• Haha And I love it!

    Ik werk bij een Border collie kennel (Llanfarian)
    Ik werk er nu ander half jaar, En het is heel mooi om honden te zien die je nog de fles heb moeten geven tot grote sterke schapendrijvers en tot ze verkocht worden dan moet je wel ff slikken haha

    Vorige week Vrijdag is er een nestje met 6 pupjes geboren, helaas is de kleinste die al een moeilijke start had die maandag Overleden dus nu zijn het er nog maar 5 :c
    Maar ach hier wat foto's om jullie hart sneller te laten kloppen :Y)

    Hier waren ze 1 dag oud



    en deze onderstaande foto's heb ik vandaag van ze mogen maken, haha de moeder is zo trots ;3



    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 20:48 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aaahw, wat een schatjes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahh, how cute! c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat lieeeeeef :-]


    Tell me about it, stud.

    This is soooooo cute! (flower)


    The truth is out there.

    Wat een schatjes! Leuk dat jullie ze echt trainen tot schapenherders. :)


    What would Emma do?

    How cute! Dat lijkt me echt zo leuk om eens mee te maken.


    Your make-up is terrible

    Aww, hoe adorable!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zo schattig! Die 3de foto is leuk, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Awh, wat een liefjes! I'm in love (flower)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Patholoog schreef:
    Aaahw, wat een schatjes!


    26 - 02 - '16

    Border collies! Wij hebben er zelf eentje, dus stiekem staan ze toch wel ergens helemaal bovenaan in mijn lijstje met favoriete hondenrassen. En oh my gosh, wat een enorm schattige zwart-witte jellybeans zijn dat! Aww. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahww wat lief! :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Awh, cute!


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Border collies! Wij hebben er zelf eentje, dus stiekem staan ze toch wel ergens helemaal bovenaan in mijn lijstje met favoriete hondenrassen. En oh my gosh, wat een enorm schattige zwart-witte jellybeans zijn dat! Aww. (bloos)

    Hihi ja ze staan ook zeker bovenaan op mijn lijstje! Maar Als je me dat 2 jaar geleden had verteld had ik je vierkant uitgelachen x'D
    Kan niet wachten tot de dag ik zelf een pupje uit mag kiezen om te trainen en te kopen ofcourse :Y)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 0:26 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)
    Hihi ja ze staan ook zeker bovenaan op mijn lijstje! Maar Als je me dat 2 jaar geleden had verteld had ik je vierkant uitgelachen x'D
    Kan niet wachten tot de dag ik zelf een pupje uit mag kiezen om te trainen en te kopen ofcourse :Y)


    Haha, echt? Wat had je twee jaar geleden dan tegen border collies? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan