• Ik zoek iemand die een mooie inleiding kan maken voor een verhaal van me. Post even als je interesse hebt :)

    Waarover gaat het? Kun je details geven?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Waarover gaat het? Kun je details geven?


    You are my piece of paradise.

    Scribe schreef:
    Waarover gaat het? Kun je details geven?


    Dit. Nu ben ik ongelooflijk slecht in inleidingen schrijven maar niet geschoten is altijd mis, haha.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Dit. Nu ben ik ongelooflijk slecht in inleidingen schrijven maar niet geschoten is altijd mis, haha.

    + quote van Scribe.


    † Love? I want to sleep.

    Het gaat over een meisje dat getrouwd is ene en dochtertje heeft. Maar dan raakt ze zwanger door een verkrachting en moet ze de zwangerschap verbergen voor haar vriend.

    Kan je niet beter eerst zelf wat proberen en dan laten checken of het duidelijk is? Zo kom je er wel heel makkelijk vanaf, toch? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, maar ben er nooit zo goed in, en ik dacht hier wat inspiratie op te kunnen doen :p

    Hm, ik ben altijd heel tevreden over mijn eigen inleidingen, maar dan weet ik ook precies wat er gaat gebeuren in het verhaal en hoe ik het wil hebben. Ik zou met zo'n vage beschrijving helaas nooit een inleiding voor je kunnen maken. Ik ben hierom eigenlijk ook van mening dat jij degene bent die er het beste eentje kan maken, want jij weet het best waar je verhaal over gaat, maar misschien dat anderen hier wel iets mee kunnen. Veel succes nog in ieder geval.


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt.

    > Slotje op aanvraag.


    What would Emma do?