• Een groep vrienden verblijft in een huisje in de bossen in Engeland, ver van de beschaving. Wanneer er op een nacht een onbekend persoon het huisje binnen dringt, brengen ze deze persoon per ongeluk om het leven. De enige optie die ze hadden, was het lijk in de bossen bergen. Ze besluiten hier niemand over in te lichten en hun vakantie af te maken, maar wat als angst en medelijden je verstand overnemen. Willen vluchten voor wat je gedaan hebt, maar niet weg kunnen omdat je door een bos wordt omringd. Het idee dat jij en je vrienden iemand om het leven hebben gebracht maakt je gek en je slaat door.
    Zal deze vakantie goed aflopen, of zal het een compleet drama worden?

    Rollen:
    Jongens:
    Bostick - Daniël Drew Stone
    Tuck - Finn Joseph Hawkings
    SphinxX - Joshua Adam Smith

    Meiden:
    Serenata -
    LanieH -
    Daggers - Sophie Ashton Matthews
    Poppys - Valeria Sheila Candace Adkins

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18, maximaal 21.
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages, mits je geen van hen verwaarloosd!
    • Bestuur alleen je eigen personage
    • Houd jongens en meiden ongeveer gelijk!
    • Alleen ik (Bostick) open nieuwe topics, tenzij anders vermeldt
    • OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic
    • Maak contact met meerdere personages
    • De personages kennen elkaar al langer, dus relaties kunnen er zijn

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    is er nog plek voor mij? :$ dan zou ik graag een jongen reserveren. ^^


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    is er nog plek voor mij? :$ dan zou ik graag een jongen reserveren. ^^


    Yuss


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Yuss


    super, ik maak mijn rol zo snel mogelijk!


    someone out there feels better because you exist

    Mag ik een meid? want dan is het geloof ik weer gelijk, zoniet dan is jongen ook prima. :3

    Ja is goed. ^


    Ik ga het morgen proberen aan te passen, echt. Vandaag had ik blijkbaat een migraine aanval, maar ben ik gewoon met mijn ouders mee naar Amsterdam gegaan en ben ik nu bek af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valeria      Sheila      Candace      Adkins
    "The second we are born, we start dying. So this is not life, this is death."


    N A A M
    Valeria Sheila Candace Adkins

    Valeria — v ah l ae ree ah — Latin; feminine form of Valerius, meaning 'to be strong'

    Sheila — sj ei l ah — Irish; meaning 'blind'

    Candace — ken d e sh — Latin; meaning "pure"

    Adkins — e th kin s — English; meaning "Son of Aiken"


    L E E F T I J D
    Valeria is twintig jaar oud — haar verjaardag is op twee april.
    Dit geeft haar het sterrenbeeld Ram.


    G E A A R D H E I D
    Valeria is biseksueel, iets wat ze tot haar achttien voor zichzelf heeft gehouden.
    Daarna is ze er openlijk over uitgekomen en heeft het geaccepteerd.


    U I T E R L I J K
    Valeria valt met haar 1,73m boven het kopje gemiddeld,, hierdoor ziet ze er snel volwassen uit.. Desondanks is ze een gracieuze jongedame, waarvan amper valt te bevatten dat zij al twintig jaar oud is. Daarvoor ziet zij er behoorlijk modern uit. Het eerste dat haar voorkomen kenmerkt is de enorme lach die bijna de helft van haar gezicht opneemt wanneer ze hem laat zien. Haar lokken zijn van nature honingbruin, maar inmiddels al meerdere jaren beachy blonde. Hierdoor komen haar blauwe ogen meer naar voren, die zowel dromerig kunnen staan als ondoorgrondelijk hard. Ze heeft ietwat brede schouders, met een gevulde boezem en lange benen. Haar lichaam is over all goed bedeeld, maar neigt meer naar de slanke dan tengere kant.
    Valeria gaat meestal gekleed in fashionable doch casual kleding die niet al te veel opvalt,


    maar haar toch kenmerkt. Ze zal niet zo snel te koop lopen met haar lichaam, doordat ze dit gewoonweg niet hoeft.


    I N N E R L I J K
    Wanneer Valeria voor het eerst iemand ontmoet, geeft ze niet graag veel van zichzelf waardoor ze in de eerste instantie vaak mysterieus overkomt. Dit is omdat ze vindt dat je niet zomaar informatie over jezelf rond moet strooien, gezien je niet weet wie wel en wie niet te vertrouwen is.
    Hierdoor is ze afhankelijk en doet ze dingen liever zelf, dan dat ze op hulp van anderen moet rekenen.
    Ze is ook erg rusteloos. Ze beweegt liever dan dat ze stil zit, waardoor ze nooit volledig stil zal zitten. Zelfs wanneer ze rustig een boek aan het lezen is, zal ze wel met haar benen heen en weer wiebelen. Haar energie uit ze grotendeels door veel te sporten. Ze sport echter ook omdat ze nogal een kort lontje heeft en door het sporten raakt ze ook deel van haar agressie kwijt.


    Valeria heeft ook een zorgzame aard en ze vindt het erg lastig om mensen of dieren gewond of onverzorgd achter te laten, zelfs met mensen die ze niet mag. Echter geldt dit niet wanneer ze zelf degene is die iemand een klap verkocht heeft.
    Een koppig en vastberaden meisje is ze ook. Eenmaal ze een idee in haar hoofd heeft, is het lastig dat idee er uit te halen. Wanneer iemand haar dan om probeert te praten, kan ze erg geïrriteerd raken.
    Valeria is daarnaast altijd wel een rebel geweest en ze houdt niet erg van de regeltjes volgen. Ze doet liever gewoon haar eigen ding, zonder dat ze beperkt wordt door allerlei dingen. Toen ze nog op school zat kwam ze daar ook regelmatig door in de problemen.
    Ze kan ook nogal een jaloers typetje zijn, met name wanneer het gaat om mannen die ze leuk vindt. Ze vindt het dan maar helemaal niks als andere meisjes om hem gaan hangen.
    Valeria kan soms nogal kinderachtig uit de hoek komen door haar speelse gedrag. Dit gebeurt echter alleen wanneer ze zich comfortabel bij je voelt. Meestal flirt ze dan een beetje met je, maar zonder enige bij bedoelingen.
    Ook kan de jonge vrouw erg behulpzaam zijn daar waar nodig en heeft ze geen problemen met het luisteren naar iemand die zijn of haar zijn problemen willen bespreken.


    Valeria is behoorlijk sarcastisch. Je zal bijna kunnen zeggen dat het haar tweede taal is. De sarcastische opmerkingen voor zich houden is ook niks voor haar. Het lijkt zowat automatisch uit haar mond te komen.
    Ook is Valeria dol op computergames, voetballen, mountainbiken, gewoon allemaal jongens dingen. Hierdoor gaat ze ook sneller met jongens om dan met meiden. Vroeger heeft ze dan ook nooit met barbies of kaptafels gespeeld en was net zoals nu vaker buiten te vinden.


    G E S C H I E D E N I S
    Vincent Jay Adkins - 50 - vader.
    Lauren Sheila Adkins (néé Davis) - 49 - moeder.
    Elizabeth Lauren Adkins - 25 - zus
    Vince Lucas Adkins - 22 - broer
    Emily Kate Adkins - 12 - zusje


    Valeria is een tijd als jongste geweest in het gezin totdat haar ouders twaalf jaar geleden besloten om er nog een vierde kind bij te nemen.De twee hadden best een goede relatie. Valeria heeft een minder goede relatie met haar oudste zus, maar wel een goede relatie met haar ouders.

    Met haar broer heeft ze eigenlijk de beste band en gaat dan ook vaak bij hem op bezoek. Valeria was altijd een goede leerling, hoewel ze niet zoveel met de andere kinderen omging. Daardoor was ze ook vaak eenzaam en weinig sociale contacten. In high school veranderde dat, toen ze meedeed aan rugby en football. Ze werd wat populairder en voelde zich meer thuis. Hier heeft ze ook haar vrienden ontmoet waarmee ze nu op vakantie is gegaan.


    E X T R A
    - Om zichzelf te kunnen verdedigen traint ze sinds enkele jaren in kickboksen.
    - Valeria rookt wel eens, maar ze is geen verslaafde. Toch is een sigaret wel lekker op bepaalde momenten.
    - Valeria heeft een grote angst voor verdrinking, Op de basisschool is ze tijdens zwemles onderwater vast blijven zitten waardoor ze bijna was verdronken. Sinds dien durft ze niet meer lang onderwater en vermijdt ze het liefst zwembaden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 22:40 ]

    Ik had mijn rol overigens een heel klein beetje aangepast :Y) ik wilde niet dat hij te rebels leek, daarom gaf ik hem ook een zachte en onschuldige kant.

    Ik zie het ook nu pas. Mijn "extra" is heel wat langer dan de "innerlijk" :')

    Ik denk er ook de hele tijd aan of ik nog een meisje kan nemen, maar dan ben ik bang dat ik haar verwaarloos. Ik neem aan dat je geen personen meer aan kan maken als de rp eenmaal bezig is?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik maak mijn eigen rol z.s.m af!
    Speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.