• Hooi! (:

    Dankzij Rudolf is hier een meeting topic voor -jawel- de stad Emmen!
    Wil jij graag de geweldige users van het noorden eens meeten, of gewoon Emmen eens verkennen? Meldt je dan nu aan voor Dé MM Meeting!


    Waar?
    Emmen, natuurlijk. :Y)

    Wanneer?
    Zaterdag 16 april! Uurtje of 1300 doen dan maar?

    Wat gaan we doen?
    Geef maar eens een gil wat je doen wilt. xd

    Wie komt er?
    Zeker
    ElfLord ~ Yolanda ~ 19
    Charbonneau ~ Annemarije ~ 18
    Sizzler ~ Jellanie ~ 19
    Inagua ~ Wendy ~ 18
    Lily_Evans ~ Anna ~ 19
    SonOfGondor ~ Marleen ~ 20
    Square ~ Inge ~ 19
    Saltzman ~ Rick ~ 19
    Wolstenholme ~ Sofie ~ 20

    Misschien
    Einar ~ Margot ~ 20
    Kanda ~ Daniela ~ 23

    Hopelijk tot op de meeting! ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 20:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het gaat mij helaas definitief niet lukken. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alrighty. Ik heb een actie gevonden voor twee enkeltjes voor maar 20.50 (terwijl het anders 30,37 zou zijn voor mij), nu nog eventjes aankijken hoe het met mijn geld gaat deze week. (Er moet nog geld afgeschreven worden voor treinreizen van dit weekend, geloof ik.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilde jij wel nog op vrijdag heen gaan Sofie? Want dan moet ik daar rekening mee houden dat we op hetzelfde moment aankomen in Emmen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Wilde jij wel nog op vrijdag heen gaan Sofie? Want dan moet ik daar rekening mee houden dat we op hetzelfde moment aankomen in Emmen.

    Ja, dat wel. Want dan kan ik op vrijdag met het éne enkeltje reizen en op zondag met het andere. ^^
    Maar ik ga sowieso via Utrecht, dus dan kunnen vanaf dat punt samenreizen. ^^ Hoef je ook niet alleen te zuilen met alle spullen, haha.
    Ik ben trouwens om vier uur klaar met werken, dan kan ik om 16.39 de intercity richting Utrecht nemen, dan zou ik om 17.20 de intercity richting Zwolle nemen en om 18.20 de trein in Zwolle richting Emmen nemen. Kun jij dat halen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Piranha schreef:
    Het gaat mij helaas definitief niet lukken. D:


    Nooh, wat jammer! :C
    Dan haal ik je maar van de lijst af. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Loebas schreef:
    (...)
    Ja, dat wel. Want dan kan ik op vrijdag met het éne enkeltje reizen en op zondag met het andere. ^^
    Maar ik ga sowieso via Utrecht, dus dan kunnen vanaf dat punt samenreizen. ^^ Hoef je ook niet alleen te zuilen met alle spullen, haha.
    Ik ben trouwens om vier uur klaar met werken, dan kan ik om 16.39 de intercity richting Utrecht nemen, dan zou ik om 17.20 de intercity richting Zwolle nemen en om 18.20 de trein in Zwolle richting Emmen nemen. Kun jij dat halen?


    Uhm, wat is je aankomsttijd dan in Emmen? Want dan kan ik de reis plannen op NS.nl die ik dan moet nemen, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Uhm, wat is je aankomsttijd dan in Emmen? Want dan kan ik de reis plannen op NS.nl die ik dan moet nemen, haha.

    Kwart over zeven. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Kwart over zeven. ^^


    Okii, ik kom niet over Utrecht though, hij geeft hem bij mij aan over Flevoland, langs Almere en Lelystad...


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Okii, ik kom niet over Utrecht though, hij geeft hem bij mij aan over Flevoland, langs Almere en Lelystad...

    Oh, dan ga je denk ik via A'dam Zuid. Die route heb ik ook wel eens genomen, vanwege werk aan 't spoor. Vaag. Maar sgoed. Dan zien we elkaar als het goed is op Zwolle. ^^

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 19:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb er zin in. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Loebas schreef:
    (...)
    Oh, dan ga je denk ik via A'dam Zuid. Die route heb ik ook wel eens genomen, vanwege werk aan 't spoor. Vaag. Maar sgoed. Dan zien we elkaar als het goed is op Zwolle. ^^


    Hij geeft die eigenlijk altijd aan bij mij, als ik naar Yolanda ga. Via Utrecht is eigenlijk ook om, want dan moet ik eerst verder naar het zuiden voor ik noord-oost ga. Maar idd, zie ik je op Zwolle bij de Arriva trein naar Emmen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Hij geeft die eigenlijk altijd aan bij mij, als ik naar Yolanda ga. Via Utrecht is eigenlijk ook om, want dan moet ik eerst verder naar het zuiden voor ik noord-oost ga. Maar idd, zie ik je op Zwolle bij de Arriva trein naar Emmen c:

    Oooohja, jij woont natuurlijk in het noordwesten van Noord-Holland. *slaat zichzelf*
    Dan is Lelystad 300x logischer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Oooohja, jij woont natuurlijk in het noordwesten van Noord-Holland. *slaat zichzelf*
    Dan is Lelystad 300x logischer.


    Ghehehe, ja.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ghehehe, ja.

    Nuja, het klinkt bij mij ook niet logisch hoor. Want technisch gezien zegt NS nu gewoon dat Den Bosch - Utrecht - Zwolle - Emmen sneller is dan Den Bosch - Nijmegen - Zwolle - Emmen. Maar dat komt alleen omdat de intercity naar Zwolle via Nijmegen tussen Nijmegen en Arnhem een stoptrein wordt... Met de auto flits je zo langs Nijmegen, Arnhem en ga je gewoon op een logische manier naar Overijssel en Drenthe...
    Het stomste is nog steeds dat er geen directe treinverbinding is tussen Den Bosch en Ede. Dan gaat alles zoveel makkelijker...
    Maar nu genoeg gezeur over NS.


    Deep inside, I've never felt alive

    Willen mensen een whatsappgroep? Zo ja, stuur even je nummer naar me toe of stuur me even een appje dat je erin wilt. Leek me gezellig. (:
    Typen met Toby op schoot is moeilijk.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 19:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •