• 2015 is al dertien dagen geleden afgelopen, maar we zijn vast nog niet alles vergeten! Nia is hier vorig jaar mee begonnen en samen met JamesPotter heeft ze de categorieën van dit jaar samengesteld. Omdat ze beiden geen tijd meer hebben om het uit te voeren, heb ik dat in overleg opgepakt!


    Nomineren.
    Nomineren doe je gewoon in het topic, maar je mag mij eventueel ook een PB sturen. Natuurlijk is het voor die user enorm leuk als je er een uitleg bij geeft, aangezien diegene vast wel benieuwd is waarom hij/zij gekozen wordt voor de betreffende categorie. Je mag een user uiterlijk voor drie categorieën nomineren. Nomineren kan tot 1 februari!

    Stemmen.
    Dit zal pas mogelijk worden in begin februari. Winnaars krijgen een virtueel koekje en de eer..

    Categorieën.
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Nominaties: Square, Krull, Rutger, Wiarda, Eshkeri, Wookiee, Reigns, Pads, Amphibian
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Nominaties: Peralta, Rasalhague, Nakotak, Square, SPECS, Eirian, Amphibian, Copal
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Nominaties: Painkiller, ElfLord, Pterodactyl, Eshkeri, ProngsPotter, Square, Laleah, Bokuto
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Nominaties: Valet, Ratonhnhake, Scandal, Painkiller, ElfLord, Laleah, KyloRen, Hamily, Colossus, Debbaut, Trees, Tortura, Einar, WolfsChild, Hawke, Luna_Lovegood
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, [q Shawn_Mendes[/q], Eshkeri, SPECS, Nia
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Nominaties: Eshkeri, Midorima, Sahrotaar, Nakotak, Probie, Hawke, Amphibian, InfinityStyles, Neuller, Hummies, ElfLord
    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Nominaties: katl1, Scandal, Hazy, Square, Krull, Dauth, Scribe, STYLINSANE, SPECS, Patholoog, nerveus, Rutger
    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Nominaties: JamesPotter, Jensen, KyloRen, Lily_Evans, IrishNialler, Shawn_Mendes, Festus_, Criostal, Colossus, SiruslyBlack
    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Nominaties: Jensen, Lily_Evans, Square, Hiiragi, Pads, Bokuto, Aesthetiek, STYLINSANE, RBB
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Nominaties: Wiarda, Audacity, Debbaut, SonOfCoul, Genius, Donar, sizzler, Dauth
    11. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Sahrotaar, Audacity, Colossus, Geilinsky, SPECS
    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Nominaties: Einar, Audacity, Pads
    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Nominaties: Colossus, Tortura, InfinityStyles
    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Nominaties: xKirito, Painkiller, Zahara, Probie, Shawn_Mendes, MALIK93, Audicity, Tuena
    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Nominaties: Tortura, Kanarie, Esra22Erbay, Grassi, Galinda, Reigns, Audicity
    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Nominaties: Asgardian, Square, Sonder
    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Nominaties: Einar, Meiiore, Seb, Wiarda, Pterodactyl, Scandal
    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Nominaties: Wiarda, ElfLord, Painkiller, Ratonhnhake, Amphibian, DrDashy, q]Gertruda[/q]
    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Wijngaard, Nia, SonOfGondor, Colossus, Drakenoog, Grassi, Wallen, Lily_Evans
    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Nominaties: Eshkeri, Lily_Evans, Reigns, MALIK93, SonOfGondor, Krampus, Nia
    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Nominaties: Founder, dayxdreamer, JamesPotter, ElfLord, SPECS, Debbaut, Square, Wiarda, Madrugada, ProngsPotter, Pads, Lily_Evans, Halfbloodprince
    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Nominaties: Amphibian, SonOfGondor, Therizinosaurus, Tamir, Kauwgomjunky, Kanarie, Laleah, Ironfoot, Lendgornwen, KyloRen, Trees, SonOfCoul, Feanor
    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Nominaties: Rutger, Peralta, Scandal, Debbaut
    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Nominaties: Ledecky, Pterodactyl, Grassi, Hamily, Neuler, Buurman_Mol
    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Nominaties: Amphibian, Corday, Lily_Evans, Laleah, MALIK93, SonOfGondor
    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Nominaties: Ratonhnhake, Kangster, Pads, Ledecky
    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Nominaties: Jensen, Shawn_Mendes, Eshkeri, Ledecky, Trees, Tamir, ElfLord
    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Nominaties: Clace, Stevenson, Scandal
    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Nominaties: Eshkeri, Dreadfort, Paardenvriend, xKirito
    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Nominaties: Audacity, Kanarie, Tortura, KyloRen, Colossus, Sonder, MrsNeymessi, InfinityStyles, WillNotLearn, Antiheld, Atlas

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gek, grappig en verwarrend zijn dan ook precies de woorden die mij beschrijven. Al zeg ik het zelf


    I just wanna watch you when you take it off

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dit is een beetje gek, grappig en verwarrend


    Ze is ook heel erg een beetje gek en grappig. Als "De gekste en grappigste Quizletter van het jaar" een categorie was dan had ik MALIK93 daarvoor genomineerd.

    MALIK93 schreef:
    Gek, grappig en verwarrend zijn dan ook precies de woorden die mij beschrijven. Al zeg ik het zelf



    Nou, ik zou zeggen enjoy the ride


    Sarah = ongewoon sexy

    En dan had ik die ook zeker gewonnen


    I just wanna watch you when you take it off

    HAHAHA oke arrogantie komt op


    I just wanna watch you when you take it off

    Oh, antiheld, dat zal ik zeker doen ;-)


    I just wanna watch you when you take it off

    Ik nomineer Robind19 voor Anabolenslikker van het jaar (:

    Antiheld schreef:
    (...)


    Nou, ik zou zeggen enjoy the ride


    Oh believe er is niks anders op de wereld wat ze wilt behalve Zayn's D. Het liefst berijd ze er elke dag op ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:16 ]

    Ik doe niet aan paardrijden maar aan Zaynrijden


    I just wanna watch you when you take it off

    MALIK93 schreef:
    Ik doe niet aan paardrijden maar aan Zaynrijden

    Dit wordt nu een beetje te seksistisch. Zelfs ik de opper-perv sta niet op dat level :')

    ^heeft iemand jou al als topicspammer genomineerd


    i put the fun in funeral

    Jullie gaan off-topic

    Mvg,
    Moderator Thomas

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:18 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh god straks word ik ook nog genomineerd als perv


    I just wanna watch you when you take it off

    Ik nomineer MALIK93 als perv van het jaar.:Y)


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    ^heeft iemand jou al als topicspammer genomineerd

    Ja :') oops


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:25 ]