• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kerstkoekje schreef:
    (...)

    Bij de jumbo verkopen ze zulke potjes nog.


    YAY C:


    26 - 02 - '16

    OMYGOD Ontdekking van de eeuw. F.lux <3
    Nu hoeven mijn ogen niet meer pijn te doen omdat ik 100000 uur per dag achter mijn laptop zit.

    Met krukken lopen is moeilijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    KyloRen schreef:
    OMYGOD Ontdekking van de eeuw. F.lux <3
    Nu hoeven mijn ogen niet meer pijn te doen omdat ik 100000 uur per dag achter mijn laptop zit.


    I know right? Ik heb hem altijd op z'n hoogst staan en ik krijg echt constant vragen waarom mijn scherm oranje is, maar whatever want die app is echt heaven ^^

    Nooit klachten gehad bij bol.com. Nu heb ik een klacht en kan ik niemand bereiken en dan klik ik op de chat functie. Word ik weggeklikt...


    "Ignite, my love. Ignite."

    IK BEN SOCIAAL ONHANDIG EN IK KAN NIET GOED FIETSEN EN IK SCHRIJF SEMISLECHTE ROMANS WAAR IK ME SOMS VOOR SCHAAM EN IK HEB VAAK ACNE EN IK HEB EEN LITTEKEN VAN EEN HALVE METER LANGS MIJN RUGGENGRAAT EN

    IK BEN GRAPPIG EN IK LOOP OVER VAN JOIE DE VIVRE EN IK SCHRIJF SEMIGOEDE ROMANS WAAR IK SOMS TROTS OP BEN EN IK HEB EEN VRIENDELIJK GEZICHT EN IK HEB EEN MOOI LICHAAM EN

    SOMS DAN MOET IK MIJN HART LUCHTEN OMDAT HET ZO NU EN DAN HELEMAAL VOL RAAKT MET GEDACHTEN IN DRUKLETTERS EN

    JE MOET ME ACCEPTEREN VOOR WAT IK BEN EN WAT IK NIET BEN (dat probeer ik zelf namelijk ook.)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Trees schreef:
    (...)

    I know right? Ik heb hem altijd op z'n hoogst staan en ik krijg echt constant vragen waarom mijn scherm oranje is, maar whatever want die app is echt heaven ^^

    Liever oranje beeld dan dode ogen haha

    Kon ik maar op een of andere manier er achter komen of hij mij ook leuk vind.. Die knuffel van vandaag voelde namelijk veel te goed..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gameze he. Ik hoef geen berichten meer van je. Als 't zo gemakkelijk gaat voor je en je er niet eens voor me bent of aandacht geeft, hoeft het van mijn part niet meer. Ik ben 't echt zó zat. I knew they were all lies; with your 'soulmate-shit'.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    sinds wanneer vind ik south park leuk? Ö


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik moet naar de wc, maar de kat ligt net lekker op mijn schoot te slapen :C


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik ben echt een soort thee-junkie geworden deze weken :') Minstens twee koppen per dag ipv per twee weken hehe

    Deze chocolade van Tony's is echt hemels. <3

    Ok. I'm done. Wiskunde ga ik sowieso verkloten, dus waarom ga ik proberen een twee hoofdstukken die ik nooit heb gemaakt in mijn hoofd te stampen? Ik ga gewoon AK voor morgen leren en een herkansing gebruiken voor dit kut schoolexamen (cat)

    KyloRen schreef:
    Deze chocolade van Tony's is echt hemels. <3


    Wolleke??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.