• Hooi! (:

    Dankzij Rudolf is hier een meeting topic voor -jawel- de stad Emmen!
    Wil jij graag de geweldige users van het noorden eens meeten, of gewoon Emmen eens verkennen? Meldt je dan nu aan voor Dé MM Meeting!


    Waar?
    Emmen, natuurlijk. :Y)

    Wanneer?
    Zaterdag 16 april! Uurtje of 1300 doen dan maar?

    Wat gaan we doen?
    Geef maar eens een gil wat je doen wilt. xd

    Wie komt er?
    Zeker
    ElfLord ~ Yolanda ~ 19
    Charbonneau ~ Annemarije ~ 18
    Sizzler ~ Jellanie ~ 19
    Inagua ~ Wendy ~ 18
    Lily_Evans ~ Anna ~ 19
    SonOfGondor ~ Marleen ~ 20
    Square ~ Inge ~ 19
    Saltzman ~ Rick ~ 19
    Wolstenholme ~ Sofie ~ 20

    Misschien
    Einar ~ Margot ~ 20
    Kanda ~ Daniela ~ 23

    Hopelijk tot op de meeting! ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 20:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mullingford schreef:
    (...)
    U wot m8.


    Yeh, ikr. Just so busy. D: Maar ik kijk weer als jullie een datum hebben. (:


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Ik zal de datumprikker vanmiddag invullen! Je mag mij komen prikken als ik het niet doe. (krul)


    Pas maar op, je komt vrijdag bij me en ik kan je nog echt gaan prikken ook met de prikkers van mijn prikbord. (nerd)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hag schreef:
    (...)

    Yeh, ikr. Just so busy. D: Maar ik kijk weer als jullie een datum hebben. (:

    *crying*


    Pretty is just a pretty word.

    Dit verloopt traag. Zo komt er nooit een meeting..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik acht de kans groot dat ik geen money heb om te komen, dus ik vul de datumprikker niet in. Mocht ik onverhoopt wel kunnen dan laat ik dat wel weten. Laat me nog maar wel even op misschien staan. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Charbonneau schreef:
    Dit verloopt traag. Zo komt er nooit een meeting..


    Iedereen kan t/m 21 maart geloof ik de datumprikker invullen en dan wordt het gewoon de datum waar de meesten kunnen. Dus dan staat hij vast en is de meeting c:


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Iedereen kan t/m 21 maart geloof ik de datumprikker invullen en dan wordt het gewoon de datum waar de meesten kunnen. Dus dan staat hij vast en is de meeting c:

    Oh op die manier. Oke! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Oh op die manier. Oke! c:


    Haha, ja no worries. En tot nu toe lijkt dat 16 april te gaan worden, want dan kan 80%. En er zijn dus nog twee dagen over om in te vullen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil ook wel komen :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    OakenshieId schreef:
    Ik acht de kans groot dat ik geen money heb om te komen, dus ik vul de datumprikker niet in. Mocht ik onverhoopt wel kunnen dan laat ik dat wel weten. Laat me nog maar wel even op misschien staan. ^^


    Ik heb hetzelfde probleem


    26 - 02 - '16

    Later vanmiddag wordt t officieel op welke datum de meeting zijn zal! Stem dus nog heeeeeeel snel als je nog moet! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan eigenlijk wel op zeker haha. De data die nu voorstaan zijn allemaal dagen dat ik als het goed is gewoon kan namelijk :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom ligt Emmen ook zo ver? (no_chears) Letterlijk alles ligt ver van dit hol, though, maar Emmen ligt wel heel ver, haha. 't Amusement, in elk geval!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Waarom ligt Emmen ook zo ver? (no_chears) Letterlijk alles ligt ver van dit hol, though, maar Emmen ligt wel heel ver, haha. 't Amusement, in elk geval!

    So sad we need you.


    Pretty is just a pretty word.

    Hopelijk lukt het wel Natascha, Erieka! Zou echt wonderfull zijn! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.