• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil ook schrijven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het moment dat je woordenschat breder is dan dat van je autocorrect of whatever


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EINDELIJK mijn nieuwe Blurryface schooltas binnen hell yeah :Y)


    Well ain't that right Lestat

    Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    KyloRen schreef:


    Well ain't that right Lestat

    Omfg Lestaaaaat! :3


    Ma, even serieus. Ik woon nu op mezelf en je moet nog steeds alles voor mij bepalen?


    Caution first, always.

    Ik heb een broedlamp nodig. Zo een wat kuikentjes hebben; vooral ene wat licht geeft én mij warm houdt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OMG, MARKUS HEITZ, U BENT GEWELDIG!!!!!
    Whhiiieee, er komt voor mij onverwacht een nieuw deel van één van mijn favoriete serieus, drakenvuur en drakenkeizer krijgen een vervolg! Meer Grigori, yaay :'D Maar hij waagt het om hem weer het halve boek te laten verdwijnen of zelfs hem laten dood te gaan! :C
    Well, I'm very happy ^^


    Stenenlikker

    Als je zou moeten kiezen tussen haar en mij zou je echt nog twijfelen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben ziek van de mensheid.

    Doodheid

    Waarom heb ik in vredesnaam hier anderhalf uur aan verspild??? Jip, hebt huiswerk. Een hoop.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik begin sommigen op Facebook steeds erger te haten. Ja, ik vind het ook niet altijd makkelijk dat gedoe met die vluchtelingen, maar je wordt doodgegooid met van die mensen die maar bij ieder ding roepen dat vluchtelingen de oorzaak zijn. Doe even normaal ja? Als er iemand verkracht wordt, heeft een vluchteling het weer gedaan, of course. Alsof niet-vluchtelingen nooit mensen verkrachten. Donder een end op zeg.


    26 - 02 - '16

    Hopelijk gaat windows 10 niet mn gekraakte sims van mn pc gooien.

    Thanks pap, ik waardeer het echt dat je me dik noemt. En er is helemaal niets mis mee met dik zijn, maar de manier waarop het zei was zo erg neerbuigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.