• Dus eindelijk sneeuwt het en blijft het liggen (: Hier in Groningen in ieder geval. Ik ben benieuwd of andere plekken ook al sneeuw hebben?

    Jaaaaa, wij hebben ook sneeuw! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier schijnt de zon al de hele morgen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hier geen sneeuw.


    Queer zijn is gewoon alles

    Geen sneeuw hiero, maar wel wat bewolking.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is regenachtig in Flevoland


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kerstkoekje schreef:
    In Brabant is het nog gewoon redelijk warm. Dus geen sneeuw en ook geen regen.


    De regen kwam kort, zo'n uurtje geleden. Ik hoop echt geen sneeuw, vind het zelf vreselijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Omg, nee. Bidden dat het hier niet komt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaaaa, ik zit in Haren (praktisch Groningen, eigenlijk) en inderdaad, hier ligt een duidelijke laag sneeuw. Ook niet zo'n dun, onzeker laagje, alsof iemand wat te veel poedersuiker over had en besloot dat op straat te gooien, maar een echt dekentje waar dingen onder verdwijnen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lucky is ook buiten geweest. Hij wilde, ondanks de kou, verrassend goed poseren. Van mij mag er nog wel meer sneeuw komen hier.


    26 - 02 - '16

    Alleen maar regen in Amsterdam x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    KyloRen schreef:
    Enschede heeft natte sneeuw. Helaas.

    Het regent hier in zuid-holland, (huil)


    20'0815 ~ <3 Priscilla.

    Cleese schreef:
    Hier geen sneeuw. Gelukkig maar, ik ben geen fan van sneeuw. :')

    Saberhagen schreef:
    Lucky is ook buiten geweest. Hij wilde, ondanks de kou, verrassend goed poseren. Van mij mag er nog wel meer sneeuw komen hier.


    Wat schattig (:

    Het is hier nog niet gestopt met sneeuwen vandaag. Woensdag willen ze nog meer sneeuw hoorde ik. Maar dat weet ik nog niet zo.

    Ocheeva schreef:
    (...)
    Wat schattig (:

    Het is hier nog niet gestopt met sneeuwen vandaag. Woensdag willen ze nog meer sneeuw hoorde ik. Maar dat weet ik nog niet zo.


    Hij ging helemaal maf rond springen en rennen haha. Niet te filmen. :W


    26 - 02 - '16