• 2015 is al dertien dagen geleden afgelopen, maar we zijn vast nog niet alles vergeten! Nia is hier vorig jaar mee begonnen en samen met JamesPotter heeft ze de categorieën van dit jaar samengesteld. Omdat ze beiden geen tijd meer hebben om het uit te voeren, heb ik dat in overleg opgepakt!


    Nomineren.
    Nomineren doe je gewoon in het topic, maar je mag mij eventueel ook een PB sturen. Natuurlijk is het voor die user enorm leuk als je er een uitleg bij geeft, aangezien diegene vast wel benieuwd is waarom hij/zij gekozen wordt voor de betreffende categorie. Je mag een user uiterlijk voor drie categorieën nomineren. Nomineren kan tot 1 februari!

    Stemmen.
    Dit zal pas mogelijk worden in begin februari. Winnaars krijgen een virtueel koekje en de eer..

    Categorieën.
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Nominaties: Square, Krull, Rutger, Wiarda, Eshkeri, Wookiee, Reigns, Pads, Amphibian
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Nominaties: Peralta, Rasalhague, Nakotak, Square, SPECS, Eirian, Amphibian, Copal
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Nominaties: Painkiller, ElfLord, Pterodactyl, Eshkeri, ProngsPotter, Square, Laleah, Bokuto
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Nominaties: Valet, Ratonhnhake, Scandal, Painkiller, ElfLord, Laleah, KyloRen, Hamily, Colossus, Debbaut, Trees, Tortura, Einar, WolfsChild, Hawke, Luna_Lovegood
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, [q Shawn_Mendes[/q], Eshkeri, SPECS, Nia
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Nominaties: Eshkeri, Midorima, Sahrotaar, Nakotak, Probie, Hawke, Amphibian, InfinityStyles, Neuller, Hummies, ElfLord
    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Nominaties: katl1, Scandal, Hazy, Square, Krull, Dauth, Scribe, STYLINSANE, SPECS, Patholoog, nerveus, Rutger
    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Nominaties: JamesPotter, Jensen, KyloRen, Lily_Evans, IrishNialler, Shawn_Mendes, Festus_, Criostal, Colossus, SiruslyBlack
    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Nominaties: Jensen, Lily_Evans, Square, Hiiragi, Pads, Bokuto, Aesthetiek, STYLINSANE, RBB
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Nominaties: Wiarda, Audacity, Debbaut, SonOfCoul, Genius, Donar, sizzler, Dauth
    11. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Sahrotaar, Audacity, Colossus, Geilinsky, SPECS
    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Nominaties: Einar, Audacity, Pads
    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Nominaties: Colossus, Tortura, InfinityStyles
    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Nominaties: xKirito, Painkiller, Zahara, Probie, Shawn_Mendes, MALIK93, Audicity, Tuena
    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Nominaties: Tortura, Kanarie, Esra22Erbay, Grassi, Galinda, Reigns, Audicity
    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Nominaties: Asgardian, Square, Sonder
    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Nominaties: Einar, Meiiore, Seb, Wiarda, Pterodactyl, Scandal
    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Nominaties: Wiarda, ElfLord, Painkiller, Ratonhnhake, Amphibian, DrDashy, q]Gertruda[/q]
    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Wijngaard, Nia, SonOfGondor, Colossus, Drakenoog, Grassi, Wallen, Lily_Evans
    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Nominaties: Eshkeri, Lily_Evans, Reigns, MALIK93, SonOfGondor, Krampus, Nia
    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Nominaties: Founder, dayxdreamer, JamesPotter, ElfLord, SPECS, Debbaut, Square, Wiarda, Madrugada, ProngsPotter, Pads, Lily_Evans, Halfbloodprince
    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Nominaties: Amphibian, SonOfGondor, Therizinosaurus, Tamir, Kauwgomjunky, Kanarie, Laleah, Ironfoot, Lendgornwen, KyloRen, Trees, SonOfCoul, Feanor
    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Nominaties: Rutger, Peralta, Scandal, Debbaut
    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Nominaties: Ledecky, Pterodactyl, Grassi, Hamily, Neuler, Buurman_Mol
    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Nominaties: Amphibian, Corday, Lily_Evans, Laleah, MALIK93, SonOfGondor
    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Nominaties: Ratonhnhake, Kangster, Pads, Ledecky
    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Nominaties: Jensen, Shawn_Mendes, Eshkeri, Ledecky, Trees, Tamir, ElfLord
    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Nominaties: Clace, Stevenson, Scandal
    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Nominaties: Eshkeri, Dreadfort, Paardenvriend, xKirito
    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Nominaties: Audacity, Kanarie, Tortura, KyloRen, Colossus, Sonder, MrsNeymessi, InfinityStyles, WillNotLearn, Antiheld, Atlas

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nia schreef:
    (...)

    Omdat je zo lief bent nomineer ik jou bij dezen als Fabulous Diva van het jaar, gezien je zonet mijn dag hebt gemaakt en ik je daarom fabulous vind. :Y)
    Ik voel mij vereerd. En zeer fabuleus! (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nia schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat Natas haar plan voor dit jaar is, maar vorig jaar was mijn bedoeling om het zo te doen; Ook al won je bij twee finale polls, dan zou degene met de meeste stemmen tellen. De poll waar je dan minder stemmen bij hebt zal niet tellen, dus zal de tweede persoon winnen. Het was puur gedaan zodat er meerdere personen konden winnen, niet dat één iemand tien keer wint, want dat vind ik zo jammer. c:

    Ik heb het grootste gedeelte van de post van vorig jaar overgenomen. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje lastig. Je kunt degene die twee keer eerste wordt wel disqualifiseren, maar dan heb je denk ik evengoed het gevoel dat je tweede bent als je wint (iedereen kan immers de polls zien).

    Ik vind het ook lastig hoe dat met die max drie nominaties moet, want dat is voor mij echt lastig om bij te houden. Ik zat er aan te denken dat iemand in elk geval max 3x dezelfde persoon mag nomineren, want ik vind het ook een beetje jammer als iemand over een week niemand in een categorie kan nomineren omdat iemand anders die al in een andere categorie heeft gepropt (die misschien wel iets minder leuk zijn). Maar ik weet niet wat jij/jullie daarvan vinden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zahara schreef:
    Ik doe 't maar in één keer, omdat ik erg mijn best en eerlijk doe voor de nominaties, dus mijn nominaties graag er pas bijzetten als ik de lijst helemaal gedaan heb c:
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Rutger (Ik had hiervoor Nikki genomineerd als ze nog acties was, lol).

    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Hm. Rasalhague, denk ik. Ik doe niet aan zulke dingen, maar soms houd ik de topics weleens in de gaten en zie ik haar er vaak tussen staan.

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Pff. Het is echt moeilijk in te vullen zonder Nikki, merk ik, haha. Ik nomineer hierbij ElfLord.

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    ElfLord

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Hoe wordt deze precies bedoeld?

    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Sahrotaar Ze veranderd elke keer haar naam, ik houd het niet meer bij haha.

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Hazy.

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Het is meer om wat ze fangirlt: KyloRen

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Lily_Evans

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Pfff. Ik had DrDashy of Genius gedaan, maar die zijn allebei niet zoveel actief meer.

    11. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    Sahrotaar Popt meteen op in mijn hoofd, dunno why.

    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Geen idee. Maar ik moet denken aan Audacity, omdat zij d'r (dronken) foto bij meerdere topics had gepost lol.

    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Komt nog.

    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Komt nog.

    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Tortura.

    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Asgardian

    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Trees

    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Komt nog.

    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Bostick

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Eshkeri Al was ze wellicht niet het hele jaar (2015) actief, maar je moet toegeven dat Erieka erg creatief is en ik haar vaak tegenkom met nieuwe, leuke ideetjes en werken c:

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    ElfLord

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Amphibian

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Rutger

    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Komt nog.

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Amphibian

    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Kangster

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Bostick

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Pfff, Chachki. Maar aangezien die niet meer actief is: Stevenson.

    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Eshkeri

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Tortura


    Ik heb toch alles er al ingezet omdat ik anders het overzicht verlies, dus zou je de laatste paar aanmeldingen ook nog even los kunnen doorgeven? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik heb het grootste gedeelte van de post van vorig jaar overgenomen. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje lastig. Je kunt degene die twee keer eerste wordt wel disqualifiseren, maar dan heb je denk ik evengoed het gevoel dat je tweede bent als je wint (iedereen kan immers de polls zien).

    Ik vind het ook lastig hoe dat met die max drie nominaties moet, want dat is voor mij echt lastig om bij te houden. Ik zat er aan te denken dat iemand in elk geval max 3x dezelfde persoon mag nomineren, want ik vind het ook een beetje jammer als iemand over een week niemand in een categorie kan nomineren omdat iemand anders die al in een andere categorie heeft gepropt (die misschien wel iets minder leuk zijn). Maar ik weet niet wat jij/jullie daarvan vinden?


    Als je wil, kan ik je wel helpen om dat een beetje bij te houden, maar ik begrijp je wel. Ik zou het ook lastig vinden als iemand niet meer genomineerd kan worden voor een categorie, omdat ik die bijvoorbeeld al genomineerd heb. Ik snap ook wat je bedoelt met jezelf 'tweede te voelen'.


    What would Emma do?

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik heb het grootste gedeelte van de post van vorig jaar overgenomen. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje lastig. Je kunt degene die twee keer eerste wordt wel disqualifiseren, maar dan heb je denk ik evengoed het gevoel dat je tweede bent als je wint (iedereen kan immers de polls zien).

    Ik vind het ook lastig hoe dat met die max drie nominaties moet, want dat is voor mij echt lastig om bij te houden. Ik zat er aan te denken dat iemand in elk geval max 3x dezelfde persoon mag nomineren, want ik vind het ook een beetje jammer als iemand over een week niemand in een categorie kan nomineren omdat iemand anders die al in een andere categorie heeft gepropt (die misschien wel iets minder leuk zijn). Maar ik weet niet wat jij/jullie daarvan vinden?


    Femke en ik waren samen niet veel verder gekomen dan de categorieën, dus dit is nog altijd mijn keus geweest. Zo ver waren we nog niet. Maar maak er maar van wat je wilt, jij verzorgd de verkiezing dus ik geef je de vrijheid. Je hebt ook wel gelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Saturnine schreef:
    (...)Ik voel mij vereerd. En zeer fabuleus! (cat)


    You should. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Femke en ik waren samen niet veel verder gekomen dan de categorieën, dus dit is nog altijd mijn keus geweest. Zo ver waren we nog niet. Maar maak er maar van wat je wilt, jij verzorgd de verkiezing dus ik geef je de vrijheid. Je hebt ook wel gelijk.

    Oké! Ik ga er even een nachtje over slapen haha. Maar tot nu toe vind ik het wel heel leuk dat er zoveel verschillende users zijn genomineerd. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Ik heb toch alles er al ingezet omdat ik anders het overzicht verlies, dus zou je de laatste paar aanmeldingen ook nog even los kunnen doorgeven? (:

    Ik was dus niet zeker over sommige nominaties, daarom dat ik het een soort als schets deed. Ik zal t proberen, als ik daarbij niet het overzicht verlies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kan dat nu? De enige categorie waar nog niemand voor is genomineerd, is voor topicspammer! Daar hebben we er toch genoeg van? (wbw)


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Hoe kan dat nu? De enige categorie waar nog niemand voor is genomineerd, is voor topicspammer! Daar hebben we er toch genoeg van? (wbw)

    Je vergeet troller (;
    Maar ik merk wel veel topicspammers op, ja, hahaha ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik was dus niet zeker over sommige nominaties, daarom dat ik het een soort als schets deed. Ik zal t proberen, als ik daarbij niet het overzicht verlies.

    Je kunt het sowieso ook in dat oude bericht zetten en de nieuwe nominaties dik drukken, als dat helpt? Als je dan maar even laat weten dat je het hebt aangepast.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt voor de nominaties mensen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er even een nachtje over geslapen en ik wil toch toestaan dat users voor meer dan drie categorieën worden genomineerd, maar één user mag dezelfde persoon in maximaal drie categorieën nomineren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga mijn eigen nominaties even in delen doen, dan heb ik wat afleiding tussen alle dingen die ik vandaag moet doen door. ;p

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Wiarda, want ik denk dat iedereen haar wel kent.
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Nakotak. Ze was misschien niet bij iedere meeting aanwezig, maar ze heeft wel tot tweemaal toe een hell of een reis gemaakt om mensen in Nederland te meeten.
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Pterodactyl, omdat ik haar altijd overal vriendelijk op vind reageren.
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Laleah, zij probeert altijd mensen op wat voor manier dan ook te helpen en een luisterend oor te zijn.
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Einar, want ja, je bontjas zegt al genoeg.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 8:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ChetUbetcha schreef:
    Mag je iemand bij meerdere categorieën nomineren? dan nomineer ik namelijk JamesPotter bij categorie 8 en 21 :Y)


    Hahaha thanks(';
    Ik ga vanmiddag een even mensen nomineren


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!