• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — [9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Gentlemen — [9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex


    T H E      F L O O R P L A N
    Addison Amelia Montgomery & Crispin Hawk Arena — Op verzoek
    Alexys Persephone Lilith Moriarty & Nataniel Juliano Reyes
    Hunter Benjamin Renner & Marnie Lacey Whyte
    Brittany Felicia Hale & Saffron Leighton Aaliyah Carpenter
    Bhaltair McQueen & Áedán Hades Moriarty
    Anastayia Magdalena Gagarina & Oliver Buster Montgomery
    James Helisco Mecley & Anush Hurik Nazaryan
    Kendall Renee Sotoris & Mikhail 'Misha' Endress
    Aiden Lewis Evans & Caitlin Angelina Yolin


    T H E      L I N K S
    Rollentopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:29 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    MikeGClifford schreef:
    (...)
    Áedán?


    Had je al wat in gedachten?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Arioline schreef:
    Ik zoek relatie's voor Brittany [pagina 3], iemand geïnterresseerd ? (:

    Ik heb Alexys voor je ^^

    Sempre schreef:/
    James is ook op zoek naar relatie's. (:

    Again, ik bied Alexys aan ^^

    Mirin schreef:
    Nataniel is klaar op pagina 3 van het rollentopic. Hij staat open voor relaties.

    I've got Alexys

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 10:30 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mirin schreef:
    (...)

    Had je al wat in gedachten?


    Ik denk niet dat se twee elkaar ook maar kunnen luchten of zien, nu ik t zo lees


    Bowties were never Cooler

    Mirin schreef:
    Nataniel is klaar op pagina 3 van het rollentopic. Hij staat open voor relaties.



    Brittany ? (:

    @Xanthopoulos Ik denk dat die twee elkaar wel zouden mogen :') Wat dacht je van beste vriendinnen ? Of iets anders ?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 13:16 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    @Xanthopoulos Ik denk dat die twee elkaar wel zouden mogen :') Wat dacht je van beste vriendinnen ? Of iets anders ?

    Ik denk dat ze wel veel op elkaar lijken, wellicht wat onderlinge competitie. Maar vriendinnen zit er wel in denk ik. Oh wacht mag Brittany Áedán helemaal niet? Want dat is Alexys' grote broer. lmao

    Ik heb dit tot nu toe!

    Alexys Persephone Lilith Moriarty
    Áedán Hades Moriarty — ''He's my brother and I love him, but sometimes he bugs the absolute shit out of me.''
    Alexys is Áedán's kleine zusje. Ze plagen elkaar over hun verschillen, maar kunnen ook echt niet zonder elkaar en gaan voor elkaar door het vuur. Zeker hij is, ondanks dat hij absoluut niet houd van haar levensstijl, erg beschermend tegenover haar. En hij probeert haar wel eens per week het strand op te krijgen om te leren surfen. Dit gaat niet altijd even goed.

    Crispin Hawk Arena — ''He's so tall, jesus christ. But, I like his athleticism and he's just a good guy. A true family friend.''
    De relatie tussen Crispin en Alexys is vrij positief, in de beginnende stage van een echte vriendschap tussen de twee. Alexys kent hem via haar broer, Áedán, en het drietal gaat ook vaak de zee in om vervolgens de negentienjarige te leren surfen. Dit gaat echter niet altijd even soepeltjes, aangezien Alexys' korte aandachtsspan. Maar ze hebben altijd lol met elkaar. Moge het in de zee zijn, op het rugbyveld, of gewoon babbelend op een bankje.

    Anastayia Magdalena Gagarina — ''Listen up here, I love that she's rebellious. But sometimes I want her to shut the fuck up, so I tell her that. That's what friends are for.''
    Ondanks hun verschillende persoonlijkheden, kunnen Anna en Alexys het enorm goed met elkaar vinden.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:15 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze wel veel op elkaar lijken, wellicht wat onderlinge competitie. Maar vriendinnen zit er wel in denk ik. Oh wacht mag Brittany Áedán helemaal niet? Want dat is Alexys' grote broer. lmao

    Ik heb dit tot nu toe!

    Alexys Persephone Lilith Moriarty
    Áedán Hades Moriarty — ''He's my brother and I love him, but sometimes he bugs the absolute shit out of me.''
    Alexys is Áedán's kleine zusje. Ze plagen elkaar over hun verschillen, maar kunnen ook echt niet zonder elkaar en gaan voor elkaar door het vuur. Zeker hij is, ondanks dat hij absoluut niet houd van haar levensstijl, erg beschermend tegenover haar. En hij probeert haar wel eens per week het strand op te krijgen om te leren surfen. Dit gaat niet altijd even goed.

    Crispin Hawk Arena — ''He's so tall, jesus christ. But, I like his athleticism and he's just a good guy. A true family friend.''
    De relatie tussen Crispin en Alexys is vrij positief, in de beginnende stage van een echte vriendschap tussen de twee. Alexys kent hem via haar broer, Áedán, en het drietal gaat ook vaak de zee in om vervolgens de negentienjarige te leren surfen. Dit gaat echter niet altijd even soepeltjes, aangezien Alexys' korte aandachtsspan. Maar ze hebben altijd lol met elkaar. Moge het in de zee zijn, op het rugbyveld, of gewoon babbelend op een bankje.

    Anastayia Magdalena Gagarina — ''Listen up here, I love that she's rebellious. But sometimes I want her to shut the fuck up, so I tell her that. That's what friends are for.''
    Ondanks hun verschillende persoonlijkheden, kunnen Anna en Alexys het enorm goed met elkaar vinden.


    Hihi inderdaad, ze mag Áedán niet echt ^^. We kunnen Alexy en Brittany ook frenemy's maken ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Anastaiya's relationlist , ik pas hier alles aan.

    Alexys Persephone Lilith Moriarty
    Ondanks dat Alexys en Anna heel erg verschillen kwam persoonlijkheid, zijn de twee goede vriendinnen. Alhoewel Anna soms hoort van Alexys dat ze eens niet zo rebels moet zijn.


    Eléonore Maely Anaïs Martin



    Marnie Lacey Whyte


    Brittany Falicia Hale


    Áedán Hades Moriarty

    Crispin Hawk Arena

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 15:03 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Arioline schreef:
    Hihi inderdaad, ze mag Áedán niet echt ^^. We kunnen Alexy en Brittany ook frenemy's maken ?

    Ah, hoe wil je dat dan uitwerken? Want Alexys is erg wraakzuchting etc. lmfao


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ah, hoe wil je dat dan uitwerken? Want Alexys is erg wraakzuchting etc. lmfao


    Hier moet ik nog aan denken ^^. Ik zal proberen iets te vinden.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Again, ik bied Alexys aan ^^


    Hm, ik moet wel zeggen dat ik het lastig vind om een relatie tussen de twee te bedenken. Er zijn namelijk maar weinig overeenkomsten tussen de twee haha

    @MikeGClifford;
    Ik denk dat jouw inderdaad wel erg leuk kan zijn!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het karakter voor Naamloos staat er alvast, mocht iemand iets weten. c: Ik vind het wel leuk als hij minimaal één iemand heeft die hem probeert te helpen, en eigenlijk één iemand die hem een soort van... pest? Niemand weet zijn verhaal, dus hij komt gewoon over als een weirdo eigenlijk, in de ogen van zulke typjes.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hi ik ben Sanne en ik heb alvast Hunter in de aanbieding. Er staat nog geen karakter bij maar hij wordt in ieder geval geen lieverdje. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik trouwens vragen waarom sommige mensen hun personages uitschrijven in het Engels? Niet om te haten ofzo, maar gewoon een vraag c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Hi ik ben Sanne en ik heb alvast Hunter in de aanbieding. Er staat nog geen karakter bij maar hij wordt in ieder geval geen lieverdje. c:

    Ik heb Alexys voor je? Op je tweede post, i dunno het voelt gewoon lekker


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik heb Alexys voor je? Op je tweede post, i dunno het voelt gewoon lekker


    Haha oké, het staat ook wel mooi hoor maar soms weet ik dan niet helemaal wat iemand bedoelt maar goed. Wat zoek je nog voor Alexys? Misschien kan Hunter die rol invullen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking