• 2015 is al dertien dagen geleden afgelopen, maar we zijn vast nog niet alles vergeten! Nia is hier vorig jaar mee begonnen en samen met JamesPotter heeft ze de categorieën van dit jaar samengesteld. Omdat ze beiden geen tijd meer hebben om het uit te voeren, heb ik dat in overleg opgepakt!


    Nomineren.
    Nomineren doe je gewoon in het topic, maar je mag mij eventueel ook een PB sturen. Natuurlijk is het voor die user enorm leuk als je er een uitleg bij geeft, aangezien diegene vast wel benieuwd is waarom hij/zij gekozen wordt voor de betreffende categorie. Je mag een user uiterlijk voor drie categorieën nomineren. Nomineren kan tot 1 februari!

    Stemmen.
    Dit zal pas mogelijk worden in begin februari. Winnaars krijgen een virtueel koekje en de eer..

    Categorieën.
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Nominaties: Square, Krull, Rutger, Wiarda, Eshkeri, Wookiee, Reigns, Pads, Amphibian
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Nominaties: Peralta, Rasalhague, Nakotak, Square, SPECS, Eirian, Amphibian, Copal
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Nominaties: Painkiller, ElfLord, Pterodactyl, Eshkeri, ProngsPotter, Square, Laleah, Bokuto
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Nominaties: Valet, Ratonhnhake, Scandal, Painkiller, ElfLord, Laleah, KyloRen, Hamily, Colossus, Debbaut, Trees, Tortura, Einar, WolfsChild, Hawke, Luna_Lovegood
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, [q Shawn_Mendes[/q], Eshkeri, SPECS, Nia
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Nominaties: Eshkeri, Midorima, Sahrotaar, Nakotak, Probie, Hawke, Amphibian, InfinityStyles, Neuller, Hummies, ElfLord
    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Nominaties: katl1, Scandal, Hazy, Square, Krull, Dauth, Scribe, STYLINSANE, SPECS, Patholoog, nerveus, Rutger
    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Nominaties: JamesPotter, Jensen, KyloRen, Lily_Evans, IrishNialler, Shawn_Mendes, Festus_, Criostal, Colossus, SiruslyBlack
    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Nominaties: Jensen, Lily_Evans, Square, Hiiragi, Pads, Bokuto, Aesthetiek, STYLINSANE, RBB
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Nominaties: Wiarda, Audacity, Debbaut, SonOfCoul, Genius, Donar, sizzler, Dauth
    11. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Sahrotaar, Audacity, Colossus, Geilinsky, SPECS
    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Nominaties: Einar, Audacity, Pads
    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Nominaties: Colossus, Tortura, InfinityStyles
    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Nominaties: xKirito, Painkiller, Zahara, Probie, Shawn_Mendes, MALIK93, Audicity, Tuena
    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Nominaties: Tortura, Kanarie, Esra22Erbay, Grassi, Galinda, Reigns, Audicity
    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Nominaties: Asgardian, Square, Sonder
    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Nominaties: Einar, Meiiore, Seb, Wiarda, Pterodactyl, Scandal
    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Nominaties: Wiarda, ElfLord, Painkiller, Ratonhnhake, Amphibian, DrDashy, q]Gertruda[/q]
    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Wijngaard, Nia, SonOfGondor, Colossus, Drakenoog, Grassi, Wallen, Lily_Evans
    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Nominaties: Eshkeri, Lily_Evans, Reigns, MALIK93, SonOfGondor, Krampus, Nia
    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Nominaties: Founder, dayxdreamer, JamesPotter, ElfLord, SPECS, Debbaut, Square, Wiarda, Madrugada, ProngsPotter, Pads, Lily_Evans, Halfbloodprince
    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Nominaties: Amphibian, SonOfGondor, Therizinosaurus, Tamir, Kauwgomjunky, Kanarie, Laleah, Ironfoot, Lendgornwen, KyloRen, Trees, SonOfCoul, Feanor
    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Nominaties: Rutger, Peralta, Scandal, Debbaut
    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Nominaties: Ledecky, Pterodactyl, Grassi, Hamily, Neuler, Buurman_Mol
    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Nominaties: Amphibian, Corday, Lily_Evans, Laleah, MALIK93, SonOfGondor
    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Nominaties: Ratonhnhake, Kangster, Pads, Ledecky
    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Nominaties: Jensen, Shawn_Mendes, Eshkeri, Ledecky, Trees, Tamir, ElfLord
    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Nominaties: Clace, Stevenson, Scandal
    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Nominaties: Eshkeri, Dreadfort, Paardenvriend, xKirito
    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Nominaties: Audacity, Kanarie, Tortura, KyloRen, Colossus, Sonder, MrsNeymessi, InfinityStyles, WillNotLearn, Antiheld, Atlas

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Colossus schreef:
    Oké oké de laatste voor nu hahha dan.
    Ik nomineer Aesthetiek als shipper van het jaar. Want ze shipt Larry harder dan wat dan ook op aarde.
    En sizzler als droogkloot van het jaar. Want ja ze reageert soms zo droog dat ik moet stikken :') (No offence babe maar je bent te leuk hahah)

    Thanks bruh


    Life is a beautiful struggle

    ProngsPotter schreef:
    Ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat de opmaak van Zahara echt heel mooi is :'D Hoewel ik hem volgens mij volledig heb verpest, maarjaa
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Square. Haar zie ik in bijna elk topic voorbijkomen en is wel bekend, in ieder geval voor mij

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Laleah Ik vind haar ontzettend vrolijk en gezellig, en altijd wel in voor een praatje.

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Laleah, alweer, om dezelfde reden als de vorige ^^

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    SPECS.

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Krull

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Festus_. Spreekt voor zich denk ik ^^

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Lily_Evans en Black

    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Drakenoog voor alles dat een beeetje misloopt :'D

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Lily_Evans en JamesPotter en BlackJust look at their names

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Amphibian ^^ Edit: Ik zie dat je al genomineerd bent, maar ik moest het toch nog even noemen ^^

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Amphibian Yes, you. For sure.

    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Leckedy voor mij dan, maar dat kan ik ook volkomen mis hebben :'D

    Oehh ik zie dat ik ook genomineerd ben! (bloos) bedankt :3


    Square schreef:
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Sofie was al genoemd, dus dan alleen nog Eirian en vooral ook Amphibian. Het verbaast me dat jij nog niet genoemd was, Natascha, want voor mijn gevoel ben jij er altijd bij, of doe je op z'n minst je best om te komen. ^^

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Yolanda, maar die staat er al. Het lijkt op sommige dagen alsof zij iederéén hier ook op Whatsapp heeft.
    Edit: En Felicia! Die was ook al genomineerd, maar ik vind het desondanks belangrijk haar te noemen, want haar dino's en vriendelijke reacties op alles zijn echt een positieve toevoeging aan Q.

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Debbaut mist nog van deze lijst, en Trees en Tortura hebben dit jaar een hoop hug gifs geplaatst in het LJH topic. Oh, en Einar! Zij plaatst niet per se gifs, maar ik zie haar wel voortdurend knuffels in woorden uitdelen en dat maakt Q net weer een beetje meer aaibaar.

    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Opnieuw verbaast het me dat Amphibian er nog niet bij staat, al ligt dat misschien aan mij. Zonder die paarse kleur zou ik je een paar keer volkomen kwijt zijn geraakt. :'D

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Pads, omdat ze op een bepaald punt zelfs Wolfstar heette en dat topic waarin ze fanfic recs zocht me is bijgebleven. (Al vond ik dat niet té ver. Het was precies ver genoeg; een perfecte afstand.)

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Jip, ja. :'D Sarah is ook zeer terecht genomineerd.

    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Margot en Sarah zijn letterlijk de enige namen die hierbij in mijn hoofd opkomen en die hoef ik al niet meer te nomineren. Mooi zo.

    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Nikki, wegens haar 1 aprilgrap dit jaar waardoor ik mij zeer oprecht zorgen maakte dat een hele hoop mensen van Q wilden vertrekken, maar zij is inactief. Dus dan wat mensen die in dat topic aangaven dat ze in het complot zaten: Wiarda, ElfLord, Painkiller, Ratonhnhake en Amphibian. Het waren er vermoedelijk wel meer, maar dit zijn de namen die ik vond op de eerste paar pagina's nadat Nikki liet weten dat het geen serieus bericht was.

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    SonOfGondor, want er waren te veel gesprekken in 2015 over draken en vliegende wortels om haar niet hiervoor te nomineren.

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Dit is al een erg mooie lijst, maar een paar namen waarvan ik vind dat ze er ook zonder twijfel nog bij horen omdat ze me erg blij maken met hun Harry Potter enthousiasme: Lily_Evans, Madrugada, ProngsPotter en Pads.

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Marleen en Natascha staan er al, dus ik ben tevreden.

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Er zijn alleen nog admins en mods genomineerd, maar ik interpreteerde dit eigenlijk als een categorie die niet per se om het nieuwsforum op Q ging, maar ook gewoon om algemeen wereldnieuws. Daarom denk ik dat Debbaut absoluut een plek verdient.

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Lily_Evans voor haar indrukwekkende SOTY/NaNoWriMo eindsprint.

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Het TOP enthousiasme van Trees en Tamir is er dit jaar erg uit gesprongen voor mij. ElfLord en haar accordeon kunnen natuurlijk ook niet worden vergeten.

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Scandal vanwege haar kajakavonturen en sportieve zomervakantie.

    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Er is pas één persoon genomineerd, maar Erieka is ook de enige die onmiddellijk in mij opkomt.

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Sarah, want ze heeft het LJH topic een stuk smakelijker gemaakt met al haar verhalen over vissticks voor ontbijt (of iets wat daarop leek? het was geen standaard ontbijtvoedsel, in ieder geval, dat is wat is blijven hangen). Opnieuw, al genomineerd.


    Shipper van het jaar, I lolled, that's sorta true, thanks guys! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, Bostick, Eshkeri, SPECS

    Whooooo did this?!:') ik kan de schuldige niet vinden.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, Bostick, Eshkeri, SPECS

    Whooooo did this?!:') ik kan de schuldige niet vinden.:')


    Hè wat? :'D
    Ik ook al, hahahaha


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, Bostick, Eshkeri, SPECS

    Whooooo did this?!:') ik kan de schuldige niet vinden.:')


    Euhh Moi :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Ah bedankt voor je nominatie ^_^

    Graag gedaan haha

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Euhh Moi :W


    Ah nou eh bedankt haha.:'D er van uitgaande dat het aardig bedoeld was.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik nomineer Colossus als fangirl van het jaar. Ze is de meest grootste fangirl die ik ooit heb leren kennen met dr Justin Bieber (lol)
    Ik neem het haar niet kwalijk trouwens haha

    Ik nomineer M'n bæ aka Daphne of InfinityStyles voor Pervert en omnomnommer van het Jaar (:


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Aah Inge, wat lief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    6. Incognitoso van het jaar : ik nomineer graag Neuller en Hummies

    Ik denk dat het wel voor zich spreekt lolz. :')


    soul made of stardust and chaos.

    Bostick schreef:
    Ik zou ook graag de lieve Sharon/ Halfbloodprince willen nomineren als tovenaar/heks van het jaar c:


    ^.^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 17:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik zou ook graag de lieve Sharon/ Halfbloodprince willen nomineren als tovenaar/heks van het jaar c:


    Thank you^^

    Al betwijfel ik of ik ga winnen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    Thank you^^

    Al betwijfel ik of ik ga winnen xD

    Het gaat om het plezier tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Thank you^^

    Al betwijfel ik of ik ga winnen xD


    Mijn stem heb je in elk geval ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.