
    Joshua is 18 jaar oud en verjaard op 17 November


    •Uiterlijk [FC: Logan Lerman] •

    “Heb jij nou blauwe of groene ogen?” dat is de meest gestelde vraag voor Joshua. Hij heeft groene ogen maar als je de jongen van een afstand bekijkt, lijkt het wel alsof hij fel blauwe ogen heeft. Maar hij heeft groene ogen die altijd warm en blij keken. Net als zijn lach. Als je hem tegenkomt zit hij wel negen op de tien keer te glimlachen. Zijn kuilen in zijn wangen komen dan tevoorschijn en zijn ogen kijken je dan vreugdevol aan terwijl het lijkt alsof zijn groene ogen nog feller worden. Hij heeft bruin haar die hij regelmatig knipt. Niet te kort, maar ook houd hij het niet te lang. Hoewel hij het wel leuk vind als hij zijn haren voor een lange tijd niet geknipt heeft en het zit als een warrige struik op zijn hoofd waarvan de puntjes net voor zijn ogen komen.

    •innerlijk•
    Hoewel Joshua soms veels te snel woest kan worden, wraaklustig is en soms zelfs heel erg hebberig over kan komen, is Joshua Adam een zeer vriendelijke jongen. Tenminste, als je hem goed genoeg kent. Mensen die hem niet kennen zouden op de eerste instantie denken dat deze jongen een stille, rebelse, sluwe en vreemde jongen is die niets anders doet dan de regels verbreken. Zo denken de mensen vaak dat hij geen vrienden heeft en ook geen vrienden wilt. Maar dat is hij niet. Joshua is erg vriendelijk en zal door het vuur gaan voor zijn vrienden. Als iemand verdrietig is, zal hij proberen diegene aan het lachen te krijgen aangezien hij niet echt goed is met woorden en zijn vrienden weten dat. Als iemand hem of zijn vrienden wat aandoet, dan zal hij niet rusten tot hij zijn wraak gehad heeft. Bijna altijd zal je deze jongen blij aantreffen, en altijd zal je hem met een grote glimlach op zijn gezicht zien. Joshua is geen slechte jongen hoewel hij genoeg “slechte” dingen doet.

    Joshua is ook een jongen die te veel nadenkt over bepaalde dingen. Maar achteraf is hij dan weer de gewoonlijke, blije en gekke Josh.

    •Extra•
    Joshua is claustrofobisch. Dat is heel erg goed te merken bij hem. Zijn er veels te kleine wc hokjes? Al gaat hij dood, nooit zou hij daarin gaan. Een van zijn grootste angsten is dus ook om opgesloten te zitten in een veels te kleine kamertje. Hij heeft er een trauma aan gehad. Vroeger, toen Joshua nog 7 was, sloot zijn 10 jarige broer hem voor de grap in de kleine wc hokje op en het liep niet zo goed af met Joshua.
    Verder is hij heel erg bang voor naalden. Geloof het of niet, maar deze “stoere” jongen is er bang voor. Hou een mes, zaag of zelfs een bijl voor zijn neus; hij verroerd zich niet. Haal er een simpele naald erbij en hij zal zijn diepste geheimen boven water halen. Dit is ook wel een geheim van hem, aangezien hij er wel voor schaamt.

    Joshua houd heel erg veel van rijzen. Daarom is een van zijn grootste dromen ook om door het hele wereld te kunnen rijzen. Het liefst rijst hij samen met zijn vrienden of gaat hij naar een road trip. Hij heeft wel een leesbril nodig om de kaart te kunnen aflezen of naar het borden te kijken. In principe zie je Joshua bijna nooit met zijn leesbril. Altijd in de klas zit hij vooraan zodat hij zijn bril niet op hoeft te doen. Maar ondanks dat kan hij nog steeds de geschreven zinnen en sommen om het bord moeilijk lezen. Hij doet het wel thuis op, als hij een film met ondertiteling bekijkt of een boek gaat lezen. Sowieso als hij huiswerk gaat maken.
    Wel heeft hij het altijd in zijn tas zitten als hij naar buiten gaat. "je weet maar nooit," zegt hij dan vaak, alsof hij wist dat hij het buiten ook op zou doen.

    Joshua haat slangen, duiven en naalden. Wat hij wel leuk vind zijn onder anderen wolven, games, films, het natuur (ondanks dat hij vogels haat) en zou een moord plegen om chocolademousse te kunnen krijgen

    FAMILIE
    Daniël Smith ~ vader
    Maria Smith ~ moeder
    Alexander "Alex" Smith ~ broer

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 11:40 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is er nog een plekje over?

    Sorry sorry sorry ik was deze RPG helemaal vergeten!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 20:04 ]

    Poppys schreef:
    Is er nog een plekje over?


    Natuurlijk. Het liefst een jongen, maar een meid mag ook nog wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen ga ik alles bijwerken en mijn rol af proberen te maken, mensen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.