• Hallo people , Ik kom even mijn hart luchten bij jullie..Nou kijk ik heb zaterdag een verjaardagsfeest en zo heeft een klasgenoot een verjaardags feest op vrijdag..Nu zegt een vriendin van mij ; Ik ga niet vrijdag én zaterdag naar een verjaardag, dus kies ik voor jou..En 4 andere meisjes denken er dus ook zo over..Maar nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen , het is helemaal niet mijn bedoeling om dat andere meisje haar verjaardag te verpesten enzo..Ik vind het zielig en ik weet niet hoe ik het moet zeggen,Want ik ben ook uitgenodigd ! O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Gaan ze naar jouw feest of die van haar?
    En anders, jij kan er niks aan doen als mensen voor jou/haar kiezen. Misschien konden jullie beter datums afspreken om dit te voorkomen of het samen vieren. Maar jullie konden het niet weten. Praat erover en zeg tegen die mensen dat ze dat andere meisje ook een kans moeten geven en dat twee feesten achter elkaar juist leuk zijn(jezelf volproppen met lekkers, lol hebben enz.)

    Wel ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar uiteindelijk is het ook dat meisje haar fout, ze heeft het tenslotte op nja de dag voor de jouwe gepland.
    Nja nu is het natuurlijk wel een beetje laat want anders had je het gewoon tezamen kunnen doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou.. K weetniet hoor x'D
    Ik zou allebij doen.
    Ik heb namenlijk vrijdag ook een soort concert.
    Dan ben ik iets van half 2 thuis.
    En volgende dag een verjaardag. Tot iets van 1 uur snachts, en dan ben k iets van 2 uur snachts thuis.. K weetniet.
    K zou t gewoon vieren, en je ziet maar..


    The economy is suffering, let it DIE!

    Gaan ze naar jouw feest of die van haar?
    En anders, jij kan er niks aan doen als mensen voor jou/haar kiezen. Misschien konden jullie beter datums afspreken om dit te voorkomen of het samen vieren. Maar jullie konden het niet weten. Praat erover en zeg tegen die mensen dat ze dat andere meisje ook een kans moeten geven en dat twee feesten achter elkaar juist leuk zijn(jezelf volproppen met lekkers, lol hebben enz.)

    Ze komen naar mijn feest , Maar dat meisje is dus ook bevriend met kinderen die wij niet echt kennen enzo,ze nodigt ook haar buren uit enzo..En wij kennen dat meisje net ze is een nieuwe klasgenoot enzo , En mijn vriendinnen kiezen daarom al sowieso voor mij , Maar ik vind dat meisje ook aardig..en op vrijdag kan een vriendin van mij niet,en omdat zij niet kan willen die andere meisjes ook niet meer naar haar verjaardag gaan en ik zou wel gaan eigenlijk,maar nu ken ik daar niemand en ik vind het heel moeilijk om te zeggen,want ze loopt de hele tyd vanalles te plannen enzo,en dan sta ik er maar met schuldgevoel bij..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ze komen naar mijn feest , Maar dat meisje is dus ook bevriend met kinderen die wij niet echt kennen enzo,ze nodigt ook haar buren uit enzo..En wij kennen dat meisje net ze is een nieuwe klasgenoot enzo , En mijn vriendinnen kiezen daarom al sowieso voor mij , Maar ik vind dat meisje ook aardig..en op vrijdag kan een vriendin van mij niet,en omdat zij niet kan willen die andere meisjes ook niet meer naar haar verjaardag gaan en ik zou wel gaan eigenlijk,maar nu ken ik daar niemand en ik vind het heel moeilijk om te zeggen,want ze loopt de hele tyd vanalles te plannen enzo,en dan sta ik er maar met schuldgevoel bij..
    Ik zou als ik jou was wel daar heen gaan, want dat meisje vindt dat denk ik heel fijn. Blijf glimlachen en misschien stelt ze je voor aan nieuwe mensen. Je ontmoet heus wel mensen met dezelfde interesses.
    Het is lullig als je zegt dat je niet komt, terwijl ze alles heeft gepland. Bekijk het positieve van haar feestje en ga gewoon. Ga anders desnoods eerder weg :]

    Dankjewell voor jullie hulp enzo.


    Pictures fade away, but memories are forever