• Ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar zelf ben ik altijd kei nieuwsgierig wie er nu eigenlijk een kudo heeft gegeven aan verhalen. Zowel bij mezelf als bij anderen...
    Je kan wel zien wie je verhaal gelezen heeft en wie er een abo hebben genomen, dus misschien is er ook de mogelijkheid om te zien wie er op die kudo knop gedrukt heeft?
    Zelf zou ik dat dus ontzettend prettig vinden, zodat ik die mensjes extra kan bedanken, aangezien niet elke lezer nu eenmaal op die geweldige kudoknop drukt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het een goed idee c;


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is dat al een paar keer geopperd, maar ik weet niet waarom dat nooit is doorgevoerd. Kudo's zijn tegenwoordig vrij sporadisch, dus ik zou het ook wel leuk vinden om het te zien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Volgens mij is dat al een paar keer geopperd, maar ik weet niet waarom dat nooit is doorgevoerd. Kudo's zijn tegenwoordig vrij sporadisch, dus ik zou het ook wel leuk vinden om het te zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het ook wel leuk vinden. Ik zal eens op onderzoek uitgaan. :Y)

    Edit: Hier werd het al eens voorgesteld. De meeste mensen zeiden toen nee.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 12:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2016 - 12:39 ]


    What would Emma do?

    Is al een keer voorgesteld maar afgekeurd omdat je dan mensen kan gaan dwingen om je een kudo te geven, ofzoiets in die richting. Ze wilden graag dat de kudo's anoniem bleven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Is al een keer voorgesteld maar afgekeurd omdat je dan mensen kan gaan dwingen om je een kudo te geven, ofzoiets in die richting. Ze wilden graag dat de kudo's anoniem bleven.

    Mensen dwingen om een kudo te geven? Wauw. :')
    Ik denk niet dat iemand je dan nog een kudo gaat geven xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eshkeri schreef:
    Ik vind het een goed idee c;


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amphibian schreef:
    (...)
    Mensen dwingen om een kudo te geven? Wauw. :')
    Ik denk niet dat iemand je dan nog een kudo gaat geven xD


    Dat was de reden die er toen gegeven werd. Maar ik ga voortaan ook mensen dwingen. Misschien werkt het wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Is al een keer voorgesteld maar afgekeurd omdat je dan mensen kan gaan dwingen om je een kudo te geven, ofzoiets in die richting. Ze wilden graag dat de kudo's anoniem bleven.


    Ik snap dat op zich ook nog wel, al kan ik me ook voorstellen dat mensen wel graag willen weten wie hen een kudo heeft gegeven. Is er geen mooie tussenweg mogelijk? Dat je kan instellen of de kudo's die je geeft zichtbaar zijn voor anderen, of niet?


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik snap dat op zich ook nog wel, al kan ik me ook voorstellen dat mensen wel graag willen weten wie hen een kudo heeft gegeven. Is er geen mooie tussenweg mogelijk? Dat je kan instellen of de kudo's die je geeft zichtbaar zijn voor anderen, of niet?


    Dit vind ik een heel goed idee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Eshkeri schreef:
    Ik snap dat op zich ook nog wel, al kan ik me ook voorstellen dat mensen wel graag willen weten wie hen een kudo heeft gegeven. Is er geen mooie tussenweg mogelijk? Dat je kan instellen of de kudo's die je geeft zichtbaar zijn voor anderen, of niet?


    i wanna die with you once or twice.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik snap dat op zich ook nog wel, al kan ik me ook voorstellen dat mensen wel graag willen weten wie hen een kudo heeft gegeven. Is er geen mooie tussenweg mogelijk? Dat je kan instellen of de kudo's die je geeft zichtbaar zijn voor anderen, of niet?

    I dunno, dat is misschien weer wat ingewikkeld? Je mag mensen niet om kudo's vragen, dus het lijkt me dat je zulke berichtjes gewoon kunt melden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pterodactyl schreef:
    Ik zou het ook wel leuk vinden. Ik zal eens op onderzoek uitgaan. :Y)

    Edit: Hier werd het al eens voorgesteld. De meeste mensen zeiden toen nee.

    Het topic dateert van augustus 2014, dus opzicht is dat al even geleden en kan het zijn dat mensen hun mening hebben bijgedraaid :'D
    Ik lees ook dat de meeste mensen vooral nee zeiden vanwege het stukje 'anonimiteit', maar dan vraag ik me eigenlijk vooral af, waarom willen mensen anoniem een kudo geven? Voor de schrijver is het toch juist fijn om te weten wie het verhaal extra in de bloemetjes zet met een kudo? Ik bedank bijvoorbeeld mensen nu eenmaal graag voor de moeite die ze doen.
    En zelf geef ik ook aan verhalen die ik graag lees of eens in de bloemetjes wil zetten een kudo, maar ik vind het dan weer onnozel om continue op m'n borst te rammelen van: heb je het gezien, ik heb je wel een kudo gegeven! (wat ook gesteld werd in het topic: als je een kudo geef, laat je het weten) Dat vind ik er zelf ook zo weer wat over, zeg maar...
    Voor mij is het dus ook zo van: de schrijfster weet nu helemaal niet dat die kudo van mij komt, en in de tijd van nu met het weinige uitdelen van kudo's vind ik die appreciatie dan opzicht ook wel weer fijn. Niet dat het moet, want anders zou ik dus zeker wel roepen van: heb je het gezien, die kudo komt van mij, ik loop er niet opzichtelijk mee te koop maar het is toch ook fijn als je niet helemaal anoniem blijft...
    ik geloof dat mijn uitleg wat faalt, maar misschien dat jullie begrijpen wat ik bedoel :'D

    En als de reden inderdaad was om mensen te 'dwingen' voor een kudo... tegenwoordig is inderdaad de regel ingevoerd dat je niet meer om kudo's mag vragen, dus als je al kon 'dwingen', kan dat al zeker niet meer xD

    Natuurlijk, wordt de suggestie afgewezen, om welke reden ook, is dat voor mij verder ook goed. Het was gewoon iets wat me de laatste tijd zo wat bezighield / houdt ^_^

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 13:54 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben het in ieder geval niet eens met wat er toen gezegd is en van mij mag de discussie zeker opnieuw op gang komen. ^^ Ik zou het wel leuk vinden om te weten wie mij een kudo gaf en ik denk niet dat het misbruikt zou kunnen worden. :') Er is een regel tegen, dus als we daar op uit zouden komen, worden daar straffen voor uitgedeeld.


    What would Emma do?

    Ik zou het op zich ook wel handig vinden.
    Soms ben ik inderdaad heel benieuwd wie er nou een kudo geeft.
    Is er niet een mooie tussenweg dat alleen degene die de creatie er op zet kan zien wie er kudo's geven?
    Dwingen is toch tegen de regels? Het lijkt mij dat je dat gewoon kan melden.
    Het lijkt mij een goed idee :D


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi