• WELCOME TO ETON ACADEMY



    ABOUT THE ACADEMY

    Eton Academy: For Nobility and Aristocrats is een universiteit voor afstammelingen van rijke, adellijke families uit heel Europa. Op Eton wordt het geleerd wat echt belangrijk is in hun wereldje; kennis, strategie en manieren. De dames worden altijd aangesproken als Lady, waar de heren zichzelf Sir mogen noemen. De universiteit organiseert vele activiteiten, van een groot bal tegen de kerst tijd tot toernooien voor de Sir's die het ambiëren om ridder te worden.
    Het RPG speelt zich af in de Middeleeuwen.

    Meer informatie:

    Eton is gevestigd in een kasteel van de familie Eton. Deze rijke familie vond dat er meer contact moest komen tussen adellijke families en wilde bovendien dat hun eigen kinderen niet meer hoefde te leunen op de kennis van anderen. Maar de grootste reden was om geschikte partners te vinden voor hun zonen en ervoor zorgen dat de bloedlijn niet vervuild wordt door iemand van een lage afkomst.

    Het kasteel beschikt over vele lokalen, een grote binnenplaats waar de activiteiten gehouden worden en een enorme bibliotheek. Hoewel de universiteit zich Christelijk noemt is dat wat tegenstrijdig met het feit dat ze ook wetenschappelijke vakken geven. Er zijn dan ook vaak discussies tussen de monniken en de heren die de wetenschappelijke vakken geven.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “Ik”

    MANDATORY SUBJECTS

    • History
    • Mathematics
    • Philosophy
    • Literature
    • Astronomy
    • Christian religion


    OPTIONAL SUBJECTS
    Lady's:
    • Horse riding
    • Sewing
    • Music
    • Dancing
    Gentlemen/Sir's:
    • Sword fighting
    • War strategies
    • Hunting
    • Horse riding

    HOUSING
    Iedere kamer wordt gedeeld door twee personen van hetzelfde geslacht. De kamers zullen beschikken over twee tweepersoons bedden, een grote werktafel, een theehoek en een eigen badkamer. Per vier kamers zal er een bediende aanwezig zijn.

    ETON ACADEMY RULES
    • Ontbijt: 7:30 - 8:30, Lunch: 12:00 - 14:00 and Avondeten: 19:00 - 21:00. -> De maaltijden worden altijd geserveerd in de eetzaal.
    (De eetzaal is verdeeld in ronde tafels, waar maximaal 4 personen aan mogen zitten.)
    • Het bezoeken van een kamer van het andere geslacht is niet toegestaan. Wanneer blijkt dat dit wel gebeurd wordt er een brief gestuurd naar de desbetreffende ouders. Hieruit zal zeer waarschijnlijk een huwelijk volgen.
    • Iedere dame is verplicht een extra klas te volgen. De heren moeten ieder twee extra klassen volgen.
    • Iedere student van de school heeft een eigen paard, deze zullen verzorgd worden door de stalmeester.
    • Het is niet toegestaan om het schoolterrein te verlaten, tenzij er toestemming voor wordt gegeven.
    • Na 22:00u is het niet toegestaan om buiten je slaapvertrek te zijn.
    • Het nuttigen van alcohol is verboden, behalve bij speciale evenementen.
    • Het school uniform bestaan voor de dames uit een bordeaux rode jurk met zwarte en goude accenten, waarvan de mouwen wijdt uitlopen. De mannen dragen een school uniform in dezelfde kleuren en zij hebben daarnaast ook een ridderpak. Voor chique evenementen is het toegestaan om eigen kleding te dragen.
    • Het is toegestaan voor de heren om een wapen bij zich te dragen, deze mag alleen gebruikt worden bij evenementen of oefeningen.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “heb”


    EARNING RIBBONS
    Om de studenten te motiveren voor de lessen heeft Eton een system bedacht waarbij de studenten linten kunnen winnen door actief te zijn in de lessen en door het vertonen van goede manieren. Linten zorgen voor de hiërarchie op de universiteit. De hoogste rang is Elite, hier heb je negen linten voor nodig en dit is bijna onmogelijk om te bereiken. Tot zover hebben alleen mannen de Elite gehaald.
    More about earning ribbons and becoming an Elite:
    De Elite bestaat vaak maar uit twee studenten die te herkennen zijn aan het feit dat zij een cape mogen dragen. (Dit is voor de andere studenten niet toegestaan). De belangrijkste reden om Elite te worden is omdat zij vaak de beste functies krijgen wanneer ze afgestudeerd zijn. Voor zonen en dochters van bijv. een kasteelheer is dit de manier om hogerop te komen.
    Je ziet dan ook vaak dat de Elite niet direct degene zijn met een hoge, adellijke afkomst.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “er”


    RPG RULES
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.
    • Denk eraan dat het RPG zich afspeelt in de Middeleeuwen. (Dus geen moderne namen, elektronische spullen e.d.)
    • Het RPG begint op 29 januari
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “zin”


    INVULLIJST
    • Naam:
    • Afkomst (Familie): De volgende personen van adellijke afkomst sturen hun kinderen naar Eton: Edelman, Edelvrouw, Leenheer, Kasteelheer – kasteelvrouwe, Markies – markiezin, Graaf – Gravin, Hertog – Hertogin, Bisschop, Ridders
    • Leeftijd:
    • Leerjaar: Er zijn vier leerjaren op Eton. Onze personages zitten allemaal in het derde (18-19 jaar) of laatste (19-20 jaar) jaar.
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Relaties:
    • Extra vak: Max. twee voor de vrouwen en max. drie voor de mannen.
    • Aantal linten: Max. 7 voor de vrouwen en max. 8 voor de mannen.
    • Staat open om Elite te worden? Ja/Nee: Dit zal ik met een randomnizer kiezen. Wellicht worden het er meer dan twee of wordt de Elite geschrapt. Dit is afhankelijk van het aantal aanmeldingen.
    • Extra:
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “in!”


    ROLLES:
    Ladies: 6/8
    • Isabelle Beatrice of Alycante ~ 1.2 ~ Claire Holt ~ Sempre
    • FC: Freya Mavor ~ Deamus
    • Raevyn Faythe Etoile Adora Chowne ~ 1.2 ~ Emilia Clarke ~ Anemoia
    • Arabella II of Genoa ~ 1.3 ~ ?? ~ Amberle
    • Aria Katherine Nikolaou ~ 1.4 ~ ?? ~ Daggers
    • Aurelia Beatrix Dimitrov ~ 1.2 ~ Nina Dobrev ~ Dysthymia
    •
    •

    Gentlemen: 6/8
    • Christian Stefan Aslanov ~ 1.1 ~ Cody Christian ~ Polovina
    • Dysthymia
    • Frederick de Mowbray ~ 1.5 ~ ?? ~ Seb
    • Andruche of Gloucester ~ 1.5 ~ ?? ~ Nia
    • Kelmeckis
    • Ellipsism
    •
    •


    Het idee van dit RPG is gebaseerd op de anime Meine Liebe, de verhaallijn zal echter niet gebruikt worden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 15:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 jan 2016 - 11:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik lees altijd aristocats als ik dit topic zie. (cat)

    *loopt topic weer uit*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Ik lees altijd aristocats als ik dit topic zie. (cat)

    *loopt topic weer uit*


    Ik ook hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gaat deze rpg nog door c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh ja woops. Ik zal morgen even mailtjes sturen naar degene die hun rol nog moeten maken en dan laat ik het weten!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn rol is nog niet helemaal af maar zal die zo snel mogelijk afmaken als de rpg doorgaat ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik schrijf me denk ik toch uit, ik vind het idee heel gaaf maar mijn zin om een rol te maken en te gaan schrijven is een beetje gedaald voor deze RPG :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ook Dysthymia heeft zich uitgeschreven, dus ik denk dat ik helaas dit RPG ga laten sluiten en wellicht later heropen. Er zijn ook wel heel veel nieuwe RPG's geopend de afgelopen weken.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 11:37 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ook Dysthymia heeft zich uitgeschreven, dus ik denk dat ik helaas dit RPG ga laten sluiten en wellicht later heropen. Er zijn ook wel heel veel nieuwe RPG's geopend de afgelope weken.


    Jammer zeg, hij leek me echt leuk. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Jammer zeg, hij leek me echt leuk. :c


    Ik vind het ook echt balen, heb er best veel tijd in gestoken. Maar goed, ik wil wel met genoeg mensen beginnen en sommige rollen zijn bezet gehouden door mensen die daarna niet meer online zijn geweest.

    Dus ik denk dat ik hem gewoon over een maandje opnieuw open en dan meteen wat beter uitwerk wanneer het zich precies afspeelt in de Middeleeuwen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 11:39 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als je hem opnieuw opent, zou je me dan willen waarschuwen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik vind het ook echt balen, heb er best veel tijd in gestoken. Maar goed, ik wil wel met genoeg mensen beginnen en sommige rollen zijn bezet gehouden door mensen die daarna niet meer online zijn geweest.

    Dus ik denk dat ik hem gewoon over een maandje opnieuw open en dan meteen wat beter uitwerk wanneer het zich precies afspeelt in de Middeleeuwen.


    Jaa, dat kun je ook wel zien. Het is echt jammer, maar ik snap je wel. Er moeten wel wat mensen meedoen om het levendig te houden. Daar heb ik alle begrip voor.

    Klinkt goed, zou je het mij dan voor de zekerheid willen laten weten, mocht ik hem over het hoofd zien of zo? Want hij lijkt me wel echt leuk, ondanks dat ik normaal niet zo'n fan van van schoolrpg's. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Amberle schreef:
    Als je hem opnieuw opent, zou je me dan willen waarschuwen?


    Nia schreef:
    (...)

    Jaa, dat kun je ook wel zien. Het is echt jammer, maar ik snap je wel. Er moeten wel wat mensen meedoen om het levendig te houden. Daar heb ik alle begrip voor.

    Klinkt goed, zou je het mij dan voor de zekerheid willen laten weten, mocht ik hem over het hoofd zien of zo? Want hij lijkt me wel echt leuk, ondanks dat ik normaal niet zo'n fan van van schoolrpg's. x:


    Natuurlijk zal ik jullie waarschuwen! Het spijt me voor alle moeite die jullie in je rollen hebben gestoken..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Natuurlijk zal ik jullie waarschuwen! Het spijt me voor alle moeite die jullie in je rollen hebben gestoken..


    Als hij nog eens geopend wordt kan ik hem hergebruiken (ik zag toevallig net dat ik karaktereigenschappen nog vergeten was, haha), dus dat is geen probleem. Jij hebt zo ook je redenen en daar heb ik zelf wel begrip voor. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Amberle schreef:
    Als je hem opnieuw opent, zou je me dan willen waarschuwen?


    kindness is never a burden.

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.