• Door het andere topic van Comic Con, kwam het idee om een meeting te houden bij CC (voor de mensen die helaas geen doelwit hebben kunnen vinden). Uiteraard mag je ook gewoon een vriend/vriendin meenemen!

    Site voor meer informatie!

    Locatie
    Jaarbeurs ligt in het centrum van Utrecht, naast het centraal station, op loopafstand van het historische stadscentrum. Jaarbeurs is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de auto.

    Openingstijden
    • Zaterdag 26 maart: 10.00 tot 18.00
    • Zondag 27 maart: 10.00 tot 17.00

    Dit is het schema voor de twee dagen:
    Photoshoot zaterdag 26 maart
    10.30 - 10.50 Cerina Vincent
    10.55 - 11.20 Johnny Yong Bosch
    11.25 - 11.50 Billy Dee Williams
    11.55 - 12.20 John Ratzenberger
    12.25 - 12.45 Paul Blake
    12.50 - 13.15 Eugene Simon
    13.20 - 13.45 TBA
    13.50 - 14.10 TBA
    14.15 - 14.55 Doug Jones
    15.00 - 15.20 Ian Beattie
    15.25 - 15.50 Dean Charles Chapman
    15.55 - 16.30 Seth Gilliam
    16.35 - 17.00 Hillywood Show
    17.05 - 17.25 Anthony Carrigan
    17.30 - 17.50 TBA
    Podium zaterdag 26 maart
    10:20 – 10:45 Anthony Carrigan
    10:55 – 11:20 TBA
    11:30 – 11:55 Fifth Beatle presentation with Vivek J Tiwary
    12:00 – 13:30 InsideGamer cosplay contest
    13:40 – 14:05 Hillywood Show
    14:15 – 14:40 Power Rangers panel
    14:50 – 15:20 Seth Gilliam
    15:30 – 16:00 Joe Hill
    16:10 – 16:40 Star Wars panel
    16:50 – 17:20 Game of Thrones panel
    17:30 – 18:00 Doug Jones

    Photoshoot zondag 27 maart
    10.20 - 10.40 Cerina Vincent
    10.45 - 11.05 Johnny Yong Bosch
    11.10 - 11.30 Billy Dee Williams
    11.35 - 11.55 John Ratzenberger
    12.00 - 12.20 Paul Blake
    12.25 – 12.45 Eugene Simon
    12.50 - 13.10 TBA
    13.15 - 13.35 TBA
    13.40 - 14.10 Doug Jones
    14.15 - 14.35 Ian Beattie
    14.40 - 15.00 Dean Charles Chapman
    15.05 - 15.35 Seth Gilliam
    15.40 - 16.05 Hillywood Show
    16.10 - 16.30 Anthony Carrigan
    16.35 - 16.55 TBA
    Podium zondag 27 maart
    10:20 – 10:45 Anthony Carrigan
    10:55 – 11:20 TBA
    11:30 – 11:55 Fifth Beatle presentation with Vivek J Tiwary
    12:00 – 13:00 InsideGamer cosplay contest
    13:10 – 13:30 Hillywood Show
    13:35 – 13:55 Power Rangers panel
    14:05 – 14:35 Seth Gilliam
    14:40 – 15:10 Joe Hill
    15:15 – 15:45 Star Wars panel
    15:50 – 16:20 Game of Thrones panel
    16:30 – 17:00 Doug Jones


    Kosten
    Een entreekaart kost 20 euro voor één dag. Als je het hele weekend gaat kost dit 35 euro. Je kan ze via het internet bestellen.

    Natuurlijk is dan nog de vraag: Welke dag? Of dagen?
    Ikzelf vind 1 dag wel genoeg, gezien het feit ik vorig jaar niet geweest ben en het daarom eerst maar eens wil zien. Maar als andere meerdere dagen gaan kan dat natuurlijk ook. ^^


    Zaterdag
    Trikova || Shania
    OakenshieId || Natas
    HalfBloodPrince || Sharon
    SonOfGondor || Marleen
    Lily_Evans || Anna
    JamesNorrington
    Pads || Lisa

    Zondag
    Trikova || Shania
    HalfBloodPrince || Sharon
    Serenata || Loïs

    Misschien
    Kyloren || Laura
    DreamerN || Nathalie
    Tabai || Laura

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 11:04 ]

    Hey everyone,

    De comic con is alweer over een weekje en nu vraag ik mij ondertussen af: Wie wilden er allemaal met de Q groep op zaterdag mee? Hebben die mensen allemaal al een kaartje of wilden die hem die dag gaan kopen? Want dan kunnen we afspreken waar en hoe laat we meeten. (mits er nog mensen over zijn. Ik heb Marleen gesproken, wij zouden allebei alleen met Q mensen gaan alleen nu hebben die mensen geen kaartje en Marleen weet ook niet meer zeker of ze gaat, dus ik begin een beetje angst te krijgen dat ik de hele dag in mijn eentje rond moet gaan lopen, waar ik op zich mee kan leven, maar ja :x ) Dus wie oh wie gaan er nog?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Hey everyone,

    De comic con is alweer over een weekje en nu vraag ik mij ondertussen af: Wie wilden er allemaal met de Q groep op zaterdag mee? Hebben die mensen allemaal al een kaartje of wilden die hem die dag gaan kopen? Want dan kunnen we afspreken waar en hoe laat we meeten. (mits er nog mensen over zijn. Ik heb Marleen gesproken, wij zouden allebei alleen met Q mensen gaan alleen nu hebben die mensen geen kaartje en Marleen weet ook niet meer zeker of ze gaat, dus ik begin een beetje angst te krijgen dat ik de hele dag in mijn eentje rond moet gaan lopen, waar ik op zich mee kan leven, maar ja :x ) Dus wie oh wie gaan er nog?

    Je kan altijd met mij mee lopen! Hehehe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Je kan altijd met mij mee lopen! Hehehe.


    Yay (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Anna! Don't worry, ik heb met Marleen afgesproken dat ik sowieso haar kaart overkoop als zij niet gaat. Dus je kan met mij of Marleen haha.
    Ik had vandaag echt bijna een kaart op marktplaats. Hij stond er pas een halfuur op en iemand was me net voor D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er nog mensen die zondag gaan?

    Ik wilde héél graag op zaterdag gaan, maar werk zei nee :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Zijn er nog mensen die zondag gaan?

    Ik wilde héél graag op zaterdag gaan, maar werk zei nee :')

    Ik ga beiden, hallelujah


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Natas

    Oh oké, dat is ook echt een hele fijne geruststelling, haha. Yay geen loner. Zullen we dan voor de zaterdag iig een plaats en tijd afspreken waar iedereen die gaat heen kan komen om vanaf daar samen te gaan? Shania, had jij al een idee/afspraak over hoe laat je heen wilde gaan?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    @Natas

    Oh oké, dat is ook echt een hele fijne geruststelling, haha. Yay geen loner. Zullen we dan voor de zaterdag iig een plaats en tijd afspreken waar iedereen die gaat heen kan komen om vanaf daar samen te gaan? Shania, had jij al een idee/afspraak over hoe laat je heen wilde gaan?

    Ik ben er sowieso voor twaalf uur, want om 5 over 12 is de Q&A met HillywoodShow die ik persee wil zien. Ik zal nog even aan mijn zus vragen hoe laat zij van plan was om te gaan. [idk of je mijn zus kent hier op Quizlet, maar ze is Tommoxlou]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Ik ben er sowieso voor twaalf uur, want om 5 over 12 is de Q&A met HillywoodShow die ik persee wil zien. Ik zal nog even aan mijn zus vragen hoe laat zij van plan was om te gaan. [idk of je mijn zus kent hier op Quizlet, maar ze is Tommoxlou]


    Ja ik wil de Hillywood Show ook perse zien. I mean, grote voorbeelden op het gebied van parodieën maken <3 En nope, ik ken haar geloof ik niet, maar ze is vast heel aardig ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik wil de Hillywood Show ook perse zien. I mean, grote voorbeelden op het gebied van parodieën maken <3 En nope, ik ken haar geloof ik niet, maar ze is vast heel aardig ^^

    Mooi mooi hahah :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lily_Evans schreef:
    @Natas

    Oh oké, dat is ook echt een hele fijne geruststelling, haha. Yay geen loner. Zullen we dan voor de zaterdag iig een plaats en tijd afspreken waar iedereen die gaat heen kan komen om vanaf daar samen te gaan? Shania, had jij al een idee/afspraak over hoe laat je heen wilde gaan?


    Dit is een goed idee. Ik denk dat ik wel ga, trouwens.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ginny en Harley komen naar Comic Con!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    (zaterdag)
    Is er iemand met een voorkeur hoelaat we meeten?
    Sowieso dan tussen kwart voor tien en half twaalf lijkt mij zomaar? Want tien uur begint het en half twaalf is wel handig om er uiterlijk te zijn als we de Hillywood show willen zien.
    En spreken we dan al af op het station/komt iedereen met de trein?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kom met de bus, uhm... Maar ik kan wel op het UC afspreken dat we samen naar Jaarbeurs lopen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    KAAARTJE GEVONDEN! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.