• MY NAME IS MARIUS PONTMERCY.



    Yesss ik kon mijn naam weer veranderen! Gisteren dacht ik echt: one day more D: Maar vandaag is het eindelijk zover. Mogelijk is er bij jullie een grief that can't be spoken nu Phoebus Pontmercy geworden is, maar at the end of the day ben ik nog steeds dezelfde persoon :Y)

    Om dit topic naast mijn naamswijzigingsafkondiging nog enigszins nuttig te houden: welke film-/musicalsoundtracks kan jij dagenlang draaien zonder er moe van te worden? ^^ (Ik luister praktisch non-stop Les Mis sinds eind vorig jaar dus tja)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I like love it


    26 - 02 - '16

    OHMY dit vind ik echt heel gaaf!

    als antwoord op je vraag: ik kan sommige liedjes van les mis en wicked (en andere musicals) dagenlang draaien en de hele soundtrack van Tanz der vampire, filmsundtrack soms ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Help, die foto. "can u haer tha ppl sing, sngin g theson of i dont even fuckng know anymore but loOK AT THAT BURRICADE". :W

    Ik kan eindeloos naar de muziek van de Leeuwenkoning luisteren. Of dat kon ik, tot er krassen in mijn cd kwamen en hij nu altijd blijft haperen bij dat liedje waar Mufasa doodgaat. Daarna wordt het te emotioneel voor die cd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuke naam! Bij mij is het ook vooral Les Miserables, maar ik kan ook echt wel uren naar bijvoorbeeld de Hobbit soundtracks luisteren.


    Ex astris, sciencia

    I love it!
    En je weet dat ik die vraag niet kan beantwoorden :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    I luv it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Me gusta :Y)

    Voor mij doen Les Mis, The Bodyguard en Miss Saigon het qua musicalsoundtracks altijd wel goed *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oooh wat awesome c:
    De soundtrack van Sherlock Holmes: A Game of Shadows kan ik echt non-stop luisteren.


    United we stand, divided we fall.

    Haaaaaaaaaa my good friend Eddy. Ik kan naar Grease liedjes luisteren. Verder kijk ik denk ik niet bijster veel naar films met liedjes. Als die er al zijn ken ik er meestal maar 1 ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuke naam! Als ik aan het schrijven ben, naar de muziek van Adrian von Ziegler. Vooral de Celtic muziek. Verder Kodaline, Augustana en One republic. Daar kan ik echt lang naar luisteren. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Omfg, deze foto had ik echt nodig op de vroege ochtend. :') Maar wauw, dat ie nog vrij was! Les Mis is geweldig! Ik kan ook nooit genoeg krijgen van The Phantom of the Opera. ^^


    Caution first, always.

    Ik weet niet wie die persoon is, maar hij komt me zo bekend voor... Urgh, haha. WAARVAN KEN IK DIE MAN :') Urgh...

    Ik luister btw non stop musicalliedjes van Wicked, The Wizard Of Oz, the Lion King, Billy Elliot (omfg, Electricity is zo mooi *_*) en West Side Story, haha. Ik moet nog Les Mis afkijken, hij was toen op tv maar m'n moeder wilde niet verder kijken na het tweede reclameblok :') Maar als ik die film afgezien heb, ga ik misschien ook wel de soundtrack luisteren haha. Ik wil de musical ervan ook zo graag zien


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly