• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bluh. Let this day be over.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil niet ondankbaar zijn, maar dat is misschien toch net weer iets te veel van het goede. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vet volwassen en al, alles van mijn OV-chipkaart geregeld een dag voordat de oude vervalt. ^^ Ik ben trots op mezelf. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik beteken echt niks voor je. Die stomme games van je zijn belangrijker dan ik ben. Ik ben 't zat en jij bent zeker niet de ware. You fucked it up. There goes my trust.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ignore much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom zou ik er wel altijd voor jou moeten zijn en passen op mn woorden als jij dat niet eens kan doen voor me? Dat laat maar meteen zien hoeveel je om me geeft. Niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is lichtelijk beangstigend
    ik zou een BOEK kunnen schrijven tho eindelijk


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dit is lichtelijk beangstigend
    ik zou een BOEK kunnen schrijven tho eindelijk


    schrijf een boek. doe het.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De stress begint te komen. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pffff, ga ik zo'n rit aankunnen? Dat is de vraag...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damn broodjes kaas zijn heilig als je honger hebt <333333


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Damn broodjes kaas zijn heilig als je honger hebt <333333


    iets te eten zou per definitie heilig zijn voor dit op moment :W


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    YASS
    Eindelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn ogen doen pijn. Annoying.

    Ik heb een idee voor SOTY. Should I. shouldn't I...


    Rest in Peace, Son of Gondor