• Dus eindelijk sneeuwt het en blijft het liggen (: Hier in Groningen in ieder geval. Ik ben benieuwd of andere plekken ook al sneeuw hebben?

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Hij ging helemaal maf rond springen en rennen haha. Niet te filmen. :W

    Haha, dat is zo leuk (: Op zulke momenten had ik ook graag huisdieren gewild waarmee ik in de sneeuw kon spelen.

    Sneeuw? Nog niet gezien behalve in Kerstfilms. :')

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 17:40 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Er was natte sneeuw in Zwolle.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aesthetiek schreef:
    Er was natte sneeuw in Zwolle.


    OEH! Zwolle. Ik woon in Hasselt, 15 km van Zwolle.


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook sneeuw.


    16 - 09 - '17

    Nog een Groninger hiero!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Er is al de hele dag sneeuw in Friesland ^^, volgens mij is er voor morgen code oranje gegeven.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 19:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Meh, hier niet, alleen maar regen. Een beetje sneeuw zien had ik wel gewild.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    WillNotLearn schreef:
    Er is al de hele dag sneeuw in Friesland ^^, volgens mij is er voor morgen code oranje gegeven.

    Ja, dacht ik ook. In Groningen vanavond sinds half 6 al code oranje gezien de verwachtte ijzel.

    Lol, code rood nu zelfs. Het is geen goed idee om te lopen of rijden buiten door de gladheid. Al meer plekken met sneeuw/ijzel?

    Ocheeva schreef:
    Lol, code rood nu zelfs. Het is geen goed idee om te lopen of rijden buiten door de gladheid. Al meer plekken met sneeuw/ijzel?


    Ik zou ook naar het noorden gaan met de auto, maar durf het ook niet aan. De uni in Groningen is dicht hoor ik net van mijn zus. Hier is het nog prima, though.


    The truth is out there.

    Cleese schreef:
    (...)

    Ik zou ook naar het noorden gaan met de auto, maar durf het ook niet aan. De uni in Groningen is dicht hoor ik net van mijn zus. Hier is het nog prima, though.

    Nee, doe dat inderdaad maar niet. Het is één ijsbende overal, en de ijslaag is zeker wel een halve cm of meer. Alleen al van de ijzel. Veel te glad om te lopen, zelfs met winterschoenen met veel profiel. Treinen en bussen rijden al niet.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 8:05 ]

    Wauw, het is echt niet te doen buiten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 8:17 ]

    Cleese schreef:
    (...)

    Ik zou ook naar het noorden gaan met de auto, maar durf het ook niet aan. De uni in Groningen is dicht hoor ik net van mijn zus. Hier is het nog prima, though.

    Ye, en Hanze Hogeschool ook. Al heb ik toch al vrij. Nu morgen nog, want dan heb ik presentaties. ;-;;;;;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Ye, en Hanze Hogeschool ook. Al heb ik toch al vrij. Nu morgen nog, want dan heb ik presentaties. ;-;;;;;


    hahah dat zou winst zijn. Mijn essay valt een beetje in het water nu haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.