• Stel je voor, je weet dat je morgen zal sterven en je bent momenteel je eigen begrafenis aan het plannen. Welk liedje zou jij laten afspelen?


    Zelf denk ik daar vaak over na als ik muziek beluister, en deze zouden het bij mij zijn! (:

    Deze zou ik doen om iedereen nog eens een laatste keer te laten merken dat ik een grote Harry Potter fan was, ik zou het echt geweldig vinden (ook al merk ik er niets van :') ).


    Maar misschien is die iets te triestig, dus als ik een wat vrolijker liedje wil, zou ik deze nemen. Ook om de herinnering aan mijn 'droge' humor te houden!


    En jij? Zou jij je kennissen eens goed laten wenen of een glimlach op hun gezicht willen laten verschijnen? Wat voor liedje zou jij op je begrafenis willen?


    I wanna be a wizard!

    Haha, om in de HP stijl te blijven zou ik wel zijn voor Do The Hippogriff van The Weird Sisters. Andere HP muziek is ook altijd goed. Daarnaast Michael Jackson (lol als Thriller of Ghosts langskomt) muziek, Queen muziek, muziek van The Beatles, The Pretty Reckless, en Uptown Funk. Oh en als Pads langskomt op mijn begrafenis vind ik dat I'm too Sexy ook gedraaid moet worden. En Bad Blood en Shake it off.
    Ergens hoop ik dat ik zo oud wordt dat iedereen zich vervolgens een ongeluk lacht op mijn begrafenis, omdat ik in mijn testament allemaal van dit soort belachelijke begrafenismuziek heb geëist ipv dat ze verdrietig zijn of zo :W

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 12:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou zo veel muziek willen.

    Chasing cars van Snow Patrol
    Goodbye van Fonny De Wulf
    De soundtrack van Wolven van Koen Buyse
    Alegria Cirque Du Soleil
    Veel muziek van Alexander Rybak
    Harry Potter muziek

    God, ik ga nog moeten kiezen voor ik sterf.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij mij mogen ze een feestje houden. :') Maar er moet sowieso een nummer van Rammstein spelen.


    What would Emma do?

    Ik zou allemaal van die 'satanistische emo' muziek laten spelen :')
    Helena van MCR, Thnks fr th Mmrs van FOB, etc...


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Sowieso Imagine van John Lennon, River Flows In You van Yiruma en dan enkel de piano en Fight Song+Begin Again van Rachel Platten

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 13:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wild Horses / Angie / Sympathy for the devil van the Stones
    These Streets van Paolo Nutini
    Like a Hurricane van Neil Young
    Under the bridge van RHCP
    Always on my mind van Elvis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Claire de lune van Claude Debussy, en dan de versie met alleen piano, geen andere instrumenten. <3

    Hymne For The Missing van Red, sowieso. Voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten. Misschien iets vrolijks, zodat de mensen er niet de hele tijd depressief bijzitten. I Don't Wanna Be Sad van Simple Plan ofzo (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    uhhhh

    Dat hangt er natuurlijk wat vanaf in welke omstandigheden ik sterf, maar mocht ik nu in een ongeluk omkomen:

    Photograph - Ed Sheeran
    Be Still - The Killers
    Snow/ Scar Tissue - RHCP

    Kan er niet echt anderen bedenken ;p


    effort never betrays you

    The Imperial Death March :Y)

    Nee, geen idee eigenlijk. Ik heb er nog nooit echt over nagedacht.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lily_Evans schreef:
    Haha, om in de HP stijl te blijven zou ik wel zijn voor Do The Hippogriff van The Weird Sisters. Andere HP muziek is ook altijd goed. Daarnaast Michael Jackson (lol als Thriller of Ghosts langskomt) muziek, Queen muziek, muziek van The Beatles, The Pretty Reckless, en Uptown Funk. Oh en als Pads langskomt op mijn begrafenis vind ik dat I'm too Sexy ook gedraaid moet worden. En Bad Blood en Shake it off.
    Ergens hoop ik dat ik zo oud wordt dat iedereen zich vervolgens een ongeluk lacht op mijn begrafenis, omdat ik in mijn testament allemaal van dit soort belachelijke begrafenismuziek heb geëist ipv dat ze verdrietig zijn of zo :W


    Dat is precies wat ik ook wil haha, dat ze zich een ongeluk lachen :')


    I wanna be a wizard!