• Hallo allemaal!

    Ik studeer journalistiek en ik schrijf een nieuwsverhaal over thuiskappers en kapsalons. Ik doe een onderzoekje onder studenten hierover. Het zijn drie vragen en duurt nog geen minuut. Aan allen die vertoeven op een MBO, HBO of WO (Bachelor, Master... kom maar op!), zouden jullie zo vriendelijk willen zijn en mij een paar seconden van je dag geven?

    De link: klik vooral hier

    Op een gegeven moment ga ik de enquête vandaag sluiten, aangezien ik aan het schrijven moet en ik 't vandaag af moet hebben. Het kan dus zijn dat de link op een gegeven moment dus niet meer werkt. x]

    Bij voorbaat dank! c:

    Edit: ook mijn Belgische buren mogen dit natuurlijk invullen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Bovendien: jullie zijn gezellig. (flower)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 12:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Allen: dank!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fisher schreef:
    Done!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ingevuld!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ingevuld!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Allen, dank! Het nieuwsverhaal dat ik erbij heb geschreven is donderdag afgemaakt. Ik heb veel aan mijn enquête gehad, dus: mijn dank is groot!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    > Slotje op aanvraag


    What would Emma do?