• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Don't look dooooooooooooooooooown
    Up this high, we'll never hit the ground
    Don't look doooooooooooooooooown
    See that sky, we're gonna reach it now


    26 - 02 - '16

    Vrataski schreef:
    (...)

    Marge, ga dat vlees verder bakken jij.


    ik heb het al opgegeten. Wat me tot mijn volgende dilemma brengt: als ik sterf door een overdosis rauw vlees wil ik dat mensen mijn o zo rommelige kamers en mijn koelkast met dingen die echt wegmoeten vinden. Dat antwoord is duidelijk nee. Dus misschien moet ik opruimen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bostick schreef:
    (...)

    Rood vlees mag je rood eten, ja. Als het maar goed verwarmd is en je er genoeg kruide. Op doet.


    het was duits biefstuk (ik weet dat ik geen kipfilet rauw moet gaan eten ofzo), maar het was wel echt heeeel rood. Maar opzich had ik het wel lang genoeg in de pan gehad, in verhouding met wat ik normaal doe.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    het was duits biefstuk (ik weet dat ik geen kipfilet rauw moet gaan eten ofzo), maar het was wel echt heeeel rood. Maar opzich had ik het wel lang genoeg in de pan gehad, in verhouding met wat ik normaal doe.


    Jaa, ik heb mijn biefstuk altijd rare, dat is maximaal 1 minuut beide zijden op hoog vuur. Als je zo iets had dan is het wel goed hoor ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Just keep smiling, just keep smiling, smiling, smiling.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Chocolade eten terwijl je over uitwerpselen en de vorming ervan leest. Yay voor biologie :'D

    The Sound Of Music blijft toch echt een goede film.


    <3

    Ugh, stomme kernvakken. Ik snap er niets van.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ugh, stomme kernvakken. Ik snap er niets van.


    can i help you


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dikke hoofdpijn. Niet leuk als je sowieso al minder dan 8 uur slaap gaat hebben vannacht.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Theroux schreef:
    (...)

    can i help you



    Als je kunt vertellen hoe ik me inschrijf, dan wel.Op Progress zijn ze gesloten, en blijkbaar moet ik op nestor? Maar ook daar is de pagina 'inschrijven kernvakken' leeg. En ik kan ook nergens info vinden over welke kernvakken ik kan volgen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Godverdomme. Mijn hele goede humeur van vandaag is weg, omdat mister ex-boyfriend weer een manier heeft gevonden mij te bereiken en me nog een schuldgevoel aan te praten. Ik wil huilen. :c


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Godverdomme. Mijn hele goede humeur van vandaag is weg, omdat mister ex-boyfriend weer een manier heeft gevonden mij te bereiken en me nog een schuldgevoel aan te praten. Ik wil huilen. :c

    Dat moet je dat doen! Ik ben nu Over de Streep aan het kijken via npo gemist. Hier leren leerlingen open te zijn naar elkaar en komen er hele emotionele verhalen los. Een goed excuus om je even in te leven en een lekker potje te huilen. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Dat moet je dat doen! Ik ben nu Over de Streep aan het kijken via npo gemist. Hier leren leerlingen open te zijn naar elkaar en komen er hele emotionele verhalen los. Een goed excuus om je even in te leven en een lekker potje te huilen. :Y)


    Ik vind het moeilijk om uit het niets te gaan huilen. Ik heb lang alles opgekropt en het leek eindelijk goed te gaan. Ik verdien het niet om huilend achter mijn laptop te zitten, me afvragend waar het verkeerd is gegaan verdomme. Ik baal gewoon zo erg van de situatie. Ik was zo blij dat het uit was, omdat die relatie echt het slechtste in mij naar boven haalde en dan nu dit :"c


    26 - 02 - '16

    Holy shit wat een aflevering van Sherlock! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt