• Vorige jaar ontmoette ik een hele leuke jongen, allemaal leuk en aardig, maar op dit moment me ex. Hij heeft me erg gekwetst door me slet en hoer te noemen, maar ook alles wat ik negatief over mezelf vind me daarmee de grond in te boren. Maar na dat allemaal gebeurde vond ik hem nog heel leuk. Ik heb gezegd toen wat ik nog voor hem voel en vroeg of het wat normaler tussen ons kon. Hij hield het 2 dagen vol & daarna tot aan de vakantie deed hij weer zo. Nu na de vakantie negeer ik hem , blijkbaar kan hij hier niet tegen. Hij is me gaan aanstaren, irriteren & zijn vrienden kwamen naar me toe en vroegen of ik nog wat met hem wou..

    Kan iemand me hierbij helpen? Ik snap niet echt zijn gedrag op dit moment.
    Thanks als jullie dit ook werkelijk hebben gelezen xx

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 19:32 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Ditch him. Hij doet je alleen maar pijn, als ik je beginpost moet geloven. Zo iemand ben je liever kwijt dan rijk!


    26 - 02 - '16

    Wauw dat klinkt als een regelrechte loser die jij niet waard bent. Negeren die gap!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 19:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blijven negeren en hem uit je hoofd zetten. Niets achter dat gedoe zoeken, hij wil gewoon aandacht die hij niet verdient.


    Ik wil een tuin vol egels

    Saberhagen schreef:
    Ditch him. Hij doet je alleen maar pijn, als ik je beginpost moet geloven. Zo iemand ben je liever kwijt dan rijk!


    Dit!!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Thanks guys xoxo

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 21:23 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Net luisterde ik dit liedje. Helpt heel goed als je over een irritante ex heen wil komen.


    26 - 02 - '16

    Dat mensen ook maar zoiets kunnen doen, liefde en respect liggen heel dicht bij elkaar, zelfs als je uit elkaar gaat vind ik dat dat met respect moet kunnen. Hij heeft daar schijnbaar nog nooit van gehoord. Hoe leuk je hem ook vindt, het is het niet waard om jezelf daardoor compleet te verliezen. Dit doet je meer pijn dan goed, vergeet hem en ga verder. Er zijn meer jongens, je komt er wel een tegen die je respecteert voor wie je bent.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Het is niks voor niks je ex.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klaar met hem zou ik zeggen. Je verdient veel beter en ik mag hopen dat een eikel als hij voor altijd alleen blijft!
    Dat je hem nog leuk vind, kan ik deels begrijpen en deels ook weer niet, hij heeft je duidelijk pijn gedaan en dat verdien je gewoon niet. Als iemand zoiets doet, moet je er gelijk klaar mee zijn, je verdient beter behandeld te worden. En het kost misschien wat tijd, maar je komt echt wel.over hem heen.
    Als je maar trouw aan jezelf blijft en weet dat je meer waart bent dan hem. Er zijn meer vissen in de zee, betere vissen, die je wel zullen behandelen zoals je dat verdient!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.