• Hey, hallo, lang niet in dit subforum een topic aangemaakt x'D

    Ik ben bezig met het eindelijk (!) afronden van een verhaal dat ik vorig jaar februari al begonnen was: Mede Onmogelijk Gemaakt Door Quizlet?
    Het is een vervolg op Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet. In dat kortverhaal hebben we kennis leren maken met Ilse en Daniel, die elkaar tot de grond toe haatten door een akkefietje op Quizlet zelf. Door een meeting beginnen ze elkaar toch best wel leuk te vinden en Ilse krijgt spijt van haar acties. Het eindigt met een epiloog waarin Ilse en Daniel voor het eerst met elkaar afspreken (alleen).

    Ik kreeg (ik geloof twee jaar geleden) ineens een idee om hierop een vervolg te maken: Mede Onmogelijk Gemaakt Door Quizlet?
    Dit is de samenvatting, die vrijwel honderd procent zeker niet meer gaat veranderen:
    Daniel en Ilse zijn inmiddels alweer een tijdje bij elkaar. Ilse is zelfs tot bemiddelaar benoemd, maar Daniel is helaas gestopt met Moderator zijn. Hij reist namelijk de hele wereld over voor optredens. Tussendoor zit hij ook nog eens in de jury van de voorrondes van So You Can Think You Can Dance. Ilse is inmiddels gestart met haar opleiding op de universiteit en ze heeft bijna haar Bachelor of Science voor Biologie in Wageningen.
    Dan komt Daniel ineens met het voorstel om samen te gaan wonen en Ilse is meteen enthousiast.
    Maar werkt het wel, al dat plannen en verhuizen met die twee?


    Ik ben inmiddels bijna klaar met dit verhaal en wil hier graag een cover voor. Mijn vorige cover was dit credits voor Vedder. Het liefste heb ik eigenlijk dat de cover in dezelfde stijl zou zijn, omdat de verhalen dan echt bij elkaar passen. Ik wil jullie hier echter vrij in laten, dus hou ik het op het volgende:
    - Daniel is 23 en is lang en gespierd, vanwege het feit dat hij danser is. Hij heeft halflang zwart haar en donkere ogen.
    - Ilse is 22 en van gemiddelde lengte en gemiddeld gewicht. Ze is blond en heeft lang, stijl haar. Haar ogen zijn blauw.
    - Ik heb verder geen duidelijk uiterlijk in mijn hoofd bij de personages, dus ik zie liever geen heel herkenbare gezichten op de cover die vooraan in beeld staan.
    - De titel is dus: Mede Onmogelijk Gemaakt Door Quizlet? <- Vergeet het vraagteken niet!
    - Quizlet is niet zo'n vooraanstaande in het verhaal, in tegenstelling tot het vorige, dus liever geen logo.
    - Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor interpretaties jullie krijgen bij dit verhaal, dus ik laat jullie verder vrij. ^^

    De cover die ik uiteindelijk kies, krijgt van mij tien credits! Ik ben heel benieuwd en alvast bedankt voor eventuele moeite!


    Deep inside, I've never felt alive

    Tot nu toe heb ik dit. Ik ben er zelf niet zo tevreden mee, dus ik wacht even wat jij er van vind en dan doe ik de titel er op. Het lukte vandaag maar niet.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik heb er een uitdaging van gemaakt om het zoveel mogelijk op de cover van Vedder te laten lijken, volgens mij is dat wel aardig gelukt. Ik heb er nog geen rand omheen zitten, maar als je dat wil kan ik die makkelijk toevoegen.
    Sowieso kan alles nog aangepast worden (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik wou iets maken zoals de eerste cover maar uiteindelijk zijn alleen de kleuren hetzelfde :/ Ik hou het bestand bij voor als je iets anders wilt (bijvoorbeeld het meisje, ik wist niet of het erg is dat haar haar in een knot zit?) Desnoods maak ik een hele nieuwe c:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 14:09 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Festus_ schreef:
    Hij is af! Klik hier of kijk even onder de spoiler! Als je nog enige veranderingen wilt, zeg je het maar. Ik wist niet zeker of je je naam er ook op wilde, dus die heb ik tijdelijk weggelaten.


    Ik vind hem echt heel leuk, alleen ga ik mierenneuken. Ik heb Daniel toch met nét iets langer haar in mijn hoofd. Dan heeft de cover van Aslan toch wel het beste beeld van Daniel te pakken gekregen. En één klein dingetje: ik vind het een beetje jammer dat het meisje van het duo donker haar heeft...
    Verder vind ik hem wel echt heel tof, want je hebt hele leuke kleuren gebruikt en hij is heel symmetrische en allerlei dingen waar ik altijd heel content van word, haha. Als je daar nog iets mee zou kunnen?

    Anaklysmos schreef:
    Tot nu toe heb ik dit. Ik ben er zelf niet zo tevreden mee, dus ik wacht even wat jij er van vind en dan doe ik de titel er op. Het lukte vandaag maar niet.


    Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit niet echt is wat ik zoek. Het is iets te mysterieus, of spooky, terwijl het eigenlijk gewoon een verhaal over struggles in een relatie is. Ik vind het wel heel mooi gelukt though, mag je zeker wel trots op zijn. ^^

    Secrett schreef:
    Ik heb er een uitdaging van gemaakt om het zoveel mogelijk op de cover van Vedder te laten lijken, volgens mij is dat wel aardig gelukt. Ik heb er nog geen rand omheen zitten, maar als je dat wil kan ik die makkelijk toevoegen.
    Sowieso kan alles nog aangepast worden (:


    Ik vind het idee heel leuk, want hij lijkt inderdaad nog behoorlijk veel die Vedder, dus chapau daarvoor! Ik vind hem ook heel mooi. ^^
    Ik heb alleen weer een puntje: ik vind de relatie die je afbeeldt iets te onschuldig. Het lijkt nog zo aan het begin te zijn, terwijl ze eigenlijk al zo ver zijn gekomen dat ze willen gaan samenwonen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of een onschuldige animeafbeelding is van een man en een vrouw die ruzie hebben met elkaar, bijvoorbeeld? Lijkt me dus ook best wel een lastige opgave.
    But still: I really like it. :Y)

    Aslan schreef:
    Ik wou iets maken zoals de eerste cover maar uiteindelijk zijn alleen de kleuren hetzelfde :/ Ik hou het bestand bij voor als je iets anders wilt (bijvoorbeeld het meisje, ik wist niet of het erg is dat haar haar in een knot zit?) Desnoods maak ik een hele nieuwe c:


    Ik vind deze echt heel leuk. Eigenlijk heb ik er helemaal niets over te zeggen. Het hele verhaal liggen ze namelijk vast doordat ze zo koppig zijn en zijn er eigenlijk geen momenten dat vaak "schattig" bij elkaar zijn, dus ik vind dit een hele goede cover. Dankjewel! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Over dat plaatje: ik probeerde een afbeelding te zoeken in dezelfde sfeer als de originele cover en toen kwam ik deze tegen. Als je goed kijkt, zie je dat het precies dezelfde mensen zijn als in de cover van Vedder. Vandaar dat ik deze afbeelding heb gekozen, maar ik wil ook best nog even verder zoeken?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Over dat plaatje: ik probeerde een afbeelding te zoeken in dezelfde sfeer als de originele cover en toen kwam ik deze tegen. Als je goed kijkt, zie je dat het precies dezelfde mensen zijn als in de cover van Vedder. Vandaar dat ik deze afbeelding heb gekozen, maar ik wil ook best nog even verder zoeken?

    Ja, mijn punt is eigenlijk dat ik naar dezelfde stijl zocht, niet dezelfde sfeer. De sfeer is namelijk anders doordat de situatie in het verhaal anders is, snap je?
    Heb ik dat misschien te verwarrend verwoord in mijn beginpost? *Gaat kijken* Ja, ik zie nu dus dat er ook stijl staat. Maar dat maakt helemaal niet uit. Nogmaals, ik bedoel het niet slecht, want ik vind het zeker fijn iets geprobeerd hebt, en ik vind het al helemaal fijn dat je het in die richting hebt geprobeerd. Het is zeker heel mooi gelukt, dat kan ik je met alle zekerheid zeggen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn fout (A) Ik snap dat je het niet slecht bedoeld hoor! Ik dacht alleen, ik zal even uitleggen hoe ik bij dat plaatje gekomen ben.
    Gelukkig zijn er al een aantal mooie covers gemaakt, dus je vindt vast wel een mooie cover (:
    Succes met je verhaal!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn fout (A) Ik snap dat je het niet slecht bedoeld hoor! Ik dacht alleen, ik zal even uitleggen hoe ik bij dat plaatje gekomen ben.
    Gelukkig zijn er al een aantal mooie covers gemaakt, dus je vindt vast wel een mooie cover (:
    Succes met je verhaal!

    Je mag van mij altijd nog iets maken hoor, maar je moet er natuurlijk wel zin in hebben, haha. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga nog iets anders proberen, ik heb nog voorbeelden nodig voor mijn coverstore :)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Aslan schreef:
    Ik wou iets maken zoals de eerste cover maar uiteindelijk zijn alleen de kleuren hetzelfde :/ Ik hou het bestand bij voor als je iets anders wilt (bijvoorbeeld het meisje, ik wist niet of het erg is dat haar haar in een knot zit?) Desnoods maak ik een hele nieuwe c:


    Die's nice!


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Porch, Bedankt! c:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Anaklysmos schreef:
    Ik ga nog iets anders proberen, ik heb nog voorbeelden nodig voor mijn coverstore :)

    Ik neem aan dat het niet meer gelukt is? Want dan kies ik die van Aslan. Hij is alleen ineens onbeschikbaar, zou je hem misschien via een andere site kunnen uploaden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Die van mij? Bij mij werkt hij wel maar ik hem ook geupload op imgur:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    Die van mij? Bij mij werkt hij wel maar ik hem ook geupload op imgur:


    Ah, thanks! Heel erg bedankt voor het maken. Ik ga meteen de tien credits overmaken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh whoops was dit uit het oog verloren nah ja, mooie cover Attachments! (and I luv your pf)


    I just caught the wave in your eyes