• Hooi! (:

    Dankzij Rudolf is hier een meeting topic voor -jawel- de stad Emmen!
    Wil jij graag de geweldige users van het noorden eens meeten, of gewoon Emmen eens verkennen? Meldt je dan nu aan voor Dé MM Meeting!


    Waar?
    Emmen, natuurlijk. :Y)

    Wanneer?
    Zaterdag 16 april! Uurtje of 1300 doen dan maar?

    Wat gaan we doen?
    Geef maar eens een gil wat je doen wilt. xd

    Wie komt er?
    Zeker
    ElfLord ~ Yolanda ~ 19
    Charbonneau ~ Annemarije ~ 18
    Sizzler ~ Jellanie ~ 19
    Inagua ~ Wendy ~ 18
    Lily_Evans ~ Anna ~ 19
    SonOfGondor ~ Marleen ~ 20
    Square ~ Inge ~ 19
    Saltzman ~ Rick ~ 19
    Wolstenholme ~ Sofie ~ 20

    Misschien
    Einar ~ Margot ~ 20
    Kanda ~ Daniela ~ 23

    Hopelijk tot op de meeting! ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 20:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mochten mensen ver moeten reizen of er gewoon zin in hebben: Wat mij betrefd blijf je gezellig bij me logeren. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Tussen Alkmaar en Haarlem vandaan :') Maar voor Yo heb ik heel veel over :p


    That made my day. You're awesome. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, meetings. Schijnbaar heeft dat een grote aantrekkingskracht voor me. En ik ben nog nooit in Emmen geweest... Ik ga eens kijken of ik vrij kan vragen en anders vervanging kan regelen....


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Hmmm, meetings. Schijnbaar heeft dat een grote aantrekkingskracht voor me. En ik ben nog nooit in Emmen geweest... Ik ga eens kijken of ik vrij kan vragen en anders vervanging kan regelen....

    Sofie. Heb je enig idee hoe geweldig ik dat zou vinden? D':


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Sofie. Heb je enig idee hoe geweldig ik dat zou vinden? D':

    Nuja, er staan gewoon mensen op die ik lang(er) niet gezien heb (Yo, Margot, Evi en Inge), mensen die ik nog nooit gezien heb en graag zal ontmoeten (Anna & Erieka) en jij natuurlijk :Y)

    Voor de mensen die ik niet genoemd heb, ik ontmoet jullie ook graag, hoor. (bloos) Al heb ik de meeste bij de vorige meeting gezien, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Tussen Alkmaar en Haarlem vandaan :') Maar voor Yo heb ik heel veel over :p


    Ik kom ook uit die hoek vandaan. Misschien kunnen we dan een stuk samen reizen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Nuja, er staan gewoon mensen op die ik lang(er) niet gezien heb (Yo, Margot, Evi en Inge), mensen die ik nog nooit gezien heb en graag zal ontmoeten (Anna & Erieka) en jij natuurlijk :Y)

    Voor de mensen die ik niet genoemd heb, ik ontmoet jullie ook graag, hoor. (bloos) Al heb ik de meeste bij de vorige meeting gezien, haha.

    Dan wordt dit de derde keer dat we elkaar zien. Gaat lekker. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Kenways schreef:
    (...)

    Ik kom ook uit die hoek vandaan. Misschien kunnen we dan een stuk samen reizen?


    Kan wel.

    @Yo, ik moet helaas de zondag weer naar musical dus ik moet zaterdag wel echt weer terug :/


    Happy Birthday my Potter!

    Als ik wel ga komen, ehh, zijn er nog mensen die vanaf Zwolle naar Emmen reizen met de trein? C:


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Als ik wel ga komen, ehh, zijn er nog mensen die vanaf Zwolle naar Emmen reizen met de trein? C:


    Ik moet daar overstappen, waarschijnlijk wel meer overigens, want je moet daar de Ariva trein hebben probably. Dat was iig altijd zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik moet daar overstappen, waarschijnlijk wel meer overigens, want je moet daar de Ariva trein hebben probably. Dat was iig altijd zo.


    Yup C:
    Arriva it is. De rest van de treinen zijn wel allemaal van NS, dus ik snap het zelf ook niet zo, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dan wordt dit de derde keer dat we elkaar zien. Gaat lekker. :Y)

    Hahaha, like in één jaar ofzo? x'D

    Ik ga overwegen of ik blijf slapen, lijkt me vet gezellie. Maar eerst kijken of mijn werk het toestaat :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    illaoi schreef:
    (...)

    Yup C:
    Arriva it is. De rest van de treinen zijn wel allemaal van NS, dus ik snap het zelf ook niet zo, eigenlijk.


    Ja de NS rijdt daar gewoon niet of zo. En je moet ook echt niet vergeten in en uit te checken voor die trein, want anders ben je nog bij de verkeerde maatschappij :') Ik vind het altijd echt lelijk, but oh well.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet ook zaterdag weer terug. Mijn mams is namelijk die zondag jarig


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En ik moet ook zaterdag terug, want ik ga zondags vaak naar m'n vriend c;


    26 - 02 - '16