• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    'Niet gevonden' UGH DAMN YOU APP


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik zal nog eens even checken


    Nadat hij een tijdje alles dat ik deed fout meldde, lijkt hij nu weer enigzins van plan te zijn iets te gaan laden...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wij hadden vanmiddag met mijn vrienden ook al last om er een op te zetten, maar uiteindelijk kwamen alle verzoeken wel door, na een uurtje ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nope, geen enkel bericht komt er door. Steeds weer: Niet gevonden. Sigh. Maar, @MaIfoys, mijn neef kon me wel vinden met die drie e's, dus daar ben ik wel erg zeker van.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WIEEEEEE IS DE MOL

    Ik heb 70 punten op Tim ingezet omdat ik hem de leukste kandidaat van dit seizoen vind. Dat vond ik vorig jaar van Pieter en die vloog er gelijk uit :'( ik heb zo'n gevoel dat Tim er ook niet lang in blijft tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yesss ik zit al klaar.


    She's imperfect but she tries

    IK KOM ER NIET EENS IN! AAAAAHHHRG


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Put me on the list please!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hebben jullie ook het probleem dat jullie niet in de app kunnen komen? Ik krijg telkens een foutmelding.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik erin ga komen, is het hoogst waarschijnlijk onder mijn huidige Q username aka Ratonhnhake


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stevenson schreef:
    WIEEEEEE IS DE MOL

    Ik heb 70 punten op Tim ingezet omdat ik hem de leukste kandidaat van dit seizoen vind. Dat vond ik vorig jaar van Pieter en die vloog er gelijk uit :'( ik heb zo'n gevoel dat Tim er ook niet lang in blijft tho

    Magriet denkt dat hij de mol is (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Stevenson schreef:
    WIEEEEEE IS DE MOL

    Ik heb 70 punten op Tim ingezet omdat ik hem de leukste kandidaat van dit seizoen vind. Dat vond ik vorig jaar van Pieter en die vloog er gelijk uit :'( ik heb zo'n gevoel dat Tim er ook niet lang in blijft tho


    Kom op Fincy herinner me niet aan Pieter


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    VOLGENS MIJ ZIT IK ERIN!ö Waar kan ik me username vinden, ik ben ingelogd met facebook.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gevonden, Lyora is me username.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb btw mijn punten verdeeld over Cecile en Rop. Cecile omdat ik haar onpeilbaar vind en Rop, omdat hij Rop met een fucking P heet. Dat is zo belachelijk dat hij wel de mol moet zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.