• Ik heb mijn cover ^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:16 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb al 2 favorietjes hehe


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Deze twee zijn hetgene wat ik zoek, al mogen ze nog wel iets meer duisternis uitstralen. Voor het effect van de klok die beweegt vind ik echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 20:28 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw, wat leuk dat je mijn cover overweegt! Heb je nog suggesties om het beter te maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Even vraagje tussendoor -sorry-; Met welke programma's maken de mensen hier de covers? Aanraders qua programma's die via het internet te doen zijn? Bij voorbaat dank alvast! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Even vraagje tussendoor -sorry-; Met welke programma's maken de mensen hier de covers? Aanraders qua programma's die via het internet te doen zijn? Bij voorbaat dank alvast! _O_


    Ik heb die van mij met GIMP gemaakt en die is gratis op het internet te vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, wat leuk dat je mijn cover overweegt! Heb je nog suggesties om het beter te maken?

    Nou eigenlijk niet direct. Die andere cover trekt mij vooral omdat er een bewegend element in zit. die van jou is gewoon erg mooi gedaan!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Nou eigenlijk niet direct. Die andere cover trekt mij vooral omdat er een bewegend element in zit. die van jou is gewoon erg mooi gedaan!


    Ja, dat vond ik ook heel erg gaaf! Ik maak nog niet zo heel lang covers, dus dit is echt heel leuk om te horen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, dat vond ik ook heel erg gaaf! Ik maak nog niet zo heel lang covers, dus dit is echt heel leuk om te horen.

    Wat eventueel nog kan (maar ik weet eigenlijk helemaal niet zeker of dat echt mooi word) is mijn personage wat minder op de voorgrond te plaatsen, ze is zeg maar best wel kleurrijk om te zien nu dus ze ligt er echt op. Maar goed zoals ik al tussen haakjes zette, ik heb geen idee of dat een echte verbetering word.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Wat eventueel nog kan (maar ik weet eigenlijk helemaal niet zeker of dat echt mooi word) is mijn personage wat minder op de voorgrond te plaatsen, ze is zeg maar best wel kleurrijk om te zien nu dus ze ligt er echt op. Maar goed zoals ik al tussen haakjes zette, ik heb geen idee of dat een echte verbetering word.


    Ik kan het wel even proberen, dan laat ik je zo zien hoe het lijkt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik kan het wel even proberen, dan laat ik je zo zien hoe het lijkt.
    Yay!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Hierbij dan mijn nieuwe versie.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:



    Hierbij dan mijn nieuwe versie.
    Oh ja dit is veel beter!!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)Oh ja dit is veel beter!!!


    Yeah! Blij om te horen (:


    Rest in Peace, Son of Gondor


    idk


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:


    idk
    ook deze is erg leuk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.