• Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal is 'Beasts' en die mag er ook op.
    De cover mag best een beetje luguber zijn, maar het wordt geen horror-verhaal.

    Waar het in het kort over gaat:
    Na een epidemie staat de wereld op zijn kop. Verschillende groepen proberen de macht te grijpen en men wordt steeds onmenselijker, gaat steeds gruwelijkere dingen doen om zijn macht te tonen. Publieke executies en slavernij komen bijvoorbeeld weer terug.

    Ik laat je er verder vrij in, maar er zijn wel wat kleine ideetjes:
    Een kwaadaardig kijkende jongere(n), zoals hier. Iemand met katachtige ogen (beast-achtig mag ook)
    Bloed dat vloeit, al vind ik deze gif niet zo mooi. Klik.
    Ketens, of een ander teken van slavernij, zoals dit: Klik.. Het is wel belangrijk dat er een blanke slaaf/gevangene verbeeld wordt.

    Ik wil degene met de mooiste cover graag met een spotlight bedanken. (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 13:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    BIack schreef:



    Ik vind hem tof! Alleen lijkt de jongen kaal haha. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe zijn gehele foto eruitziet. ^^
    En is het mogelijk om het meisje zulk soort ogen te geven of is dat een rotwerk? Ik heb echt geen flauw idee, dus ik vraag maar. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Ik vind hem tof! Alleen lijkt de jongen kaal haha. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe zijn gehele foto eruitziet. ^^
    En is het mogelijk om het meisje zulk soort ogen te geven of is dat een rotwerk? Ik heb echt geen flauw idee, dus ik vraag maar. :'D

    Dat kan wel, ik ga het zo proberen c:

    En op de foto heeft hij geen haar omdat dat er half afgeknipt is haha. Dan moet ik even een andere foto van hem zoeken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Dat kan wel, ik ga het zo proberen c:

    En op de foto heeft hij geen haar omdat dat er half afgeknipt is haha. Dan moet ik even een andere foto van hem zoeken.

    Ah vandaar. Hij kijkt wel lekker donker, I like. :3
    Wie is het? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ah vandaar. Hij kijkt wel lekker donker, I like. :3
    Wie is het? (:

    Lucky Blue Smith (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Lucky Blue Smith (:

    Ah nice, he could be useful.
    dit vind ik overigens wel een gave foto van hem, met die ogen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ah nice, he could be useful.
    dit vind ik overigens wel een gave foto van hem, met die ogen. :3

    True that, is wel zwart/wit tho


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    True that, is wel zwart/wit tho

    Dat is waar. Hmm, verder zijn er niet zo heel veel foto's waarop hij badass kijkt. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Dat is waar. Hmm, verder zijn er niet zo heel veel foto's waarop hij badass kijkt. xD

    Klopt haha, dat probleem had ik ook een beetje bij Willa Holland.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Klopt haha, dat probleem had ik ook een beetje bij Willa Holland.

    Dat is waar, al hoeft zij niet heel bad-ass. Ik vond haar hier wel stoer - en op veel zwart-wit foto's. Ik heb wat met zwart-wit, blijkbaar xD

    Maar goed, het mag ook een ander meisje zijn hoor, maar wel eentje die er een beetje uitziet als zij. Je zult wel zien dat het in elk geval een heel ander type is als dat meisje dat je eerst had ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Dat is waar, al hoeft zij niet heel bad-ass. Ik vond haar hier wel stoer - en op veel zwart-wit foto's. Ik heb wat met zwart-wit, blijkbaar xD

    Maar goed, het mag ook een ander meisje zijn hoor, maar wel eentje die er een beetje uitziet als zij. Je zult wel zien dat het in elk geval een heel ander type is als dat meisje dat je eerst had ;p

    Haha ja klopt, maar ik ging een beetje opzoek naar mensen die mooie ogen hadden haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is het nu gewild dat we Lucky gebruiken voor de jongen? Bc I used Tyler Hoechlin :'D


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:
    Is het nu gewild dat we Lucky gebruiken voor de jongen? Bc I used Tyler Hoechlin :'D

    Nee hoor! Iemand anders mag ook. Verras me!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Die vallende bloeddruppels zijn echt super cool..........

    Ik zou bijna een nieuw verhaal beginnen waar iets met bloed in voorkomt hahaha



    Poging uno, zelf ben ik niet bijzonder tevreden maar ik wist gewoon even niet hoe ik die foto's mooi kon plaatsen :')


    I just caught the wave in your eyes

    Oeh, dat is ook een beauty. c;


    Every villain is a hero in his own mind.