• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — [9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Gentlemen — [9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex


    T H E      F L O O R P L A N
    Addison Amelia Montgomery & Crispin Hawk Arena — Op verzoek
    Alexys Persephone Lilith Moriarty & Nataniel Juliano Reyes
    Hunter Benjamin Renner & Marnie Lacey Whyte
    Brittany Felicia Hale & Saffron Leighton Aaliyah Carpenter
    Bhaltair McQueen & Áedán Hades Moriarty
    Anastayia Magdalena Gagarina & Oliver Buster Montgomery
    James Helisco Mecley & Anush Hurik Nazaryan
    Kendall Renee Sotoris & Mikhail 'Misha' Endress
    Aiden Lewis Evans & Caitlin Angelina Yolin


    T H E      L I N K S
    Rollentopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:29 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    @Nia; Hm, ja, zoiets had ik wel ingedachten. Dat James van hem wil leren om socialer te worden.
    @MikeGClifford; Wellicht dat James en Áedán wel buddies kunnen zijn?

    Staat iemand met een vrouwelijk personage er voor open om de crush van James te worden. Daarmee bedoel ik niet dat ze ook echt een relatie gaan krijgen, maar dat hij haar helemaal geweldig vind (niet dat ze dat weet, gezien hij nauwelijks met vrouwen durft te vragen) en zij de drijfveer voor hem is om socialer te worden oid?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    @Nia; Hm, ja, zoiets had ik wel ingedachten. Dat James van hem wil leren om socialer te worden.
    @MikeGClifford; Wellicht dat James en Áedán wel buddies kunnen zijn?

    Staat iemand met een vrouwelijk personage er voor open om de crush van James te worden. Daarmee bedoel ik niet dat ze ook echt een relatie gaan krijgen, maar dat hij haar helemaal geweldig vind (niet dat ze dat weet, gezien hij nauwelijks met vrouwen durft te vragen) en zij de drijfveer voor hem is om socialer te worden oid?


    Dat klinkt goed. c:
    Oh, en crushes worden niet echt doorgegeven, had ik ook al naar gevraagd. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    @Nia ze zou hem in ieder geval aantrekkelijk vinden door zijn reputatie. Zelf maakt de leeftijd voor haar niet erg uit maar ze zou geen vaste relatie met hem wllen beginnen omdat ze niet zo'n type is. Misschien vrienden ?
    @MikeGClifford in your face zou wel grappig zijn ? ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Nia schreef:
    (...)

    Dat klinkt goed. c:
    Oh, en crushes worden niet echt doorgegeven, had ik ook al naar gevraagd. x:


    Oh echt? Nouja, helaas dan haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Sempre Dat kan, maar dat zal nog minde goed zijn voor zijn sociale status. Ook weet ik niet hoe goed James kan omgaan met zijn hyperactiviteit


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    @Sempre Dat kan, maar dat zal nog minde goed zijn voor zijn sociale status. Ook weet ik niet hoe goed James kan omgaan met zijn hyperactiviteit


    Voor Áedáns sociale status of die van James? Want die van James is op het moment nog niet bestaand haha. Hm, ik dacht dat ze elkaar wel konden aanvullen, maar als je denkt dat het niet past dan hoeft het niet.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Arioline schreef:
    @Nia ze zou hem in ieder geval aantrekkelijk vinden door zijn reputatie. Zelf maakt de leeftijd voor haar niet erg uit maar ze zou geen vaste relatie met hem wllen beginnen omdat ze niet zo'n type is. Misschien vrienden ?
    @MikeGClifford in your face zou wel grappig zijn ? ^^


    Vrienden klinkt goed. c: Wederzijdse aantrekking (beide op verschillende manieren) zal er dan wel zijn, maar inderdaad, beide heeft zo zijn klachten waarom hij / zij geen relatie voor zich ziet. c:

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh echt? Nouja, helaas dan haha


    Haha, jup... Al gun ik je lieve nerd echt wel een relatie hoor. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, jup... Al gun ik je lieve nerd echt wel een relatie hoor. ;D


    Oh, ik wilde alleen een reden voor hem hebben om wat losser te worden haha. Dus daar moet ik nu over na gaan denken want een meisje was natuurlijk het makkelijkste! (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 23:13 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nia schreef:

    Vrienden klinkt goed. c: Wederzijdse aantrekking (beide op verschillende manieren) zal er dan wel zijn, maar inderdaad, beide heeft zo zijn klachten waarom hij / zij geen relatie voor zich ziet. c:


    Klinkt goed !

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 23:13 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh, ik wilde alleen een reden voor hem hebben om wat losser te worden haha. Dus daar moet ik nu over na gaan denken want een meisje was natuurlijk het makkelijkste! (:


    Dan gaan we het even duidelijker maken.
    TWEE VRIJGEZELLEN IN DE AANBIEDING! Crushes zijn welkom.

    James Richardson, pagina drie.
    Crispin Hawk Arena, pagina één.


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Arioline: Ik moet je waarschuwen dat hij extreem grof gebekt is, maar t kan inderdaad wel grappig zijn. Een scheldpartij en halverwege realiseren dat het echt niet mag en je moet stoppen omdat je niet van school gestuurd wil worden. xD

    @Sempre: Hij heeft er geen, maar Áedán heeft een slechte, wat ook desastreus kan zijn voor James als die er een probeert op te bouwen. Al kan dat weer voor het leuke dilemma zorgen dat hij moet kiezen tussen alle populaire kinderen en Áedán


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    @ Arioline: Ik moet je waarschuwen dat hij extreem grof gebekt is, maar t kan inderdaad wel grappig zijn. Een scheldpartij en halverwege realiseren dat het echt niet mag en je moet stoppen omdat je niet van school gestuurd wil worden. xD

    @Sempre: Hij heeft er geen, maar Áedán heeft een slechte, wat ook desastreus kan zijn voor James als die er een probeert op te bouwen. Al kan dat weer voor het leuke dilemma zorgen dat hij moet kiezen tussen alle populaire kinderen en Áedán


    Haaha jah ! Dan zal ik dat erbij zetten x) !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Nataniel is klaar op pagina 3 van het rollentopic. Hij staat open voor relaties.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Nataniel is klaar op pagina 3 van het rollentopic. Hij staat open voor relaties.


    Hij is leuk. c: Nou ja, negatieve relatie met Crispin (wat een shitty naam om te blijven typen, lol) sowieso. Ik denk dat Cris geen fan is van zijn levensstijl, gezien hij nou juist respect heeft voor vrouwen. Al is Cris niet iemand die het uit zal spreken, puur om geen shit mee te maken. Hij zou wel normaal tegen hem kunnen doen, maar zodra hij over zoiets zou beginnen zal Cris eerder weglopen dan zijn mening geven, puur omdat hij het nut van een ruzie niet in zal zien. Het is niet echt achterbaks, maar eerder probleem ontwijkend. Natuurlijk is de mogelijkheid dat deze bom eens zal barsten though. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mirin schreef:
    Nataniel is klaar op pagina 3 van het rollentopic. Hij staat open voor relaties.

    Áedán?


    Bowties were never Cooler