• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — [9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Gentlemen — [9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex


    T H E      F L O O R P L A N
    Addison Amelia Montgomery & Crispin Hawk Arena — Op verzoek
    Alexys Persephone Lilith Moriarty & Nataniel Juliano Reyes
    Hunter Benjamin Renner & Marnie Lacey Whyte
    Brittany Felicia Hale & Saffron Leighton Aaliyah Carpenter
    Bhaltair McQueen & Áedán Hades Moriarty
    Anastayia Magdalena Gagarina & Oliver Buster Montgomery
    James Helisco Mecley & Anush Hurik Nazaryan
    Kendall Renee Sotoris & Mikhail 'Misha' Endress
    Aiden Lewis Evans & Caitlin Angelina Yolin


    T H E      L I N K S
    Rollentopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:29 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Zabini schreef:
    MT, my name is Ana/Anaïs. Wat je liever hebt.


    ANA


    I just caught the wave in your eyes

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Daar kan ik me wel in vinden! Ik ga het dan ook zo doen c:

    Als mensen tussendoor ideeën hebben voor de lieftallig Alexys, hoor ik dit graag! Ik zoek in principe nog alles, en alles is ook toegestaan. Exen, crushes en relaties mag, maar hou het svp realistisch darlings!

    Alexys's list
    Eléonore Maely Anaïs Martin —
    ''Quote''

    Anastayia Magdalena Gagarina —
    ''Quote''

    Marnie Lacey Whyte —
    ''Quote''

    Áedán Hades Moriarty — Mah brotha
    ''Quote''

    Crispin Hawk Arena —
    ''Quote''


    Misschien kunnen Alexys en Anna ( even een bijnaam voor Anastaiya) vriendinnen zijn, aangezien ze beide populair zijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Zelf zie ik Crispin als een surfer (gezien hij dol is op iedere sport), misschien dat hij geneigd is het haar te leren? Dat ze elkaar leren kennen dankzij zijn vriendschap met Áedán is een optie.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar wel mogen, denk ik. Het lijkt me ook wel leuk dat omdat ze beide populair zijn het misschien zo is dat hen vrienden hen pushen om te gaan daten of zo?

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin zou haar zeker een prachtige dame vinden, maar zou haar veel te jong vinden om ook maar meer te denken dan dat. Misschien dat ze echter wel stapmaatjes zijn?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin zou in Áedán waarschijnlijk wel een van zijn weinige mannelijke vrienden kunnen vinden, vooral omdat ze eigenlijk zo verschillend zijn zou dat goed kunnen werken.

    Mocht je hier aanpassingen aan hebben, call it out. Ik heb gewoon even snel doorgelezen en dit kwam eruit.
    Het lijkt me wel leuk als Crispin veel vrouwelijke vrienden heeft, en misschien zelfs dat er eentje een oogje op hem heeft.


    Buiten dit om, Crispin is zo goed als af!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Zelf zie ik Crispin als een surfer (gezien hij dol is op iedere sport), misschien dat hij geneigd is het haar te leren? Dat ze elkaar leren kennen dankzij zijn vriendschap met Áedán is een optie.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar wel mogen, denk ik. Het lijkt me ook wel leuk dat omdat ze beide populair zijn het misschien zo is dat hen vrienden hen pushen om te gaan daten of zo?

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin zou haar zeker een prachtige dame vinden, maar zou haar veel te jong vinden om ook maar meer te denken dan dat. Misschien dat ze echter wel stapmaatjes zijn?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin zou in Áedán waarschijnlijk wel een van zijn weinige mannelijke vrienden kunnen vinden, vooral omdat ze eigenlijk zo verschillend zijn zou dat goed kunnen werken.

    Mocht je hier aanpassingen aan hebben, call it out. Ik heb gewoon even snel doorgelezen en dit kwam eruit.
    Het lijkt me wel leuk als Crispin veel vrouwelijke vrienden heeft, en misschien zelfs dat er eentje een oogje op hem heeft.


    Ik vind het een goede idee voor Crispin en Anastayia.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Misschien kunnen Alexys en Anna ( even een bijnaam voor Anastaiya) vriendinnen zijn, aangezien ze beide populair zijn.

    Ik vind ze persoonlijk erg verschillend. Maar dat kan een factor zijn die ze tot hun vriendschap heeft gebracht?

    Nia schreef:
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
    Zelf zie ik Crispin als een surfer (gezien hij dol is op iedere sport), misschien dat hij geneigd is het haar te leren? Dat ze elkaar leren kennen dankzij zijn vriendschap met Áedán is een optie.

    Mooi, dan heeft ze al twee heren die haar de sport leren! Wellicht kunnen ze meer sporten samen doen, aangezien Alexys vrij gemotiveerd is op dat gebied. Dan kunnen ze elkaar ook leren kennen, zoals je al zei ^^


    Alexys zoekt vriendjes en vriendinnetjes!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:09 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Mooi, dan heeft ze al twee heren die haar de sport leren! Wellicht kunnen ze meer sporten samen doen, aangezien Alexys vrij gemotiveerd is op dat gebied. Dan kunnen ze elkaar ook leren kennen, zoals je al zei ^^


    Alexys zoekt vriendjes en vriendinnetjes!


    Bij mij is het juist vaak dat mensen die erg verschillen, vrienden zijn. Ik heb ook vrienden gehad die echt totaal niet dezelfde persoon zijn als ik zelf ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Nia schreef:
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty —
          Zelf zie ik Crispin als een surfer (gezien hij dol is op iedere sport), misschien dat hij geneigd is het haar te leren? Dat ze elkaar leren kennen dankzij zijn vriendschap met Áedán is een optie.

    • Eléonore Maely Anaïs Martin —
          Meer informatie nodig.

    • Anastayia Magdalena Gagarina —
          Crispin zou haar wel mogen, denk ik. Het lijkt me ook wel leuk dat omdat ze beide populair zijn het misschien zo is dat hen vrienden hen pushen om te gaan daten of zo?

    • Marnie Lacey Whyte —
          Waarschijnlijk zou Marnie wel eens de beste vriendin van Crispin kunnen zijn, gezien ze beiden van sport houden en zij een tomboy lijkt te zijn. Verdere informatie nodig though.

    • Brittany Falicia Hale —
          Crispin zou haar zeker een prachtige dame vinden, maar zou haar veel te jong vinden om ook maar meer te denken dan dat. Misschien dat ze echter wel stapmaatjes zijn?

    • Áedán Hades Moriarty —
          Crispin zou in Áedán waarschijnlijk wel een van zijn weinige mannelijke vrienden kunnen vinden, vooral omdat ze eigenlijk zo verschillend zijn zou dat goed kunnen werken.


    Mocht je hier aanpassingen aan hebben, call it out. Ik heb gewoon even snel doorgelezen en dit kwam eruit.
    Het lijkt me wel leuk als Crispin veel vrouwelijke vrienden heeft, en misschien zelfs dat er eentje een oogje op hem heeft.

    Buiten dit om, Crispin is zo goed als af!


    Het zou inderdaad wel kunnen werken, al hij zich wil inlaten met een, waarschijnlijk onpopulaire boerenjongen. Ze hebben wel het sporten gemeen.


    Bowties were never Cooler

    Polovina schreef:
    Bij mij is het juist vaak dat mensen die erg verschillen, vrienden zijn. Ik heb ook vrienden gehad die echt totaal niet dezelfde persoon zijn als ik zelf ben.

    Dat is precies wat ik zeg lmao


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik vind het een goede idee voor Crispin en Anastayia.


    Fijn om te horen. c: Nu ben ik wel benieuwd wat Ana dan wel niet van Crispin vindt eigenlijk? Zelf denk ik dat Crispin haar ook weer te jong vind. (Wauw, ik zie dat elke dame 19 is, ik denk dat ik Crispin even jonger ga maken. |:)

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Mooi, dan heeft ze al twee heren die haar de sport leren! Wellicht kunnen ze meer sporten samen doen, aangezien Alexys vrij gemotiveerd is op dat gebied. Dan kunnen ze elkaar ook leren kennen, zoals je al zei ^^


    Alexys zoekt vriendjes en vriendinnetjes!


    Haha, heeft ze goed voor elkaar. ;D Maar meerdere sporten is helemaal goed, aan wat voor dingen zat je te denken? Ik denk sowieso dat het een erg goede dynamiek gaat zijn gezien ze beiden competitive / challenging zijn.

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Het zou inderdaad wel kunnen werken, al hij zich wil inlaten met een, waarschijnlijk onpopulaire boerenjongen. Ze hebben wel het sporten gemeen.


    Jaa hoor, Crispin is sowieso niet de moeilijkste. c; Het sporten zal vast iets zijn dat hun bindt, en dat is voor de gemiddelde mannen eigenlijk toch wel genoeg? Lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Jaa hoor, Crispin is sowieso niet de moeilijkste. c; Het sporten zal vast iets zijn dat hun bindt, en dat is voor de gemiddelde mannen eigenlijk toch wel genoeg? Lol.


    Klopt. En niet alleen surfen, maar misschien ook andere sporten. Áedán is daar zoizo 2 tot 4 uur per dag mee bezig.


    Bowties were never Cooler

    Relaties Áedán:
    Alexys ~ Alexys is Áedán's kleine zusje. Ze plagen elkaar over hun verschillen, maar kunnen ook echt niet zonder elkaar en gaan voor elkaar door het vuur. Zeker hij is, ondanks dat hij absoluut niet houd van haar levensstijl, erg beschermend tegenover haar. En hij probeert haar wel eens per week het strand op te krijgen om te leren surfen.
    Crispin ~ Crispin is een van de weinige vrienden die Áedán heeft op school, naast zijn honden. Deze vriendschap is hem dan ook erg dierbaar. De jongens proberen samen Áedán's zusje te leren surfen, al lukt dat niet heel goed. Verder doen ze graag ook andere sporten samen, en is Áedán heel geïnteresseerd in Crispin's kaketoes.
    Brittany ~ Áedán kan dit poppetje niet uitstaan en dit gevoel is geheel wederzijds. Het wordt tussen de twee ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven. De twee schelden elkaar compleet de huid vol, tot ze zich herrinderen dat het niet op de campus en ze niet eraf willen worden getrapt.

    Iemand anders, nog? Negatieve relaties?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 23:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Nia schreef:
    Haha, heeft ze goed voor elkaar. ;D Maar meerdere sporten is helemaal goed, aan wat voor dingen zat je te denken? Ik denk sowieso dat het een erg goede dynamiek gaat zijn gezien ze beiden competitive / challenging zijn.

    One of them's her brother, but shush don't tell anyone. Surfen gaan ze al doen, misschien rugby? Alexys deed vrij fanatiek aan rugby dus misschien is het leuk om ''The Mountain'' (holy shite hij is bijna 2 meter) tegen Alexys te laten spelen. Ze kunnen vanalles samen doen, ik zoek namelijk wel een paar leuke mannelijke vrienden voor haar.

    I just found this, it's perfect.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:25 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Klopt. En niet alleen surfen, maar misschien ook andere sporten. Áedán is daar zoizo 2 tot 4 uur per dag mee bezig.


    Crispin is zelf dol op alle sporten, dus dat is prima. c:

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    One of them's her brother, but shush don't tell anyone. Surfen gaan ze al doen, misschien rugby? Alexys deed vrij fanatiek aan rugby dus misschien is het leuk om ''The Mountain'' (holy shite hij is bijna 2 meter) tegen Alexys te laten spelen. Ze kunnen vanalles samen doen, ik zoek namelijk wel een paar leuke mannelijke vrienden voor haar.

    I just found this, it's perfect.



    Nu zie ik me echt voor me dat Crispin en Áedán haar proberen uit te leggen en zij daar rustig selfies zit te maken. Niet dat die foto een selfie is, maar toch. ;D Rugby zou wel grappig zijn gezien hun hoogteverschil, lol. Nou, zoek niet langer; Crispin mag aan dat lijstje toegevoegd worden! Hij kan het sowieso beter met het andere geslacht vinden, dus dit komt helemaal goed. Maar verschillende sporten zal ik zo bij mijn lijstje zetten. Dan kunnen we altijd nog kijken wat er voorbij komt. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Nu zie ik me echt voor me dat Crispin en Áedán haar proberen uit te leggen en zij daar rustig selfies zit te maken. Niet dat die foto een selfie is, maar toch. ;D Rugby zou wel grappig zijn gezien hun hoogteverschil, lol. Nou, zoek niet langer; Crispin mag aan dat lijstje toegevoegd worden! Hij kan het sowieso beter met het andere geslacht vinden, dus dit komt helemaal goed. Maar verschillende sporten zal ik zo bij mijn lijstje zetten. Dan kunnen we altijd nog kijken wat er voorbij komt. c:

    Oh my, ik zie Crispin echt al zo'n familievriend worden van de Moriarty's. Lmao. Alexys maakt rustig foto's van alles wat los en vast zit, aangezien haar aandachtsspan zeer kort is. Onze hoge vriend zit nu dus basically aan twee duracelkonijntjes vast. Yay! Samen sporten, ik moet toegeven, ik wilde Alexys eerst wat langer maken. Maar aangezien 174 haar werkelijke lengte was, vond ik het wel perfect. Promise to not kill her on the field, please? c:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Hoi allemaal. Ik ben Chloë en ik heb er al zin in. n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.