• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Waar beginnen we???]


    Weird is Wonderful.

    [My topics]


    I only miss you when I'm breathing

    [Je begint met hoe je personage zijn/haar leven leeft =)]

    Clemence Jane
    De regen druppelt langzaam langs mijn slaapkamerraam naar beneden. De lucht kleurt grijs, zorgt voor een bittergrauwe sfeer in Verona. De vogels fluiten hun eerste lied. Het is vroeg, zelfs te vroeg voor school maar ik kan geen oog meer dichtdoen.
    Onzeker rits ik mijn jas dicht. Ik hem frisse lucht nodig, kalmte.
    Het bos van Verona is het mooiste dat ik ooit heb gezien. Zo fragiel en toch zo strategisch ingericht. Ik vind het prachtig.
    Mijn vingertoppen glijden door mijn chocoladebruine lokken.
    Het voelt als thuiskomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Misschien is het een idee om een soort rollenlijstje te maken zodat je kan zien wie wat is, en wie-wie is? ;p]


    Weird is Wonderful.

    [Was ik al mee bezig, het is alleen even lastig om onder elkaar te zetten. Hij is wel bijna af =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Yay. Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik heb er nog twee: Weten de mensen van Shape-Shifters, en moeten Shape-Shifters ook gewoon naar school?]


    Weird is Wonderful.

    Maya McKay
    Ik huiverde toen mijn belachelijk grote voeten de grond raakten. Ik stond op en boog mijn rug zodat ik niet tegen de balken van het plafond botste. Dat was het grootste gevaar geweest toen ik de zolderkamer kreeg en ik had mijn hoofd er al meerdere malen bezeerd. Maar goed, even back to basic, waarom was het hier zo verschrikkelijk koud? Ik stapte in mijn pantoffels en deed mijn wollen ochtendjas aan. Ik schoof het gordijn wat mijn deur moest voorstellen opzij en keek naar de cv. Hij maakte als altijd een brommerig geluid en er brandde een klein rood lichtje. Daar lag het in elk geval niet aan. Nou ja, misschien was het beneden warmer. Ik opende het luik dat de zolder van de eerste verdieping scheidde en klom de trap af.


    Cookies!

    [Mensen weten er niets van af, alleen inprenten mogen er iets vanaf weten.
    Shape-shifters als in twilight. Ze moeten naar school, ja het zijn ook mensen gedeeltelijk. Ze kunnen het dus nooit koud hebben, zijn altijd gloeiend heet en hebben zich te houden aan hun alfa =)]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb inprenten dus opgezocht, maar ik snap het niet helemaal, kun je het in elk geval proberen uit te leggen? :$]


    Cookies!

    Hayley Celine Grey
    Ik zucht diep als ik een blik op mijn wekker heb geworpen. Het is veel te vroeg. Het duurt nog een paar uur voordat school begint. Maar omdat ik al klaar wakker ben rol ik toch maar mijn bed uit. Ik hoor regen en als ik mijn gordijnen open heb gedaan en naar buiten kijk zie ik dat het inderdaad regent. Het was eigenlijk mijn plan om voor school nog even naar het bos te gaan maar dat gaat nogal lastig nu het regent. Ik zou sowieso niet even kunnen tekenen want het papier zou al nat zijn voordat ik mijn potlood er op heb gezegd. Na even twijfelen besluit ik toch maar te gaan, alleen niet om te tekenen maar om gewoon even rond te kijken. Snel schiet ik in een spijkerbroek en trek ik een vest aan. De capuchon trek ik over mijn hoofd. Voordat ik naar beneden loop pak ik mijn Ipod van mijn nachtkastje, doe de oortjes in en zet hem aan. Zonder al te veel geluid te maken glip ik naar beneden waar ik vlug mijn schoenen aantrek en naar buiten ga. Binnen een paar seconden sta ik in het bos. Dat is een van de voordelen van waar ik woon, de tuin grenst aan het bos.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ze kunnen zich inprenten, dat is er om zo het meisje waarbij hun gen het beste kan worden doorgegeven in een nieuwe zoon, of dochter. Hij houd onvoorwaardelijk van haar, zal alles voor haar zijn dat ze nodig heeft en voelt zich enorm slecht zonder haar aanwezigheid.
    Zoiets :].]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sorrow Cadance Grascole.
    Ik ben al een paar uur wakker. Ik kan namelijk niet goed slapen. Ik heb al alleen ontbijt gegeten en ben al aangekleed. Ik loop zachtjes de trap af, voor de tweede keer deze dag, en loop naar de achtertuin. De achterdeur is meestal altijd op slot, nu ook. Ik zucht. Wat ben ik blij dat ik goede klimtechnieken heb. Ik klim zonder moeite over het hek en ren verder. Na een goede conditietraining kom ik aan bij de rand van het bos, waar ik achter de bosjes verdwijn. Ik doe een groot gedeelte van mijn kleding uit en bind die om mijn enkel. Daarna ren ik, zet ik af en verander ik in een grote, warme wolf.

    [Zoiets? Met veranderen? XD]


    Weird is Wonderful.

    [ff een berichtje zodat hij in mijn topics komt en ik niet helemaal hoef te zoeken als ik me mensje heb aangemaakt XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Perfectly =])

    Clemence Jane
    De regen glijd langs mijn lokken, verwatert mijn zicht en zorgt ervoor dat ik omhoog staar naar de hemel. Met open mond probeer ik enkele druppels te vangen. Mijn lichaam rilt van de kou, en toch brengt dit meer ontspanning dan ik ooit zal kunnen hopen. De losse aarde plakt aan mijn schoenen, zorgt ervoor dat er een tinkelende lach over mijn lippen rolt voor ik om me heen kijk. De natuur is mooier dan ik ooit met woorden zou kunnen omschrijven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar Chesule

    Ik hoor in de verte vaag een soort gerinkel en mijn ogen open zich tot kleine spleetjes, ik knipper een paar keer en kijk opzij. Als ik zie hoe vroeg het nog is zucht ik even. Ik had nog wel even door kunnen slapen, als ik die verdomde wekker goed had gezet.
    Nu ik toch wakker was kon ik net zo goed opstaan ik kon nooit echt langer door slapen als ik eenmaal wakker was geworden. Ik sta op en trek snel wat kleren aan nadat ik me heb uitgerekt, ik loop daarna langzaam de trap af en maak snel waat ontbijt. Even later zit ik eenzaam aan de keuken tafel mijn toast te eten terwiijl ik naar buiten kijk, onder andere naar het bos niet ver van het huis vandaan.


    I only miss you when I'm breathing