• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Theroux schreef:
    (...)

    dit maakt me nieuwsgierig


    The Van Jets - Two Tides of Ice


    Dat is echt een van mijn favoriete liedjes ooit gemaakt en het bracht me net op een leuk idee voor een AU. (:


    What would Emma do?

    Kerstdino schreef:
    (...)

    The Van Jets - Two Tides of Ice


    Dat is echt een van mijn favoriete liedjes ooit gemaakt en het bracht me net op een leuk idee voor een AU. (:


    ik had er nog nooit van gehoord, maar het is wel een leuk liedje. Kijk dat zijn nog eens liedjes waar je iets aan hebt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    ik had er nog nooit van gehoord, maar het is wel een leuk liedje. Kijk dat zijn nog eens liedjes waar je iets aan hebt!


    Ja, het is een Belgische band, dus hier is die ongeveer plat gespeeld. (: De teksten spreken me echt heel erg aan. Ik weet ongeveer wat ik wil doen, maar echt het concrete idee wil zich niet vormen. Ik heb nog steeds geen deftige 'wat-als' vraag...


    What would Emma do?

    whatever dat je niet meer reageert of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En nog een 9 erbij ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zin om te wenen en te huilen en te schreeuwen en te roepen en te brullen en gillen, maar ja nee, ik ben hees door die kut verkoudheid. Ik doe mezelf alleen maar meer mijn door dat te doen. En wenen, daar komt snot van dat vast zal zitten in mijn keel, die eigenlijk toch al vast zit door mijn verkoudheid...
    Dus ja, ik doe het niet. Although, de verkoudheid niet de enige reden is.
    Wat is mijn leven rot.

    Oke, nee. Mijn leven is niet 100% rot. Ik heb liefde, een dak, eten, kleren en ik mag naar school gaan en ik ben gezond. Alleen ben ik doodongelukkig en ik kan er niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 23:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Ik bak er niets van. Ik sta op een afstandje vaak ongemakkelijk te glimlachen, like this:



    Om vervolgens zo ver mogelijk bij mensen uit de buurt te blijven.


    Hahaha, té herkenbaar!

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hahahahaha, you made me laugh. Even though I'm sad 'cause the conversation is borig asf.


    Ah, wat jammer dat het zo saai is/was :/

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 0:16 ]


    Tijd voor koffie.



    For the Malfoy fangirls out there..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verwoest mezelf van binnen met de geheimen die ik bij me draag, maar ik ben gewoon te bang om naar mijn moeder te lopen en haaf de waarheid over haar "perfecte dochtertje" te vertellen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh, God. Het was mijn bedoeling hier nog serieus iets van te maken, maar het is nu zes voor één en over twaalf uur en zes minuten moet ik in een lokaal zitten met een tweevoudig uitgeprinte versie hiervan, dus dat wordt een hoop onzin uittypen en hopen dat ik in ieder geval nog punten krijg voor een fijne schrijfstijl. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, God. Het was mijn bedoeling hier nog serieus iets van te maken, maar het is nu zes voor één en over twaalf uur en zes minuten moet ik in een lokaal zitten met een tweevoudig uitgeprinte versie hiervan, dus dat wordt een hoop onzin uittypen en hopen dat ik in ieder geval nog punten krijg voor een fijne schrijfstijl. (krul)


    GO INGE. you can do it *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    GO INGE. you can do it *O*


    Dank. Die cheerleader zal mij erg goed van pas komen. ^^
    Dit is de eerste keer in de geschiedenis dat ik bijna zou willen dat Q er rond één uur al uit lag voor back-ups, want dan zou ik tenminste definitief hier weg blijven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uhm uhm, ja, het is dus mega glad buiten van de ijzel. Code rood zelfs, en er rijdt geen auto omdat dat niet kan. Zusje hoeft niet naar stage, en ik hopelijk ook niet. Mijn stage is in het dorp waar ik woon, dus dat is nu een beetje fucked up. Want wss moet ik gewoon heen als zij ook heen kunnen. Al zal dat niet met de auto kunnen.

    De buurman brengt de kinderen met de auto aar de opvang. Alsof die open is.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 8:11 ]

    Well, als 2 telefoontjes met half uur er tussen niet opgenomen worden, zal er wel niemand aan het werk zijn op stage. Dan hoef ik vast ook niet heen (:

    Square schreef:
    (...)

    Dank. Die cheerleader zal mij erg goed van pas komen. ^^
    Dit is de eerste keer in de geschiedenis dat ik bijna zou willen dat Q er rond één uur al uit lag voor back-ups, want dan zou ik tenminste definitief hier weg blijven. :'D


    Alles voor niets. Uni is de hele dag dicht


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.