• Ik moet zeggen het is toch wel wennen als je na al die jaren opeens zonder gm zit. Maar goed de ontwenningsverschijnselen vallen reuze mee. Maar sinds kort heb ik een tablet en daar heb ik dus geen adblock op en zie ik reclame. Heeft quizlet er toch wel niks beters op gevonden om mij te overrompelen met Topvintage reclame. Ik heb zo al een zwak voor die site en moet mijn geld goed vasthouden om het niet in een slag uit te geven, zitten ze me nu nog te treiteren met alle leuke artikelen die ik onlangs heb bezocht. Dit is een complot zeg ik je.

    Dusja er zit niks beters op dan dat jullie mij nu donaties geven zodat ik de hele site kan leegkopen en geen last meer kan hebben van de ads.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sterkte! Dan toch maar weer sparen voor GM? Ik kan ook niet meer zonder. (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 12:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben echt super blij met mijn adblock op firefox! Echt, ook al die reclames op YT, zo irritant en overal. Lang leve adblock.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan op je tablet een browser downloaden van het bedrijf van AdBlock en die blokkeert advertenties etc. en op je pc kan je gewoon ook AdBlock downloaden.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Misschien moet je jouw spaargeld dan maar veilig opbergen. Of net gebruiken om GM te kopen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien moet je jouw spaargeld dan maar veilig opbergen. Of net gebruiken om GM te kopen. :Y)
    that ain't no fun girl. It's almost my birthday


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    (...)that ain't no fun girl. It's almost my birthday

    Dan vraag je GM voor jouw birthday. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patholoog schreef:
    Ik ben echt super blij met mijn adblock op firefox! Echt, ook al die reclames op YT, zo irritant en overal. Lang leve adblock.


    Idd. Adblock for life.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet wat adblock is hoor people.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?